Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

pringat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 170
Membre des de: dv. 21 abr. 2006, 12:46
Ubicació: Enfront el monitor

dl. 04 juny 2007, 11:37

Maki_ ha escrit:
Ostia, a la primera caratula, compte amb els accents, la font que fas servir per als titols no els soporta i posa el quadrat a la í de país.
.

Sí és cert. Per cert "Cinturo" porta accent a la "ó". :profident: :yeah:

biwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dj. 16 març 2006, 17:50
Ubicació: Mont Paozu

dl. 04 juny 2007, 15:01

Bones gent!!!
Us porto una bona nova! :profident: Després del curro que s'ha fet el kamui-kun x acabar la sèrie, i com q no tinc res més a fer (jajaja ^^u ), estic muntant uns karaokes de les cançons de Yawara! perquè els pogueu disfrutar i cantar!!
Els primers ja són aquí:
OPENING 1: Miracle Girl ed2k: Cinturó.Negre.(YaWaRa!).-.OP1.Karaoke.[DVD-Rip][by.biwa].avi  [32.61 Mb]
ENDING 4: Itsumo soko ni kimi ga ita ed2k: Cinturó.Negre.(YaWaRa).-.END4.Karaoke.-.[DVD-Rip][by.biwa].avi  [33.53 Mb]

A mesura que els vagi acabant, els aniré penjant i el Kamui-kun els posarà a la primera plana junt amb els extres.

També us deixo els subtítols en .srt de la cançó q apareix al final del capi 124 (q és la mateixa de l'ending 4), x ki els vulgui incrustar al video. ;)
ed2k: Cinturó.Negre.(YaWaRa).-.124.-.[DVD-Rip][Dual.Català-Japonès][by.^SeFiRoT^.&.kamui-kun].srt  [1.8 Kb]
Apa-li, a disfrutar de més Yawara! :lol: :adeu:

[ Afegeix els 3 enllaços al teu client d'ed2k ]
Imatge
VA VA BONA GENT, SÓC LA biwa LA VIDENT!

Kamui-Kun

dl. 04 juny 2007, 16:13

Arigato biwa ^_^

He afegit els teus karaokes al dvd de extres :yeah:

:adeu:

pringat
Arashinchu
Arashinchu

dt. 05 juny 2007, 17:08

La té molta gent aquesta sèrie? No hi ha moltes fonts... tardarem a baixar-la sencera (es que acabo de començar... :jiji: )

pringat
Arashinchu
Arashinchu

dc. 06 juny 2007, 09:24

Atenció a tots. Problemes per compartir els capítols

He tingut problemes a l'hora de compartir els capitols. Explico: m'els baixava normal, com tots, peró quan se'm acabaven de baixar se'm dexaven de compartir, es a dir, no m'apareixien com a compartits. Aixó sense moure'ls de Incoming o canviant-los de directori, com sigui.
La causa eren els accents que porta el nom de cada capìtols que per lo vist impedien que els fitxers es compartien.

Demanaria la experiència de cadascun que se'ls baixa per veure si també teniu problemes. Si us passa el mateix que a mí (reitero que el problema es que quan el capítol s'acaba de baixar no apareix en compartits) llavors caldría canviar el nom als capítols. Si podeu compartir-los normalment llavors el problema serà meu (utilitzo linux + aMule), ja que aixó no hem passa amb altres fitxers, només amb aquests capítols. ^^u

Ja contareu. Gràcies ^^

Kamui-Kun

dc. 06 juny 2007, 13:52

Hola pringat,

Primer de tot un petit incís pel que fa al tema de les fonts, és normal que no en trobis moltes, ja que és una sèrie que no té àudio castellà i això es nota i molt, i tampoc té la mateixa acceptació que Bola de Drac, així que des de el meu punt de vista és normal que no en trobis tantes...

Pel que fa al teu cas concret... m’estranya per dos motius:
- El primer és perquè la majoria dels capítols jo també els he compartit amb l’amule (sota Debian) i no he tingut mai cap problema per compartir-los (un 75% dels capítols aproximadament , no et sabria donar una xifra exacta).
- El segon és pel tema que comentes dels accents. Suposo que no és la única cosa que baixes per l’amule amb accents... i com dius només et passa amb aquesta sèrie. No em quadra molt...

De ser cert que sigui un cas general suposo que només afecta als usuaris d’amule (tot i que repeteixo que m’estranya molt), perquè primera que a les alçades que es troba la release ningú s’ha queixat d’aquest tema i segona que no hi hauria cap font tret de les que s’estan baixant. Així que esperem a veure aquesta minoria d’usuaris d’amule que hi diuen...

En fi... millor que canviïs el nom del capítol per a que es comparteixi a que no es comparteixi ;-)

Ja que has tret el tema dels accents comentar una cosa, ja sé que alguns veieu per exemple en la paraula cinturó caràcters estranys i es que hauria d’haver substituït ó per %f3 (em sembla) en l’e-link, però al principi ho ignorava i quan em vaig adonar ja va ser massa tard, però bé, crec que això només és un petit detall d’estètica.

pringat
Arashinchu
Arashinchu

dc. 06 juny 2007, 14:05

Atencio. L'aMule CVS del repositori de Treviño (per a LINUX) no permet compartir els capítols amb accents

Bé. Ho he comprovat i es de l'aMule. Ja que si canvio el nom a qualsevol fitxer (posant-li un accent), aquest em desapareix de la llista de compartits. Llavors els que utilitzeu aquesta versió, si us plau elimineu els accents un cop se us han baixat els capítols.

gràcies ;-) :adeu:

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6312
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dc. 06 juny 2007, 23:14

Errades en Linux? Quien me lo iba a decir...
Coi, a Windows, l'Emule, no te aquests problemes...
Imatge

Matorix_v
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 258
Membre des de: ds. 12 juny 2004, 16:53
Contacta:

dj. 07 juny 2007, 07:37

biwa ha escrit:
Bones gent!!!
Us porto una bona nova! :profident: Després del curro que s'ha fet el kamui-kun x acabar la sèrie, i com q no tinc res més a fer (jajaja ^^u ), estic muntant uns karaokes de les cançons de Yawara! perquè els pogueu disfrutar i cantar!!
Els primers ja són aquí:
OPENING 1: Miracle Girl ed2k: Cinturó.Negre.(YaWaRa!).-.OP1.Karaoke.[DVD-Rip][by.biwa].avi  [32.61 Mb]
ENDING 4: Itsumo soko ni kimi ga ita ed2k: Cinturó.Negre.(YaWaRa).-.END4.Karaoke.-.[DVD-Rip][by.biwa].avi  [33.53 Mb]

A mesura que els vagi acabant, els aniré penjant i el Kamui-kun els posarà a la primera plana junt amb els extres.

També us deixo els subtítols en .srt de la cançó q apareix al final del capi 124 (q és la mateixa de l'ending 4), x ki els vulgui incrustar al video. ;)
ed2k: Cinturó.Negre.(YaWaRa).-.124.-.[DVD-Rip][Dual.Català-Japonès][by.^SeFiRoT^.&.kamui-kun].srt  [1.8 Kb]
Apa-li, a disfrutar de més Yawara! :lol: :adeu:

- Moltes gracies Biwa :babejar: . Treurás els demés opening i endings subtitulats també? :adeu: :yeah:

[ Afegeix els 3 enllaços al teu client d'ed2k ]
Imatge

pringat
Arashinchu
Arashinchu

dj. 07 juny 2007, 10:24

Maki_ ha escrit:
Errades en Linux? Quien me lo iba a decir...
Coi, a Windows, l'Emule, no te aquests problemes...

Saps que significa CVS?
Doncs calla la boca llest :bleh:

biwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dj. 16 març 2006, 17:50
Ubicació: Mont Paozu

dj. 07 juny 2007, 12:29

Matorix_v ha escrit:
- Moltes gracies Biwa :babejar: . Treurás els demés opening i endings subtitulats també? :adeu: :yeah:

De res Matorix_v! ;-) Aquesta és la meva idea i de fet aviat en cauran un parell més... Això si no se'm gira més feina de cop! :ein: Fins llavors! :adeu:
Imatge

VA VA BONA GENT, SÓC LA biwa LA VIDENT!

tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

ds. 09 juny 2007, 13:55

Només comentar que BarcelonaTV comença a emetre la sèrie el 22 de Juny. Per si teniu algun àudio tallat o el que sigui, que no ho sé.

MrK

ds. 09 juny 2007, 23:51

tesa ha escrit:
Només comentar que BarcelonaTV comença a emetre la sèrie el 22 de Juny. Per si teniu algun àudio tallat o el que sigui, que no ho sé.

home, audio tallat no n'hi ha cap, pero hi han alguns audios que sonen bastant malament si els escoltes amb uns auriculars bons, suposo que deuen tenir l'origen en cintes VHS i el temps no passa en va amb els suports magnetics... :(

Per la resta jo tinc gairebe tots els capitols compartits i suposo que els deixare per sempre, m'encanta aquesta serie :_) - el problema es que nomes esta engegat al cap de setmana-

Ostia
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 361
Membre des de: dt. 14 feb. 2006, 20:15
Ubicació: Sabadell

dl. 11 juny 2007, 16:25

Bueno aqui pongo corregidas todas las caratulas, creo que no hay ningun error ya.
Tambien pongo las galletas de los 7 DVD

[hide=CARATULAS]
Descargar Caratula 1
Descargar Caratula 2
Descargar Caratula 3
Descargar Caratula 4
Descargar Caratula 5
Descargar Caratula 6
Descargar Caratula Extres

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
[/hide]
[hide=GALLETAS]

Descargar Galleta 1
Descargar Galleta 2
Descargar Galleta 3
Descargar Galleta 4
Descargar Galleta 5
Descargar Galleta 6
Descargar Galleta Extres

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge[/hide]

Saludos :yeah:
PD: Kamui-Kun si puedes modificarlo en la primera pagina mejor que mejor gracias por todo.

pringat
Arashinchu
Arashinchu

dl. 11 juny 2007, 17:31

Molt guapes les galetes...
Per cert estaria bé unes galetes o caràtules amb el títol de "cinturó negre" tal com el veiem al k3 :P

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants