Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 477
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: Ranma½ DVDBox + Català [080/161]

dl. 02 abr. 2012, 12:31

mrreview ha escrit:
Estic compartint aquesta release al emule des de una connexió de 100mbits així que aprofiteu, ho tinc gairebé tot en llençament i powershare.

A mes a mes estic contemplant la idea d'anar completant aquesta release fent servir els vídeos de la release del Xete com fins ara feia en Risck i el àudio en català treure'l de la release del tato i accelerant-lo tal i com els del Risck.

salut!

Doncs és una bona iniciativa, a veure si per fi tenim la release definitiva de Ranma.

Jo ho sento molt per les altres releases, però no suporto les veus amb aquells tons tan greus.

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

dl. 02 abr. 2012, 20:07

mrreview ha escrit:
Estic compartint aquesta release al emule des de una connexió de 100mbits així que aprofiteu, ho tinc gairebé tot en llençament i powershare.

A mes a mes estic contemplant la idea d'anar completant aquesta release fent servir els vídeos de la release del Xete com fins ara feia en Risck i el àudio en català treure'l de la release del tato i accelerant-lo tal i com els del Risck.

salut!

Ostres, doncs ho aprofitaré de seguida. Gràcies per avisar!!
Imatge

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu

ds. 07 abr. 2012, 11:36

Algú pot compartir aquesta release? Tinc molts capis amb 0 fonts i fa ràbia.

Gràcies!!!
Imatge

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1881
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

ds. 07 abr. 2012, 15:56

els baixes de mica en mica? no posis els 80 capítols de cop si no es normal q molts no tinguin fonts, m´extranya molt perquè a mi s´em va petar el disc dur fa poc i en aquesta setmana en 3 dies he pogut descarregar del capítol 34 al 80 que eren els que em faltaben per recuperar, supose que en gran part gràcies a mrreview, els anaba ficant de mica en mica i no vaig tenir problemes de fonts i arribant a baixar a 1,2Mb i el més sorprenent amb id baixa ja que no estic a casa aquesta setmana i desde on estic no puc obrir els ports..

pd: esperem que el risck torni aviat o sino a veure si com en mrreview va dir s´anima a continuar-la ell mateix.. ^^u

bos257
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 18 maig 2005, 17:48
Ubicació: Barna
Contacta:

dg. 08 abr. 2012, 00:45

Com han dit no els posis tots de cop, jo els tinc tots compartits i no apago mai l'ordinador així que alguna font hi ha d'haver.
Imatge

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu

dg. 08 abr. 2012, 07:59

Steve Maister ha escrit:
els baixes de mica en mica? no posis els 80 capítols de cop si no es normal q molts no tinguin fonts, m´extranya molt perquè a mi s´em va petar el disc dur fa poc i en aquesta setmana en 3 dies he pogut descarregar del capítol 34 al 80 que eren els que em faltaben per recuperar, supose que en gran part gràcies a mrreview, els anaba ficant de mica en mica i no vaig tenir problemes de fonts i arribant a baixar a 1,2Mb i el més sorprenent amb id baixa ja que no estic a casa aquesta setmana i desde on estic no puc obrir els ports..

pd: esperem que el risck torni aviat o sino a veure si com en mrreview va dir s´anima a continuar-la ell mateix.. ^^u

Aaaahhh, ja entenc, es a dr, que si poso tots alhora, no hi ha fonts suficients per tots. Ara ho entenc. Ja em perdonareu però estic molt verd en quant a emule es refereix. Gràcies per l'ajuda i sobretot perdoneu la moléstia.
Imatge

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu

dl. 09 abr. 2012, 17:21

Una pregunteta, sabeu si la release està abandonada? Ho dic perque he vist uns posts enrere que en Rick no es conecta al fórum ja fa 4 messos. Mes que res ho dic per si quan acabi de baixar-me els aquí disponibles, he de buscar la resta per un altre lloc (espero que no, perque aquesta release es la millor de totes).

Gràcies!!!
Imatge

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1881
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dl. 09 abr. 2012, 19:08

home abandonada no crec que estiga, és preocupant que Risck no es conecti desde novembre, però he estat mirant i ha hagut un cop que va estar 7 mesos sense apareixer i va tornar amb 10 capítols de cop xD
i et cito el que ell va dir fa un temps:
Risck ha escrit:
merci jeje, prometo que la proxima tongada no es fara esperar tant, encara que això a vegades sembli abandonat aquesta l'acabo, que jo sóc el primer interessat en tenir-la :yeah:

jo tinc fe en que l´acabarà algun dia xD esperem que torni aviat amb ganes i amb un ritme no molt lent.

juaniyu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dg. 15 gen. 2012, 19:27

dc. 16 maig 2012, 02:37

mrreview ha escrit:

salut!

Això ho tens pensat fer?

badflame
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 21 juny 2012, 05:21

dj. 21 juny 2012, 05:42

muchas gracias esperando el resto de capítulos :yeah:

mrreview
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dg. 23 maig 2010, 13:34

dt. 21 ago. 2012, 13:17

juaniyu ha escrit:
mrreview ha escrit:

salut!

Això ho tens pensat fer?

Vaig estar fent proves pero no me'n ensurto :no: no en tinc gaire idea d'edició de video/audio, vaig provar de canviar el framerate del audio per tal d'accelerar-lo pero despres no queda ben sincronitzar... he seguit aquesta guia
http://www.mundodivx.com/edicionsimple/ ... zaravi.php

Pero no hi ha manera... si algu em pot donar un cop de mà..

OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 725
Membre des de: dc. 24 nov. 2010, 11:55
Contacta:

dl. 27 ago. 2012, 03:48

ya em va perfectament l'emule si us plau pujeu els demes episodis, aquesta serie mereix la pena y sobretot aquesta release amb la millor qualitat

OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

ds. 01 set. 2012, 02:31

ei baixeu mes que no hi ha seed apenes puc baixar els capitols...

edit: yo crec que nomes hi has de afegir delays per tal de sincronitzarla, el frame rate es millor no tocarlo massa

si l'acabo de descarregar y no esta fins al final em posare a ayudar, ya he sincronitzat algunes series y pelicules abans

OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dj. 13 set. 2012, 17:04

pero que pasa aqui.... ningu es baixa la serie o que ya porto un mes intentant baixar el capitól 29 i no n'hi ha manera....

swatedu1
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 29 oct. 2012, 13:57

dl. 29 oct. 2012, 13:59

deu meu siusplau que algun, comparteixi els capitols per l'emule y que continui la release, que amb aquesta cualitat no hi ha una altre, per favorrrrr :'((((, algun a comteplat l'idea de pujarla en descarrega directa??

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants