Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2448
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

dg. 23 set. 2007, 01:17

hola tots moltes grasies Satanas Cor Petit per la 1 part ala espera de la 2 :adeu: fins aviat

schranz

dc. 03 oct. 2007, 14:09

moltas gracias per la primera part! ja le posat a descarregar!
per cert en quin idioma esta?

merci stanas cor petit!

xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu

dv. 05 oct. 2007, 12:01

hola de nou acabo de mirar el 1 dvd i me pareix molt be te u as currat molt lo que tinc es un dubte al final es fara amb subtitols en catala o es quedara tal com esta? :adeu:

MiraiMaki

dt. 09 oct. 2007, 16:33

Hola, acabo de veure en aquest fòrum el projecte que fa uns mesos estic duent a terme, i al veure que heu avançat molt més que jo (no tinc els jocs originals ni la playdia, si hi hagués algun emulador...) però pel que veig, només puc descarregar la prímera part a través del e-mule (no tinc el programa) podríeu pujar-ho a un servidor de descàrrega directa sisplau? (com mediafire, megaupload o rapidshare) (ja se que despres de la feina, és molt demanar, i més encara tractant-se d'un usuari recent registrat) em fariau un gran favor, a part de que no em costaria res promocionar la vostre labor en altres fòrums si estiguesiu interesats ;-)

A no ser posible, em podrieu donar indicacions per descàrregar i utilitzar la mula correctament? Tinc entés que la Mula pot donar problemes al ordinador, i per això no he comes el risc, en fi, saluts i anims amb la segona part, jo hos podria ajudar a subtitular amb els subtítuls (en català i en castellà tan sols) ja que els meus coneixements de japones son penosos :jaja: conec gent que ha traduit varis projectes ;-)

Satanas Cor Petit
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 240
Membre des de: dv. 18 juny 2004, 11:48
Ubicació: Girona
Contacta:

dt. 09 oct. 2007, 19:33

A veure.. xD

Es farà una v2 més endavant. Sobre el tema de la Mula hi han manuals a la web (crec) i sino al google poses "configurar emule" i et sortiran moltes pàgines relacionades amb el tema. NO es trencara l'ordinador tranquil xD

Us demano que tingueu una mica de paciència, tot just he començat una nova feina i no tinc gaire temps per continuar amb la segona part, pero aviat tindreu noticies meves. Tant de la segona part com l'altre rip de la Terebikko. Saults

MiraiMaki

dv. 12 oct. 2007, 15:44

Ja tinc l'ultima versió de la mula (la V.0.48a) i m'estic descarregant la ova, pel que veig la peli ocupa casi 4 megas, cuan dura aproximadament?

Darkdook

dg. 14 oct. 2007, 12:26

hola Satanas Cor Petit yo tambien tengo la play dia y estos dos juegos entre otros (tengo casi la coleccion completa /ya se que son malos la mayoria pero es lo que tiene el coleccionismo) bueno a lo que vamos
si quieres que te ayude en algo con estos juegos o futuras versiones solo has de decirlo
y una pregunta la version que quieres sacar con subs sera funcional con la consola (pues seria la ostia jugar con el mandito y poder enterarnos de lo que estan hablando )

a y si quieres otros juegos de la serie me das un toque pues tengo la mayoria de juegos que han sacado de DB & DBZ incluyendo algunos muy raros y dificiles de conseguir el unico que recuerdo que me falte y que me a sido imposible de conseguir es el de la pippin de bandai que era un editor de episodios que si tienes ese juego o su iso me arias un grandioso fabor colgandolo

Saludos ;)

Satanas Cor Petit
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

dg. 14 oct. 2007, 12:35

Darkdook ha escrit:
hola Satanas Cor Petit yo tambien tengo la play dia y estos dos juegos entre otros (tengo casi la coleccion completa /ya se que son malos la mayoria pero es lo que tiene el coleccionismo) bueno a lo que vamos
si quieres que te ayude en algo con estos juegos o futuras versiones solo has de decirlo
y una pregunta la version que quieres sacar con subs sera funcional con la consola (pues seria la ostia jugar con el mandito y poder enterarnos de lo que estan hablando )

a y si quieres otros juegos de la serie me das un toque pues tengo la mayoria de juegos que han sacado de DB & DBZ incluyendo algunos muy raros y dificiles de conseguir el unico que recuerdo que me falte y que me a sido imposible de conseguir es el de la pippin de bandai que era un editor de episodios que si tienes ese juego o su iso me arias un grandioso fabor colgandolo

Saludos ;)

Lo que yo he montado es un DVD-VIDEO. No funcionará en la Playdia. Los subs saldran en una v2 que haré mas adelante. Es una lastima no enterarnos de lo que dicen pero que le vamos a hacer. No tengo la Pippin, pero tengo la Terebikko con el juego de DBZ. Pronto haré el montaje en DVD.

Si pudieras sacar las dos escenas que me faltaron me harias un gran favor. Si te descargas la primera parte verás las escenas ke faltan.

MiraiMaki

dl. 31 des. 2007, 14:32

Bones!

Ja tinc l'archiu .ISO de la película, però tinc problemes per veure'l =.=''

No el puc grabar a un DVD, faig servir NTI CD & DVD MAKER i cada cop que ho intento s'em penja l'ordinador... :ein:

Algú em podria ajudar? >.<''

xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 31 des. 2007, 15:12

hola a tots, MiraiMaki fes usar el "alchol 120%" :adeu:

Maul
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dl. 31 gen. 2005, 21:27

dl. 21 gen. 2008, 21:50

hola aquesta peli la va dunar, fa molt de temp a la tv3 em sona molt .alguna la tindra grabada

Satanas Cor Petit
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

dv. 11 abr. 2008, 21:13

Añadido el DVD 2. Dentro de unos dias haré una v2 del primer DVD.
Espero que os guste.

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1962
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dv. 11 abr. 2008, 21:57

UHOO moltes gràcies :yeah: , aquest també és la v1 del dvd2 o ja te els subtitols?

Satanas Cor Petit
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

ds. 12 abr. 2008, 05:26

Steve Maister ha escrit:
UHOO moltes gràcies :yeah: , aquest també és la v1 del dvd2 o ja te els subtitols?

Encara no té els subtitols pero els menus han quedat molt bé son fidels als originals. Si puc demà penjare captures.

Gemus
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: dv. 12 gen. 2007, 16:27
Ubicació: En un sueño que nadie más pudo haber tenido

ds. 12 abr. 2008, 11:54

Moltes gràcies per seguir endavant!! :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant