A part que som varios no els que estem de "semilla" a eMule? Vull dir, jo tinc la carpeta compartida per eMule, que m'he n'acabo d'asegurar
Vols que seedegi la teva release per Torrent? Envia'm un MP! Manga i Anime en Català! Si creieu que tardem massa a treure el proper capítol de qualsevol sèrie, demaneu-nos que ens afanyem! Això ens motiva!! @TeConPastas
Gràcies per la sèrie. A la primera pàgina el CRC de l'episodi 24 figura com "067348F7", però tant el fitxer descarregat de mega (des d'un altre tema) com d'eMule tenen un CRC de "077AF8E4". És l'únic fitxer en el que no concorda el CRC. ¿Quin és el CRC correcte?
Hola a tothom, avui per fi us porto les 2 pel·lícules els seus trailers i l'especial d'en Kero de la segona pel·lícula.
He tardat, sí, però segur que ha valgut la pena l'espera. Tenim les 2 pel·lícules amb doblatge català i castellà amb 5.1 acord amb la resta de la sèries. Pels doblatges tenim els karaokes com sempre i he afegit per qui ho vulgui els subtítols de la transcripció dels doblatges tant en català com en castellà. També tenim la versió original que la podreu veure si així ho voleu amb els subtítols en català, castellà i basc (ja que no hi ha doblatge en basc he buscat algú que em pogués subtitular tot això en aquest idioma (Moltes gràcies: Egoni)).
Espero que gaudiu d'aquestes pel·lícules tant com jo fent-les.
D'aquí unes setmanes ho pujaré per MEGA, no demaneu la pujada, ja la faré quan cregui convenient.
Doncs estaré al corrent quant les tinguis pujades a MEGA (pelis) perquè fa poc m´ he comprat un nou disc dur extern, així que esperu amb candeletes. Moltes gràcies Guiru.
Vull agrair de tot cor la feinada que us foteu per retornar la infància i la joventut a tots, només m'he creat el compte per dir això, gràcies per la sèrie, feia un fotiment que la cercava. Sou grans!!