Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

rvg
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dg. 26 feb. 2006, 18:36
Contacta:

Trigun

dg. 27 maig 2007, 12:33

Audio: Català(mono) - Japonès(stereo)
Resolució: 704 x 528
Vídeo: Remasteritzat de Selecta
Còdec: Xvid, bitrate 1500 doble passada
Tamany: 300 megues per capítol (2 DVD)

ed2k://|file|Trigun%20[1x01]%20L'home%20dels%2060%20bilions%20de%20doble%20d%C3%B2lars%20[DVDrip%20catal%C3%A0%20-%20japanese]%20[Mecanoscrit.cat]%20[Animelliure.net].avi|315412196|3CF088E5525037436B31990C2E1AAE0F|h=GTLW4SD4DOVHA7H57N4LEQMPJADONIL4|/V2
ed2k://|file|Trigun%20%5B1x02%5D%20Els%20errors%20de%20la%20veritat%20%5BDVDRip%20catal%C3%A0%20-%20japanese%5D%20%5BMecanoscrit.cat%5D%20%5BAnimelliure.net%5D.avi|318332928|121705997AB39C3ADE5F08CAB6B99CAA|h=FMN35ZD5SJ4QHBIWLBWEDONS7AHBBB23|/]Capítol 2 - Els errors de la veritat[/url]
[url=ed2k://|file|Trigun%20[1x03]%20El%20pacificador%20[DVDrip%20catal%C3%A0%20-%20japanese]%20[Mecanoscrit.cat]%20[Animelliure.net].avi|314992892|3CB1547D65936D912FB2D066DF3FB925|h=I3JITZDORIWCJ3BJB5GMCBROBNJNBVBI|/V2
ed2k://|file|Trigun%20%5B1x04%5D%20Pau%20i%20amor%20%5BDVDRip%20catal%C3%A0%20-%20japanese%5D%20%5BMecanoscrit.cat%5D%20%5BAnimelliure.net%5D.avi|317155328|5D72E6D6B648F9160F94D3D6B2860AC9|h=65MEDPVEBMY6IUOWCPUUJM4KW6JZUIEG|/]Capítol 4 - Pau i amor[/url]
[url=ed2k: Trigun [1x05] El puny mortal [DVDRip català - japanese] [Mecanoscrit.cat] [Animelliure.net].avi  [301.82 Mb]
ed2k: Trigun [1x06] La pèrdua de July [DVDRip català - japanese] [Mecanoscrit.cat] [Animelliure.net].avi  [301.83 Mb]
ed2k: Trigun [1x07] B.D.N. [DVDRip català - japanese] [Mecanoscrit.cat] [Animelliure.net].avi  [302.28 Mb]
ed2k: Trigun [1x08] Entre el cel i la terra erma [DVDRip català - japanese] [Mecanoscr...elliure.net].avi  [301.03 Mb]
ed2k: Trigun [1x09] Màquines assassines [DVDRip català - japanese] [Mecanoscrit.cat] ...elliure.net].avi  [301.40 Mb]
ed2k: Trigun [1x10] Desenfunda i dispara [DVDRip català - japanese] [Mecanoscrit.cat] ...elliure.net].avi  [302.01 Mb]
ed2k: Trigun [1x11] Fugint del dolor [DVDRip català - japanese] [Mecanoscrit.cat] [Animelliure.net].avi  [301.66 Mb]
ed2k://|file|Trigun%20[1x12]%20Diable%20[DVDrip%20catal%C3%A0%20-%20japanese]%20[Mecanoscrit.cat]%20[Animelliure.net].avi|316096512|33706A61A8C1CB5E2F7EABE0EE1A27B2|h=FYZUNDCHWZSTUDYHLION6M673UZ6AW3O|/V2
ed2k: Trigun [1x13] En Vash l'Estampida [DVDRip català - japanese] [Mecanoscrit.cat] [...elliure.net].avi  [301.22 Mb]
ed2k: Trigun [1x14] La petita Arcàdia [DVDRip català - japanese] [Mecanoscrit.cat] [Animelliure.net].avi  [301.19 Mb]
ed2k: Trigun [1x15] L'ull del diable [DVDRip català - japanese] [Mecanoscrit.cat] [Animelliure.net].avi  [301.02 Mb]
ed2k: Trigun [1x16] La cinquena lluna [DVDRip català - japanese] [Mecanoscrit.cat] [Animelliure.net].avi  [299.90 Mb]
ed2k: Trigun [1x17] Rem Saverem [DVDRip català - japanese] [Mecanoscrit.cat] [Animelliure.net].avi  [301.40 Mb]
ed2k: Trigun [1x18] Adéu, a reveure [DVDRip català - japanese] [Mecanoscrit.cat] [Animelliure.net].avi  [301.11 Mb]
ed2k: Trigun [1x19] Foc sostingut [DVDrip català - japanese] [Mecanoscrit.cat] [Animelliure.net].avi  [301.27 Mb]
ed2k: Trigun [1x20] La nau voladora [DVDrip català - japanese] [Mecanoscrit.cat] [Animelliure.net].avi  [301.35 Mb]
ed2k: Trigun [1x21] Fora del temps [DVDrip català - japanese] [Mecanoscrit.cat] [Animelliure.net].avi  [300.57 Mb]
ed2k: Trigun [1x22] L'alternativa [DVDrip català - japanese] [Mecanoscrit.cat] [Animelliure.net].avi  [300.85 Mb]
ed2k: Trigun [1x23] El paradís [DVDrip català - japanese] [Mecanoscrit.cat] [Animelliure.net].avi  [300.93 Mb]
ed2k: Trigun [1x24] Crim [DVDrip català - japanese] [Mecanoscrit.cat] [Animelliure.net].avi  [300.79 Mb]
ed2k: Trigun [1x25] Sobreviure [DVDrip català - japanese] [Mecanoscrit.cat] [Animelliure.net].avi  [301.09 Mb]
ed2k: Trigun [1x26] Sota un cel tan blau [DVDrip català - japanese] [Mecanoscrit.cat] ...elliure.net].avi  [301.07 Mb]

[hide=Captures]
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
[/hide]

[ Afegeix els 26 enllaços al teu client d'ed2k ]
rvg l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 20 des. 2007, 19:10, en total s’ha editat 8 vegades.

obmultimedia
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 588
Membre des de: dl. 19 gen. 2004, 15:54
Ubicació: Sant Vicenç Dels Horts
Contacta:

dg. 27 maig 2007, 18:50

y yo me pregunto...

Resolució: 704 x 528

Que mania de hacer los ripeos con resoluciones tan altas
Imatge

rvg
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dg. 27 maig 2007, 23:42

Que problema hay con dicha resolución????

Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dg. 27 maig 2007, 23:47

pero si trigun ja esta feta, completa, i amb perfecta qualitat!

rvg
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dl. 28 maig 2007, 15:35

Aquesta perfecte qualitat teva quina és? Perdona, pero aquesta es veu molt millor. Comproba les captures, o encara millor descarregat el primer capítol i vomproba-hp tu mateix.

rvg
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dl. 28 maig 2007, 15:39

A més, ningú us obliga a baixar res. Feu el que us roti.

Uzu
Chishinchu
Chishinchu

dl. 28 maig 2007, 15:53

no es meva, és d'altre gent. aquí està.
les captures que has posat, té una qualitat no gaire espectacular, per dir-ho d'una manera suau.
i la versio actual té més de 20 fonts completes
http://tothbenedek.hu/ed2kstats/ed2k?ha ... 6F6A3298CF
http://tothbenedek.hu/ed2kstats/ed2k?ha ... E48F2A0236

rvg
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dl. 28 maig 2007, 16:26

Simplement no vull dsciutir les meves raons. El color és més nitid, i font el que he posat jo deu tenir unes 10, a més, és en DUAL.

No és bo criticar la feina dels altres, inclus si no t'agrada.

Uzu
Chishinchu
Chishinchu

dl. 28 maig 2007, 16:35

té subtitols? llavors el dual no serveix de res.
doncs no, no es bo criticar la feina dels altres, com tu has fet al comentari d'adalt. si tampoc acceptes critiques constructives,com la meva i la de l'obmultimedia, tu sabras. tampoc es bo repetir releases per dividir fonts, apart que es podria utilitzar el temps emprat en altres que no es tenen.
evidentment, fes el que et roti.

rvg
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dl. 28 maig 2007, 16:42

No pretenia criticar, unicament remarcar que aquesta era millor, i subtitols en tindrà no et preucupis pas. En principi només en castellà i en qunat tingui una estona en Català.

shinichi_k

dl. 28 maig 2007, 21:22

Però on està el problema ara fa una release de trigun, encara que hi hagin fetes, que més dona que es faci un altre?? Quines ganes de tocar la pera a la gent.

HerS
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 819
Membre des de: dl. 11 abr. 2005, 21:14
Ubicació: Who knows?
Contacta:

dl. 28 maig 2007, 21:56

shinichi_k ha escrit:
Però on està el problema ara fa una release de trigun, encara que hi hagin fetes, que més dona que es faci un altre?? Quines ganes de tocar la pera a la gent.

No es que siguin ganes de tocar la pera, només que repartir fonts en 2 releases quasivé iguals molt bo no és...

I no sé, haventi una release de més qualitat, que ja està feta i amb la que t'estalvies temps, jo apostaria per ella. Però si la teva intenció és fer-la, cap problema :adeu:
[url=http://euphoricf.blogspot.com/]Imatge
Euphoric Field[/url]

rvg
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dl. 28 maig 2007, 23:07

La questio és: Té més qualitat la publicada Anteriorment, amb el master anitc de Selcta, o aquesta nova versió. Em fa gracia, criticar és molt facil i barat, sobretot si no s'ha vist ni comparat el material.
La veritat és la vostar elecció descarregaro o no, i la veritat el bitrate és superior hi ha menys pixelat i el color és millor, o "es perden megues" en cap DVD. Vosaltres direu sou "el public", jo només sóc la distribuidora.

Vash
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1161
Membre des de: dg. 23 maig 2004, 19:44
Ubicació: Entre el cel i la terra erma

dt. 29 maig 2007, 00:56

mira jo feat jmslash som els que vam crear la versio anterior que se li diu aqui, tot i que jo consideraria la versio original, i aquesta seria la 2, ja que la primera es la original :xiulant: es broma, doncs la versio 1
certament com diu en rvg te algunes pixelacions en zones de molt moviment i xorrades daquestes que tots els que tractem amb el tema, coneixem. no he vist la teva versio rvg i be, la estic baixant per fer una comparativa, epro suposu que probablemtn com dius, es millora una mica la calitat.
certament avui, jo faria la release duna altre manera a com la vaig fer, ja que els meus coneixements del tema han millorat molt respecta la release que vaig fer, ja que va ser la primera, pero de totes formes va quedar exelentissimament, amb l'ajut del mestre muntador del video jmslash.
pel que fa al video, dons no el vam voler modificar, i aixi respectar als que el van ripejar, i amb el seu permis la vam fer amb audio catala.
be, com en tota la informatica, els temps canvien, i les coses milloren, evidentment, si has tret el video de la versio remasteritzada tindra mes calitat (tot i que no molta mes, aixo mu admetras) pero si solucionaras alguns dels defectes de la versio que vam fer.
aixo de aprofitar els dvds fins lultima Mb, jo tambe magrada, pero com he dit vam decidir respectar als que van ripejar el video i no remenar el tema.

certament com tan dit, HAS CRITICAT la nostre (vash & jmslash) versio de la serie, dient explicitament:

rvg ha escrit:
Aquesta perfecte qualitat teva quina és? Perdona, pero aquesta es veu molt millor. Comproba les captures, o encara millor descarregat el primer capítol i vomproba-hp tu mateix.

aqui critiques directament la nostre release :plora: :plora: :plora:

rvg ha escrit:
Simplement no vull dsciutir les meves raons. El color és més nitid, i font el que he posat jo deu tenir unes 10, a més, és en DUAL.

aqui la tornes a criticar tot i que sense mencionar-la directament, pero si indirectament. :plora: :plora: :plora:

i tal com dius tu..... :
rvg ha escrit:
No és bo criticar la feina dels altres, inclus si no t'agrada.

poz eso ¬¬ ¬¬ ¬¬

:bleh: :bleh: :bleh: :bleh: ja ha acabat el torn de cites :bleh: :bleh: :bleh: :bleh:

wenu, tampoc et dire cap cosa, nomes EXIGEIXU UNA DISCULPA :Teparta: :Teparta:
:bleh: :bleh: :bleh: jejej, és broma, un toc d'humor no fa mal a ningu, pero si, tenir en compte aixo, has dit que no es macu criticar, i tu ho has fet. ^^ ^^ :bleh:

com prou be has vist, conec perfectament els limits de la release que vam fer, i no posu en dubte el que dius sobre els colors i bibrate, i eso. el que si posaria un xic en dubte, i no criticu, nomes reflexionu sobre una de les caracteristiques, i es la de la resolucio. personalment no puc donar fet dels problemes que pot haver-hi amb la resolucio que hi has posat, pero alguns companys meus, tenen problemes amb aquests tipus de resolucio. nose si sera problema seu, o certament la resolucio es problematica amb els dvds de sobretuala. en tot cas, mire-ho, ho dic perque no voldria que es trobes la gent que no pot visualitzar-la, que despres et comencerien a massacrar (que aixo passa, mes val no facis res malament que sino set mengen viu (no ens comprenen :huh: :huh: )). D'altre banda, com tambe sabras (o no) he treballat amb lequip de mecanoscrit i se que si tan deixat posar la etiqueta has hagut de passar sota uns rigorossos controls de calitat ^^ (si no es aixi diguemu que manire a queixar :mrgreen: ), aixi que tampoc puc dir del cert el problema de la visualitzacio sobre dvds de sobretaula, ja que es un dels punts que comproben.
un altre punt a tractar, es el de les fonts. be aquest punt, tens 10 fonts, cert, pero admet que son en un 75% de mecanoscrit (aqui no me la fots :bleh: com te dit, ja he treballa ti treballu amb ells, quan hi ha oportunitat i temps lliure) i el llençament de totes les coses noves es fa amb un nombre minim de fonts completes (suposu que tambe sera el cas). i be, doncs com diuen, tambe es cert que aixo el que fara es dividir fonts, aixo mu admetras, pero tambe consideru, que com moltes altres series, no sera ni la primera ni la ultima on hi haura diferents versions, i be, si aquesta millora en algun aspecte la nostre, docns benvinguda sia. lunic que tambe es cert que molta gent la te ja actualment, i be, potser no tindra moltes descargues (nosaltres ens vam endur el merit, :bleh: :bleh: :bleh: altre cop afegint broma al discurs :mrgreen: ).
wenu, doncs res mes, diria.
aps, es comentava alguna cosa sobre els subtituls, i jo opinu, aixo ja es mes personal, pq vols els subs en castella si hi ha audio i a+a+ es tracta duna release en catala. trobu una erdua de temps que et trenquis el cap a treure els subs en castella, ja se que treurels del dvd es un plis, pero crec que ningu es mirara aquesta versio amb subs en castella, ja que es tracta dun rip catala, i els castellans, no sel baixaran pas, en el meu considerar. (aixo es tracta de una opinio personal, que no es critica, ni res, nomes es tracta de una manera de veure-ho i tu comunicu, perque si es tal com jo pensu, no val la pena que pengis uns subs que ningu voldra, i que tothom esperara en catala)
PD: per acabar voldria afegir....... actualment disposu de les raws japoneses originals ...... ara criticu, la versio que podria fer seria millor que aquesta :bleh: :bleh: :bleh: jejeje
aix... a aquestes hores la broma em mata, jjejeje, res, certament tink uns rips de la raw japonesa original, i que estan molto bene, pero com molts saben soc molt vagu, i estan alla encallats a lespera de que nacabi de fer la versio definitiva dus personal. el que no entenc es perque coi, no es pot vendre en dvd, les sereis d'anime amb les raws japoneses originals, i en condicions decents, com deu mana, d'una vegada per totes, enlloc de remasteritzar tant i tant (ue he vist series que es mengen trossos laterals del video :plora: ). em va desilucionar un xic quan vaig veure la calitat que tenien els dvds que ens venen aqui, pero ve, es el que ens donen, i ens hem de comformar amb aixo, tot i que despres fa mal la butxaca al dur-te aquesta petita desilucio al comprar.

be, ja aprofitant el post, docns res, que vaqi b la release, no ti cansis, i si tinteressa uns menus, et deixu fer servir els que en el seu temps vaig crear, els elinks deuen parar por ahi, nose on.
apa doncs, dews :adeu: :adeu: :adeu:

editu:

PDD: un consell, jo treuria la segona captura del video, que a la part inferior del bigoti i sota la boca, del nostre estimat caçarecompenses es pixela la imatge, i be, es veu un xic, potser d'aixo venen les posades en dubte sobre la calitat del video.

PDDD: merci a tots els que intenteu defensar la feina feta i evitar les multiples versions duna mateixa serie degut als fets que comporten, pero si com ell diu la calitat es millor (que no ho posu en dubte, ja que els dvds don ho ha tret son millors) doncs la gent tindra a escollir, com el sabo de rentar roba, que vas al mercat i no saps ni quin agafar, i et quedes amb el mes baratu ^^u doncs aqui, la gent tambe tindra per escollir, i si tu mires d'es duna ltre punt de vista, si algu me te mania i no vol res den jmslash o meu, docns tindra un opcio mes per triar :mrgreen: no em tindreu mania oi??? :plora: :plora:

ale doncs jata, i com sa dit, tothom es lliure de triar la versio que vulgui (la meva es millor perque l'ha fet el mateix Vash en persona :mrgreen: :bleh: :bleh: :bleh: jeje, i aixo te mes merit :xiulant: :xiulant: jeje)
vinga dews
Imatge

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

dt. 29 maig 2007, 14:12

No sé el motiu, però el primer capítol es veu pitjor que els altres, té més "realce de contornos" (ja vé del DVD original) en canvi a partir de la 4º captura es veu molt millor com millora la qualitat d'imatge. jo he tingut els DVDs de les dues edicions (la primera y la remasteritzada) y es veu força millor la remasteritzada y molt menys comprimida (el bitrate del DVD original és molt alt), pel que és de suposar que aquesta release es veurà força millor. Quan vaig veure el segon capítol em vaig quedar gratament sorprés

Pel que fa al só, l'altre release no sé quina font tenia però en aquest cas els DVD de selecta ja porten l'audio en català, per la qual cosa el só serà inmillorable. Repeteixo, l'altre release no sé quina qualitat de so tenia, però em sembla recordar que se sentia una miqueta malament com VHS-rip o alguna cosa semblant, no sé si per la font o per un baix bitrate ¿algú que ho confirmi?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot], Google Feedfetcher i 9 visitants