Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

RamonBV
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 186
Membre des de: dj. 14 ago. 2008, 00:12
Ubicació: Lleida

dc. 10 set. 2008, 00:10

Afegits els de dimarts:

Nou: S'han suspès les classes # La idea del senyor Hansuke # La competició especial de primavera

Repe: Els cogombrets ninges # En Rantaro, en Kirimaru i en Shimbei s'enfaden # Per fi arriben les vacances d'estiu

RamonBV
Arashinchu
Arashinchu

dc. 10 set. 2008, 20:00

Afegits els d'avui dimecres:

Nou: Continua la competició # La carrera de barrils # Carrera definitiva

Repe: En Karba Satura # La tècnica del vent # En Tsurugi Itosai

RamonBV
Arashinchu
Arashinchu

dv. 12 set. 2008, 20:22

Afegits els d'avui Divendres:

Nou: Els pirates es maregen a terra # Les barques dinosaure # La credibilitat de l'Hipo Hieta
Repe: Les vacances d'estiu del ninja # El ninja independent # El millor castell del japó

I el d'ahir, que he suposat que és nou:
En Rikichi Denzo # Empaitem la Monitora # Arròs amb brots de bambú

A partir de la setmana que ve només en faran un al dia

RamonBV
Arashinchu
Arashinchu

dl. 22 set. 2008, 21:33

Uuufffff! Ja feia més d'una setmana sense donar senyal de vida. Se m'han anat acumulant diversos factors (universitat, vídeo, que si la cinta no m'agrada, dentista) però ara està quasi al dia, només falta el d'avui.

Avui n'afegeixo 6. Els de la setmana passada:

Han capturat en Takiyashamaru # Salvem en Takiyashamaru # Quina mala memòria

El pare d'en Rantaro ha desaparegut # La feina nova del pare d'en Rantaro # No ploreu nens

Ninges bolet, a lluitar! # La fúria dels mestres # La saviesa dels ninges bolet

La Yuki sembla una altra # Les tres Kunochis # Espera que esperaràs

En Shozo és un noi molt responsable # El somni de l'alumne de 6è # Busquem el monjo

Nota: Possiblement siguin els pitjors capítols que he grabat. Per qüestions d'horari els he de grabar amb vídeo i he tingut la mala sort de que aquesta cinta doncs no està gaire bé. Per postres les emissions que fan venen amb un canvi de lluminositat/contrast i en alguns ho he intentat millorar i en d'altres no m'he molestat perquè si no m'ho envien millor no crec que hi pugui fer gran cosa.

Per acabar, un que ja volia haver posat fa molt temps:

El guerrer de la muntanya de bambú # Protegiu l'escola ninja # els dies senyalats del calendari

RamonBV
Arashinchu
Arashinchu

dc. 24 set. 2008, 22:34

Afegits els que tenia previst.

Dilluns:
Perduts de debò # Uns pastissos boníssims # El director és molt matiner

Dimarts:
La tècnica del Téndon # Una bona estratègia # Espines de peix

Dimecres:
El malentès d'en Shimbei # On és en Shimbei? # No vull que en deixeu ni una engruna al plat

RamonBV
Arashinchu
Arashinchu

dg. 28 set. 2008, 23:41

Afegits els últims:

Dijous:

La bugada del senyor Hansuke # La promesa d'en Kisanta # Molts bolets

Divendres:

La invasió de granotes # En Fubuki i en Fuki # Les llàgrimes d'en Fuki

RamonBV
Arashinchu
Arashinchu

dg. 05 oct. 2008, 11:30

Afegits els d'aquesta setmanam de dilluns a divendres:

Una lliçó fantàstica # El rellotge dels ulls de gat # En hem-hem, director en funcions

El senyor Hansule neteja les clavegueres # El plànol del vaixell de guerra # Tothom cap al mar

L'uniforme dels ninges bolet # Teoria i pràctica # Els falsos contra els falsos

En Hachiya corre perill # Tornem a l'escola de ninges # La redacció d'en Rantaro

La feina d'en Kirimaru # Cap al poble de Kawatake # El ninja provisional

També he afegit l'opening/ending en vídeo

I us porto una "mala" notícia: Només queden 2 capítols de Rantaro. El dimecres a l'hora que feien Rantaro faran una altra sèrie de ninges: Hattori el ninja. Això no significa que se m'acabi la feina, encara hi ha capítols grabats que encara falta passar. En principi no tinc pensat capturar l'Hattori, però si a algú li agradaria que m'ho digui.

RamonBV
Arashinchu
Arashinchu

dj. 09 oct. 2008, 20:39

Afegits els 2 últims capítols

Dilluns:
Trampes al poble # L'última casa del poble # El ninja de la llicència

Dimarts
El ninja Makinosuke # Les 7 formes de la tècnica de Tanba # L'home de les mil cares

Aprofito per recordar-vos que d'aquí un temps, segons vegi el ràpid que es propaguen, aniré borrant-los del disc dur. Així que ara és el millor moment per descarregar-los. A més ajudareu a que distribueixin més ràpid.

RamonBV
Arashinchu
Arashinchu

ds. 08 nov. 2008, 21:49

Reprenc la release, després de prendrem unes "vacances" i acabar exàmens. Per començar, he reorganitzat el llistat i us porto un dels que faltava pel mig:

La classe de reforç especial # La nova arma del castell del Verí # No m'hi assemblo gens.

RamonBV
Arashinchu
Arashinchu

ds. 13 des. 2008, 18:55

Afegit el capítol:

Els llops de riu d'en Kisanta / Dóna'm sopa dolça de mongetes vermelles / Fora d'aquí!

RamonBV
Arashinchu
Arashinchu

dv. 10 abr. 2009, 20:20

El dia 14 d'Abril tornaran a fer Rantaro a les 12:10 aproximadament i a les 12:30 continuaran amb l'Hattori.

Tinc previst continuar capturant, però tinc pensat millorar el sistema de captura: adquirir un disc dur grabador (amb TDT per suposat). Fins que no el tingui continuaré com ho he fet fins ara.

És per això agraïria el suport d'algú, tant per la captura com per la distribució.

crumusant
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1031
Membre des de: dg. 27 gen. 2008, 18:24
Ubicació: gran line a bort de suuny go ^^
Contacta:

dv. 10 abr. 2009, 20:36

Gràcies! ^^
Imatge

RamonBV
Arashinchu
Arashinchu

dt. 14 abr. 2009, 23:58

Avui ha tornat Rantaro!! Per sorpresa només han fet dos capítols. No sé si demà continuran amb el que seguia. Per aquest motiu no he penjat cap elink, per posar-ho en els típics paquets de tres capítols.

RamonBV
Arashinchu
Arashinchu

dj. 16 abr. 2009, 16:52

Ja he vist que ahir van repetir el segon capítol (Els tres espadatxins) i avui han fet el tercer (Reflex). Espero que no continuin fent un sol capítol.

Ja tinc un dvd grabador amb disc dur i tdt incorporats. Ara li he de treure el suc. Espero que aquest cap de setmana tingui llest aquests 3 capítols. Després ja veurem com evoluciona.

RamonBV
Arashinchu
Arashinchu

ds. 25 abr. 2009, 17:08

No porto els tres que vaig anunciar però sí els 3 següents:

Els regals pels professors # La senyoreta Denko ataca de nou # Tortura aquatica.

Amb el nou sistema de captura he millorat algunes coses. En primer lloc es guanya qualitat. Els nivells (lluminositat, contrast) ja no donen problemes. Amb una millor entrada no cal tant bitrate, així que l'he baixat com perquè càpiguin 4 arxius en un CD, en lloc de 3.

Tinc dubtes de si posar subtítols o no. Com que no capturo l'audio japonès (que no crec que interessi gaire) no té sentit posar subtítols però sempre fa gràcia tenir-ne i les persones amb discapacitats auditives ho podrien veure perfectament.

Entre avui i demà tindré el següent arxiu.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant