Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

xiwipetit
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dc. 08 feb. 2012, 20:34
Contacta:

Re: [VO] Dragon Ball Z: Shin Seiyajin Zetzumetsu Keikaku

dc. 11 abr. 2012, 18:20

Bones Suloku!
Si, ja la tinc!! :juas: Gràcies per la teva part! ;-) Escolta que és això que has dit que ho posi en llançament a l'emule?! Com es fa?
I per cert, el .rar de Dragon Ball Z Gaiden que pesa 61.93Mb, què és?

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dj. 12 abr. 2012, 09:25

xiwipetit ha escrit:
Bones Suloku!
Si, ja la tinc!! :juas: Gràcies per la teva part! ;-) Escolta que és això que has dit que ho posi en llançament a l'emule?! Com es fa?

Per posar en llançament (li dona prioritat de pujada a l'arxiu) has de clickar a la pestaña "compartidos" on surt la llista d'arxius que estas compartint, fas click amb el botó dret i a "prioridad de subida" poses llançament.
També hem sembla que si afegeixes com a amic a la pestaña del xat pots donarli a "Establecer puesto reservado para amigo" amb el botó dret i també va més ràpid (no n'estic gaire segur d'això, però diria que sí).

El rar de 61'93 MB es la banda sonora. No té fonts que el tinguin al 100%, pero de totes maneres vaig aconseguirla (els arxius son els mateixos, comprobat amb CRC32) y la vaig pujar aquí amb covers i tal (està en un post més enrere): http://www.mediafire.com/download.php?9w5bf08waggvtnv

EDIT: ja que estic poso l'enllaç de l'emule per l'arxiu aquest de mediafire, per si de cas

ed2k: DBZ Gaiden OST - Saiya-jin Zetsumetsu Keikaku.rar  [61.93 Mb]

xiwipetit
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dc. 08 feb. 2012, 20:34
Contacta:

dc. 23 maig 2012, 09:42

suloku ha escrit:
xiwipetit ha escrit:
Bones Suloku!

Per posar en llançament (li dona prioritat de pujada a l'arxiu) has de clickar a la pestaña "compartidos" on surt la llista d'arxius que estas compartint, fas click amb el botó dret i a "prioridad de subida" poses llançament.
També hem sembla que si afegeixes com a amic a la pestaña del xat pots donarli a "Establecer puesto reservado para amigo" amb el botó dret i també va més ràpid (no n'estic gaire segur d'això, però diria que sí).

El rar de 61'93 MB es la banda sonora. No té fonts que el tinguin al 100%, pero de totes maneres vaig aconseguirla (els arxius son els mateixos, comprobat amb CRC32) y la vaig pujar aquí amb covers i tal (està en un post més enrere): http://www.mediafire.com/download.php?9w5bf08waggvtnv

EDIT: ja que estic poso l'enllaç de l'emule per l'arxiu aquest de mediafire, per si de cas

ed2k: DBZ Gaiden OST - Saiya-jin Zetsumetsu Keikaku.rar  [61.93 Mb]

Gràcies Suloku.
Com ja t'he dit en un altre post (Dragon Ball Z_Atsumare! Goku's World!), fa dies que no em passava pel foro...
Ara ja domino lo de posar en Llançament i lo d'Afegir com a Amic! :yeah: I referent al .rar que has posat l'enllaç que és la Banda Sonora, ja el tenia.
Comentar-te que el tinc compartint a l'eMule amb el nom de Dragon Ball Z Gaiden a més a més del teu arxiu Dragon Ball Z Atsumare Gokû Wârudo (Terebikko) DB_terebikko i les dos imatges dels jocs de Bola de Drac de Playdia amb els noms de Playdia 1 V2 i Playdia 2 V2.
Si et molesta que ho tingui a l'eMule, m'ho dius i ho trec. I ja per acabar comentar que miraré d'aguantar lo màxim possible els arxius a l'eMule, ja que tinc poc espai al Disc Dur a menys que em diguis que els tregui. Ah! I que no els penjo a cap pàgina de descàrregues, perquè no sóc soci de cap. :xiulant:
Una salutació.

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dc. 23 maig 2012, 22:35

Jo no t'he de dir pas que els treguis xD
De tota manera si els comparteixes i ningú té l'enllaç ED2K només el podran trobar per la cerca de l'emule.

Però suposo que mentre estigui en DD la gent no tirarà d'emule.

El playdia v2 l'ultim cop que ho vaig mirar estaba al 96% (ja fa setmanes), però no tinc accés a l'ordinador que l'esta baixant (i compartint) en aquests moments. Per allà a finals de juny la pujaré a mediafire, igual que l'altra imatge.

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dv. 24 ago. 2012, 15:56

Per la gent que tingués la "Playdia 1.iso" en lloc de la "Playdia 1 v2.iso" he fet un parche:

http://www.mediafire.com/?8e8wle3e76azshe

Si ja no teniu la iso, imgburn hauria de fer-la tal qual del dvd.

Aviso que triga força estona en parchejar i aparentment li dones a OK sembla que ja hagi acabat. Per comprovar que realment ha acabat podeu engegar el "administrador de tareas" i a procesos buscar "xdelta3.exe". Quan desaparegui aquest exe vol dir que ha acabat de parxejar

davirubs
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dj. 25 oct. 2007, 15:02
Ubicació: Almería

ds. 11 oct. 2014, 14:56

Satanas Cor Petit, vas ha sacar la versión definitiva con los videos que faltan?
En estos años han ido poniendo nuevos videos en youtube (con mala calidad), pero muestran las combinaciones que hay que hacer para que aparezcan
Gracias

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants