Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

mangyjin
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dv. 06 març 2009, 15:00

Re: [VO] Dragon Ball Z: Shin Seiyajin Zetzumetsu Keikaku

dg. 20 juny 2010, 20:41

Pues muchas gracias! Ahora me lo bajare por emule.

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

ds. 30 abr. 2011, 20:47

Hola, acabo de posar-me a descarregar els 2 dvd, moltísimes gràcies!

Hi ha poques fonts, si algú encara les té i pot compartir millor que millor, hi ha un parell de fonts però en 3 dies només han baixat 9 megues d'un dels arxius. Dubto que hi hagi descàrrega directa (l'he buscada), però si algú la coneix li agrairia l'enllaç.

La bso no té fonts, però suposo que la podré trobar en algun altre lloc.

I per últim, si algú pot repujar la caràtula de Satanàs Corpetit de la peli chikyu també em faria un favor, ja que està caiguda.

Moltísimes gràcies!

Satanas Cor Petit
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 240
Membre des de: dv. 18 juny 2004, 11:48
Ubicació: Girona
Contacta:

dg. 01 maig 2011, 13:42

suloku ha escrit:

Hi ha poques fonts, si algú encara les té i pot compartir millor que millor, hi ha un parell de fonts però en 3 dies només han baixat 9 megues d'un dels arxius. Dubto que hi hagi descàrrega directa (l'he buscada), però si algú la coneix li agrairia l'enllaç.

I per últim, si algú pot repujar la caràtula de Satanàs Corpetit de la peli chikyu també em faria un favor, ja que està caiguda.

Moltísimes gràcies!

He vuelto a subir la primera caratula y recordarte que tienes el primer DVD en descarga directa por megaupload.
Espero que algun dia se acabe el proyecto! jeje
Salu2

Castagne
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 853
Membre des de: dc. 07 gen. 2009, 10:23
Ubicació: Perpinyà

dc. 02 nov. 2011, 20:15

Continua viu el projecte oi? :yeah: :yeah:

suloku
Ushinchu
Ushinchu

ds. 24 des. 2011, 13:34

Satanas Cor Petit ha escrit:
suloku ha escrit:

Moltísimes gràcies!

He vuelto a subir la primera caratula y recordarte que tienes el primer DVD en descarga directa por megaupload.
Espero que algun dia se acabe el proyecto! jeje
Salu2

Creo que mis esperanzas de que no contestara nadie eran tan nulas que no vi la contestación... (debería haberme suscrito al hilo, cosa que voy a hacer ahora mismo).

Ayer se me bajo la primera ISO del emule, creo que con eso lo digo todo... xD
La segunda la tengo al 61%, la bmg está al 30%, me parece que al final no la busqué... voy a buscarla ahora, si la encuentro pongo un link.

EDIT: acabo de acordarme que la imagen que hay en megaupload es la V1... podrías hacer un parche XDT con la V2? probablemente el parche no ocupe ni 10 megas, así se podría aprovechar la iso que está colgada. No sé por qué no lo pensé en su momento. Si necesitas información sobre el xdt mandame un pm y te cuento como hacerlo (o te envio un bat que lo haga sólo para abreviar)

Al menos contribuiré un poquito

- Guia de Dragon Ball Z: Shin Seiyajin Zetzumetsu Keikaku Uchuu Hen (TRUCOS para conseguir escenas ocultas):
http://www.mediafire.com/download.php?m7ojtaoj7nz662l

- BGM del OVA "El Plan Para Destruir a Los Saiyans" (no es el mismo archivo del elink del primer post, pero las canciones tienen el mismo CRC32. Incluye front y back cover)
http://www.mediafire.com/download.php?9w5bf08waggvtnv

Probablemente subiré la segunda iso a mediafire (por poder subir varias partes a la vez), en un par de dias igual ya está subida.

EDITAT 15 de març del 2012: canviats els enllaços de megaupload per mediafire
suloku l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 15 març 2012, 00:30, en total s’ha editat 2 vegades.

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dg. 01 gen. 2012, 15:56

Hola, aquí el link del dvd 2 V2!

http://www.mediafire.com/?gd50aisihj8i9

Edit 15 març 2012: l'enllaç a la part 3 veureu que és un arxiu .7z . Heu de descomprimir aquest arxiu per obtenir l'arxiu .part03.rar que heu de fer servir amb la resta de parts. Perdó per les molesties, però és cosa de mediafire, que no deixa descarregar l'arxiu directament (nosé perquè).

Si alguien se lo baja que confirme que se descomprime bien, en el link hay alguna parte repetida, no sé pk se ha subido más de una vez :s

Salu2!
suloku l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 15 març 2012, 00:22, en total s’ha editat 1 vegada.

xiwipetit
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dc. 08 feb. 2012, 20:34
Contacta:

dj. 08 març 2012, 11:55

Bon dia Suloku.
A mi el 3er Link no se'm baixa de cap manera... :( He provat varis navegadors i varis ordinadors, i res.
Pories ajudar-me? Gràcies i una salutació.

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dj. 08 març 2012, 14:56

xiwipetit ha escrit:
Bon dia Suloku.
A mi el 3er Link no se'm baixa de cap manera... :( He provat varis navegadors i varis ordinadors, i res.
Pories ajudar-me? Gràcies i una salutació.

Tens raó. Els altres se t'han baixat bé? Si pots baixar-los i indicar-me quins no funcionen t'ho agrairé, així la setmana que ve els poso tots (abans m'es impossible).

Si se m'ha baixat el DVD1 v2 també el pujaré (fa temps que no miro l'emule)

xiwipetit
Usuari
Usuari
Contacta:

ds. 10 març 2012, 09:51

Tots el demés he de dir que sí. No he tingut cap problema. L'únic que els arxius repetits part 1 i part 16 m'he baixat els que tenen l'hora i la data més nova, és a dir la segona pujada (no se si se m'ha entès... :( ), i no se si això serà algún problema l'hora de descomprimir (ja t'ho sabré dir! :yeah: ).
Jo me'ls estic baixant de l'eMule, però el DVD1 v2 em va molt lent, de moment tinc 1.03Gb de 3.63Gb, en 20 dies...
El DVD2 v2 ja si que és mortal, 188.60Mb de 3.16Gb! :plora: Per això he optat demanar-te'ls per acabar abans! ;-) I deixar-los per si més gent els vols, sempre i que a tu et vagi bé!
Després ja que hi sóc, estic buscant el episodis en català de PlanetES, per ara tinc els episodis 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 13, 14, 15, 16 i 24. Tots els demés els tinc bastant avançats (descàrrega des d'eMule), però falten fonts i no s'acaben de descarregar... Saps d'algú? ^^u

I res, això era tot! Gràcies per escoltar-me i un a salutació!

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dg. 11 març 2012, 14:34

xiwipetit ha escrit:
Tots el demés he de dir que sí. No he tingut cap problema. L'únic que els arxius repetits part 1 i part 16 m'he baixat els que tenen l'hora i la data més nova, és a dir la segona pujada (no se si se m'ha entès... :( ), i no se si això serà algún problema l'hora de descomprimir (ja t'ho sabré dir! :yeah: ).
Jo me'ls estic baixant de l'eMule, però el DVD1 v2 em va molt lent, de moment tinc 1.03Gb de 3.63Gb, en 20 dies...
El DVD2 v2 ja si que és mortal, 188.60Mb de 3.16Gb! :plora: Per això he optat demanar-te'ls per acabar abans! ;-) I deixar-los per si més gent els vols, sempre i que a tu et vagi bé!
Després ja que hi sóc, estic buscant el episodis en català de PlanetES, per ara tinc els episodis 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 13, 14, 15, 16 i 24. Tots els demés els tinc bastant avançats (descàrrega des d'eMule), però falten fonts i no s'acaben de descarregar... Saps d'algú? ^^u

I res, això era tot! Gràcies per escoltar-me i un a salutació!

jaja, segur que el DVD1 te l'he estat enviant jo, perquè jo ho vaig posar fa un any i a nadal encara no estaba baixar xD
El DVD 2 tranquil, que dimecres pujo la part que falta, hi ha parts repetides perquè es van pujar 2 cops no sé perquè i les vaig deixar.

Sobre planetES ni idea, li preguntaré a un amic que me la va recomanar, potser se la va baixar, si la té ja li demanaré i potser la pujo a mediafire (com a poc la posaré a l'emule per compartir si es la mateixa versió).

xiwipetit
Usuari
Usuari
Contacta:

dt. 13 març 2012, 19:22

Jajaja! Doncs axí segur que has sigut tu! Gràcies!
Perfecte, ja m'avisaràs. De totes maneres ja vaig fent algún cop d'ull. Sí ho vaig veure, ara provaré amb la 3a part que em falta que és l'única que no se'm va descarregar i ho descomprimiré tot junt i ja et sabré dir el qué...
Ok, ja et dic que tinc alguns episodis de PlanetES. Dona't que sigui per l'eMule, penso que ja n'hi ha prou, a part que al igual serà més cómode per a tu i no l'haurás de pujar i perdre espai des d'on la pugis. A la vegada que penso que l'hauriem de rescatar aquest programa (eMule)! :yeah:

Gràcies!

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dj. 15 març 2012, 00:20

Hola, ja está pujada la part 3. El cas es que no l'he pogut repujar tal qual perque mediafire el te indexat i seguia sense funcionar la descàrrega, així que l'he pujat "comprimit" en 7z (dic comprimit pk en realitat está sense compresió). Només cal baixar l'arxiu 7z i es descomprimeix la part 3 (l'arxiu .part03.rar que ha de fer-se servir amb els altres).

Molesta una mica, pero era això o canviar de server.

També he actualizat els enllaços de la BGM i l'arxiu de trucs a mediafire.

Respecte a la primera iso, l'emule encara hem va al 71.5%... torno a proposar la idea del patch xdt a algú que la tingui descarregada (ja que tinc la iso V1 que vaig descarregar de megaupload), després pujaria la iso v2 a mediafire (i seguiria compartint per emule)

xiwipetit
Usuari
Usuari
Contacta:

dj. 15 març 2012, 14:08

suloku ha escrit:
Hola, ja está pujada la part 3. El cas es que no l'he pogut repujar tal qual perque mediafire el te indexat i seguia sense funcionar la descàrrega, així que l'he pujat "comprimit" en 7z (dic comprimit pk en realitat está sense compresió). Només cal baixar l'arxiu 7z i es descomprimeix la part 3 (l'arxiu .part03.rar que ha de fer-se servir amb els altres).

Molesta una mica, pero era això o canviar de server.

També he actualizat els enllaços de la BGM i l'arxiu de trucs a mediafire.

Respecte a la primera iso, l'emule encara hem va al 71.5%... torno a proposar la idea del patch xdt a algú que la tingui descarregada (ja que tinc la iso V1 que vaig descarregar de megaupload), després pujaria la iso v2 a mediafire (i seguiria compartint per emule)

Perfecte! Tot descarregat i descomprimit! El DVD2 v2 está "cremat" i va a la perfecció. Ara el posaré per la gent que el vulgui a l'eMule. El DVD1 v2, contínua descarregant-se i duu 1,92Gb... :ein: L'única llàstima que veig és no haver-hi subtítols tal i com es parlava al final d'aquest projecte v2. Però la veritat és que bastant és tenir-lo aquí i poder-lo disfrutar.
Això sí, agraïr a Satanas Cor Petit pel seu projecte i a tu Suloku, sobretot per compartir-lo i per fer lo que has fet posant-lo pel demés usuaris.

Gràcies!!

xiwipetit
Usuari
Usuari
Contacta:

dt. 10 abr. 2012, 09:37

Bon dia a tothom.
Informar-vos que el DVD1 v2 ja és descarregat des d'eMule! Comentar que juntament amb el DVD2 v2 els tinc compartint a l'eMule. Animo a la comunitat a compartir des d'eMule. I un cop més, agraïr a Satanas Cor Petit pel seu projecte, a Suloku i als molts Usuaris d'Animelliure, per compartir-lo amb tots nosaltres.

Gràcies un cop més!!

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dc. 11 abr. 2012, 12:01

Wow, al final se t'ha baixat abans que a mí!

No sé com ho has fet, pero espero que ho posis en llançament a l'emule, a veure si se'm descarrega ja d'un cop, que d'aquí dos setmanes fará un any que ho vaig posar a descarregar... :ein:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants