Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24

Heiji
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 100
Membre des de: ds. 17 des. 2005, 19:19
Contacta:

dc. 26 març 2008, 15:49

Ualeeee que faig jo sense baixar-me això encara!!! :juas: :juas:

A descarregaaaaaaaaaaar!!

Moltissimes gràciesssssssssssss!! :yeah:
ImatgeImatge

HIEI
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1200
Membre des de: dt. 16 nov. 2004, 11:36
Ubicació: Montcada i Reixac
Contacta:

dc. 26 març 2008, 15:52

juju esto wele a caratulas :lol:
Imatge

Ostia
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 361
Membre des de: dt. 14 feb. 2006, 20:15
Ubicació: Sabadell

dc. 26 març 2008, 16:08

Pues si es para hacer caratulas, tengo el diseño ya, lo dificil es conseguir imagenes buenas del dr.slump, ya que es una serie bastante antigua.

Mi idea es, como el dibujo es muy sencillo, sin sombras ni nada especial, hacer dibujos con vectores y ponerlos en la caratula, que salga la cara de los personajes de la serie, que son muchos y variados.

Os dejo una preview para que me comenteeis que os parece la idea.

Imatge

Imatge

PD: Tambien las hago pensando en que cuando Albuixech acabe la serie seguro que alguien la hace en Dvd-rip ya que 7 capitulos creo que son por DVD son muy pocos para una serie tan larga y como veis en el titulo se van a 41 DVD.

Saludos.

Heiji
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dc. 26 març 2008, 16:22

Uale que guais les caratules ^^

Si vols imatges de la sèrie, jo n'he tret moltes d'aquí

http://www.fotolog.com/arale_cat/

No sé si tenen la qualitat que tu voldries, però és que costa molt trobar-ne d'altres :no:
ImatgeImatge

Albuixech
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 99
Membre des de: dc. 19 des. 2007, 00:35
Ubicació: València

dc. 26 març 2008, 17:19

A banda dels dvds que vaig baixar del SHARE, també vaig trobar les galetes originals dels dos packs. El primer pack està a una resolució de 1380x1380 (més o menys) a 300ppp, mentre que el segon pack està a 1890x1890 a 400ppp.

Això sí, no he pogut trobar 2 galetes del primer pack a eixa resolució i només estan a 700x700 a 150ppp.

Si esteu interessats, els puc posar per a compartir.

P.D. No he trobat ninguna caràtula de la sèrie, possiblement perquè van en un pack de 22 dvd i per tant aniran en una caixa tots junts (supose).

braveheartsmj
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 992
Membre des de: dl. 19 des. 2005, 20:17

dc. 26 març 2008, 17:45

Ostia ha escrit:
PD: Tambien las hago pensando en que cuando Albuixech acabe la serie seguro que alguien la hace en Dvd-rip ya que 7 capitulos creo que son por DVD son muy pocos para una serie tan larga y como veis en el titulo se van a 41 DVD.

Saludos.

Doncs seria genial, perque 41 dvds.....

Les caratules, com sempre, genials!!! :yeah: Segurament ja hauras pensat que quan estigui en marxa la release en format divx, quedaria molt be amb un lateral, oi? :xiulant:
Imatge

Albuixech
Arashinchu
Arashinchu

dc. 26 març 2008, 17:59

He anat massa de pressa, si que vaig trobar les 2 galetes que estaven a baixa resolució en una versió amb més qualitat. I també vaig trobar les caràtules del primer pack.

Pensava que no els tenia però mirant pel disc dur els he trobat en una carpeta on teòricament no haurien d'estar.

Les caràtules estan a una resolució de 4536x3024 a 300ppp

Mostra de galeta i caràtula:

Imatge

Imatge

Ostia
Sanshinchu
Sanshinchu

dc. 26 març 2008, 18:31

Hombre si a la gente le estan bien esas, porque hacer unas ¿?

Tambien comento que no se si es que llevaban brillo o que pero la imagen de Arale de la caratula es algo rara no ¿? xD

Subelas a megaupload o compartelas por eMule para ver si puedo utilizar algo para hacer las mias profavor.

PD: tienes las galletas de los 41 DVD !!¿?¿?

Un saludo.

woomey_
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 615
Membre des de: ds. 17 des. 2005, 19:38
Contacta:

dc. 26 març 2008, 19:01

Albuixech, deixo el msn overt per a que em pasis el que has trovat
em falten les 2 galetes i les caratules que has trovat ;)
pasam-ho per la carpeta compartida
gracies

DBZ
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 210
Membre des de: dj. 13 oct. 2005, 23:20

dj. 27 març 2008, 00:02

joder quina currada q t'estas fent.
Moltes gracies per les aportacions que estas fent.

Ostia
Sanshinchu
Sanshinchu

dj. 27 març 2008, 15:33

Mersi por las caratulas.
Recuerdo que si alguien tiene la lista de los capitulos en catalan me haria un favor pasandomela, ya que no encuentro ninguna lista buena.
Tambien pediria imagenes de personajes, primeros planos, para ir haciendo caratulas.
Mersi Heiji por la web, e pillado un par de imagenes.
braveheartsmj, esta claro que tendran imagen e el lateral xD

Os pongo 2 mas. Los personajes no iran en ese orden, porque seguro que sale alguien comentandolo.

Imatge

Imatge

Saludos!

Albuixech
Arashinchu
Arashinchu

dj. 27 març 2008, 16:07

Jo estic refent el llistat que apareìx en aquest altre fil [DD] Dr. Slump (TVRip) degut a que hi ha capítols que estan desordenats a banda de que el capítol 025 del llistat és un especial i per tant no apareix en la numeració original. També falta un capítol entre el 104 i el 105 i pel que sembla no apareix l'audio en català per enlloc.

Molts dels títols dels capítols son traduccions lliures dels originals en japonés ja que algunes expressions que apareixen son intraduibles (segon la meua opinió), a banda de que hi ha capítols que tenen dos històries i en canvi en català, el títol de la segona història directament desapareix. A més a més, hi ha audios que directament no apareix el nom i per tant no sé com és que saben el nom que va posar la TV3.

Per tant es poden fer 3 coses:
1 deixar el llistat tal com està.
2 traduïr de nou els capítols (un gran embolic).
3 o fer una barreja dels 2, afegint els títols de les històries que no es van traduir (més assequible).

Jo per ara només he agafat el llistat i l'he reordenat fins al 110 (quan tinga la resta dels capítols baixats reordenaré l'altra part).

Heiji
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dj. 27 març 2008, 16:44

Jo tinc alguns capítols descarregats en format .avi de nosequina versió que hi ha per aquí al forum, si em dius quins personatges t'interessaria més tenir-ne imatges puc mirar-me els capítols a veure si surten i fer-ne captures a veure si queden bé :yeah:
ImatgeImatge

Lucci
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1136
Membre des de: dl. 01 oct. 2007, 22:52

dj. 27 març 2008, 17:25

ostia els dibuixes tu??

has vist el privat ke t'he enviat??

DEW

Ostia
Sanshinchu
Sanshinchu

dj. 27 març 2008, 22:33

Si los dibujo yo Lucci.
Heiji, pues imagenes del torso superior irian bien, de todos los personajes que apararezcan, ya que son 41 caratulas para la version de Albuixech.
Albuixech ok kuando tengas todos los capitulos pues poner la lista aka de capitulos, gracias por el curro.

Un saludo y espero esas capturas para seguir dibujando personajes.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant