Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Disi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 166
Membre des de: dj. 21 ago. 2008, 04:55
Ubicació: Badalona

[Multi] Bola de Drac en DVD-Video [26/26]

ds. 23 ago. 2008, 13:37

Imatge Imatge

Aquests DVD's són fets a partir dels DVD's originals de la Dragon Box corresponent a la sèrie de televisió de Dragon Ball, als quals se'ls ha afegit una pista d'àudio i de subtítols en català, i se'ls han adaptat els menús.

INFORMACIÓ GENERAL:

Dragon Box: Edició japonesa de Dragon Ball en format domèstic de col.leccionista. Conté els 153 episodis de la sèrie complets, remasteritzats i sense censura.
DVD-Video: És un format d'emmagatzematge de vídeo digital en discs DVD. És el format en que es comercialitzen les pel.lícules i es pot reproduir en qualsevol reproductor de DVD de sobretaula.
DVD-5: DVD's d'una cara i una capa. Permeten emmagatzemar 4,7 GB d'informació. Són els DVD's gravables habituals en l'àmbit domèstic i són més econòmics.
DVD-9: DVD's d'una cara i doble capa. Permeten emmagatzemar 8,5 GB d'informació. Les pel.lícules i sèries de televisió s'acostumen a comercialitzar amb aquest suport.
Projectes Relacionats: (ed2k) Bola de Drac Z Vol.1 en DVD-Video, (DD) Bola de Drac en DVD-Video, (DD) Bola de Drac Z Vol.1 en DVD-Video.

CARACTERÍSTIQUES DE L'EDICIÓ:
ImatgeImatgeImatge

Títol original: Dragon Ball
Títol català: Bola de Drac
Nº episodis: 153
Duració aprox./episodi: 25 min.
Duració aproximada: 3850 min.
Nº de discs: 26 (26 DVD-9)
Nºepisodis/disc: 6 (discs 01 a 25), 3 (disc 26)
Material extra: 2 curts animats, opening & ending sense crèdits, comparativa de la versió americana amb la original (disc 26)
Sistema de color: PAL (Conservant la duració del vídeo original)
Idiomes disponibles: Japonès 2.0, Català 2.0 (Dolby Digital Monoaural)
Subtítols disponibles: Català
Idiomes de menús: Català (Menús originals adaptats)
Caràtules: Imitant el disseny de les originals per a caixes transparents de 4 DVD sobreposats

ENLLAÇOS DE DESCÀRREGA DELS FITXERS:

DRAGON BOX: ImatgeImatgeImatge

ed2k: DBBOX_caixa.rar  [3.39 Mb]

ALTRES ENLLAÇOS D'INTERÈS:

Programa per a gravar els DVD-9:
Alcohol 120%

Programa per a comprimir a DVD-5:
DVD Shrink
Heu de crear una unitat virtual amb l'Alcohol 120% i després obrir aquesta unitat amb el DVD Shrink i podreu generar un arxiu .iso de 4,7 GB gravable en un DVD d'una capa.

Pàgina web des d'on es poden comprar caixes transparents de 4 DVD sobreposats:
Compra caixes DVD

[ Afegeix els 172 enllaços al teu client d'ed2k ]
Disi l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 23 nov. 2013, 14:15, en total s’ha editat 116 vegades.

viscaensuguru
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 39
Membre des de: dt. 04 set. 2007, 05:18
Ubicació: Palma de Mallorca

ds. 23 ago. 2008, 16:06

wo ^^ bona idea

només una petita pregunta :profident:

Creus que pots extreure el menú q as fet servir per aprofitar-lo en altres release :blink: ??

Per cert, moltes gràcies pel teu esforç, anim!!

viktor104

dg. 24 ago. 2008, 00:32

viktor104 ha escrit:
Crec que es molt bona idea aquesta,
per a tenir mes opcions per la gent que els seus dvd no llegeixen divx o/i volen mes versions.
Tot i que personalment t'ho alegro moltisim, em baixare la versio d'en teparta, bitERROR i bitSPIRIT, que son menys dvds y també tenen una gran calitat.

Trobo que et pot quedar una release genial sincerament,
l'unica pega que hi trobo es que s'utilitzi dvd9 enlloc de dvd5, no si podria fer res amb aixo? U dic pel preu dels dvd9...

Per cert, quins audios de Catala agafes, de tv o de selecta o d'on els extreus?

Bé, ni que no pugui aprofitar el teu treball, t'agraeixo la teva pujada.

:adeu:

Gràcies per la pujada, m'autocito al que t'he dit al teu post del projecte.

viscaensuguru
Ishinchu
Ishinchu

dg. 24 ago. 2008, 11:24

Disculpa de nuevo,

vuelvo a escribirte porq opino q mi post puede resultar un tanto ofensivo. Suficiente haces con aportar esta magnífica release, como para q te ande yo pidiendo q extraigas algo de la misma para otras...

Solo te lo decía porq hace un tiempo se comenzaron a subir unos menús con los q me emocionaba al verlos. Tanto en DB como en DBZ ambos, si no me equivoco, extraidos parcialmente de los DVD Box.

Y nada... solo eso... y... muchas gracias de nuevo :)

P.D: osti... ara he escrit en castellà xD

Gemus
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: dv. 12 gen. 2007, 16:27
Ubicació: En un sueño que nadie más pudo haber tenido

dg. 24 ago. 2008, 16:27

Moltes gràcies Disi, així és exactament com sempre he desitjat tenir la col·lecció de bola de drac, el més fidel a l'original, amb el nostre idioma, i amb versió original i subtítols en el nostre idioma. No tinc paraules per agraïr la teva aportació! :lol:

Et faria res penjar unes captures dels menús adaptats i d'algun episodi? Gràcies :adeu:

marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dg. 24 ago. 2008, 20:36

Un consell. No t'aniria millor fer una imatge ISO amb el UltraISO i el DVD Decrypter? ho dic per tenir el DVD en un sol fitxer.

Això si, hauries de tenir el DVD gravat o emulat amb el Daemon tools, per exemple.

fedab
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 646
Membre des de: dl. 26 juny 2006, 09:48
Ubicació: Pais Valencià

dl. 25 ago. 2008, 00:04

Prò Realses com aquestes no hi han ha patades? xD.
Puc resultar prepotent i tal, prò crec què, com digué un vell savi, esteu dividint fonts...
Què els diferencia dels d'en Kenshib? tenen més qualitat què els de l'henermo?
Que vagi bé!

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1960
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dl. 25 ago. 2008, 00:36

fedab ha escrit:
Prò Realses com aquestes no hi han ha patades? xD.
Puc resultar prepotent i tal, prò crec què, com digué un vell savi, esteu dividint fonts...
Què els diferencia dels d'en Kenshib? tenen més qualitat què els de l'henermo?
Que vagi bé!

Jo no mela estic baixant, però la diferencia es que aquesta també està en japones amb subtitols en catlà.

I enhermo no fa bola de drac, sino bola de drac z

viktor104

dl. 25 ago. 2008, 00:41

Jo crec que es una bona release per compartir,
t'estas confonent com diu l'Steve,
no es Z sino Bola de Drac, es a dir, quan en Goku ere petit.
Aquesta release es bona per a qui vulgui diguem com una copia dels box jaonesos originals pro am lidioma catala tmbe, es molt interessant.

M'agradarie veure unes captures :P

Disi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 166
Membre des de: dj. 21 ago. 2008, 04:55
Ubicació: Badalona

dl. 25 ago. 2008, 02:25

Hola a tothom.
A veure si us puc aclarir alguns dels dubtes que heu plantejat.
Aquesta és l'edició de Bola de Drac en DVD que a mi m'agradaria poder comprar. I estaria destinada a aquella gent que si estigués editada comercialment la compraria. Per aquest motiu la faig amb DVD-9. Si al mercat ens demanen 25 euros per 8 episodis i aquí parlem d'uns 8 euros per 6 episodis ens surt força bé de preu. Evidentment, si algú vol comprimir el dvd per a que li càpiga en un DVD-5 ho pot fer. Però si pengés els DVD's comprimits, qui vulgui els DVD-9 no els podria recuperar posteriorment.
Penjo els DVD's fragmentats expressament perquè del contrari qui treballi amb un sistema de fitxers FAT32 no se'ls podria descarregar i emmagatzemar, començant per mi mateix, ja que els sistemes FAT32 només suporten fitxers de com a màxim 4 GBytes.
Pel que fa al tema de les captures, de moment no puc penjar res fins que hagi passat prou temps des que em vaig registrar i hagi escrit prous missatges. Però us puc avançar que tot el que he fet amb el vídeo és canviar la resolució i el frame rate per a que sigui sistema de color PAL, sense aplicar cap tipus de compressió ni de filtratge.
Els àudios catalans he utilitzat els de l'edició d'en BitERROR, els quals he hagut d'ajustar al frame rate dels meus vídeos.
I pel que fa a extreure els menús dels DVD's, no sé en quin tipus d'arxius penses. Els meus menús els faig treballant el material original amb les eines del programa d'autoria de dvd. Tinc guardades algunes plantilles de menú, amb botons, cartells i coses així, per a que tots els dvd's quedin iguals. Però fins que no li afegeixo els vídeos i les imatges dels menús de cada disc no tenen cap utilitat. De manera que el menú muntat només existeix al dvd, però mai com a una unitat independent.
Crec haver parlat de tots els temes que havíeu exposat. Si me n'he oblidat algun, o hi ha res que no estigui clar, ja m'ho fareu notar.
Fins ara.

marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dt. 26 ago. 2008, 21:06

Doncs jo de tu afagaria tot el que tens al HDD, ho pasaria al d'un amic i el formateixaria en NTFS, ho dic perque tard ho d'hora et trobaras que vulguis baixar algun DVD de més de 4 GB i no podras.

Nomes es un consell :adeu:

Gemus
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: dv. 12 gen. 2007, 16:27
Ubicació: En un sueño que nadie más pudo haber tenido

dc. 27 ago. 2008, 00:31

Al eMule no hi ha una sola font! Només se'm ha baixat el primer arxiu que ocupa 8 kb... estàs considerant distribuir d'un altre forma ? Per mi aquesta ja va bé, hauries d'utilitzar el powershare per això...
Gràcies

viktor104

dg. 31 ago. 2008, 16:32

Gràcies per l'aclariment Disi.

viscaensuguru
Ishinchu
Ishinchu

dg. 31 ago. 2008, 17:36

Igualment :profident:

Només em fa llàstima que la gent no se l´estigui baixant :huh:

apa!! anim"!! :toot: :moltbe: :picar: :botar: :petards:

MÉS FONTS!!! :botar2:

que aquesta es una fantàstica release :secret: :vacaloca:

Stargate
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 183
Membre des de: dv. 23 set. 2005, 23:56
Ubicació: En algun lloc de Catalunya
Contacta:

dc. 03 set. 2008, 13:56

esta molt b, felicitats!!!

nomes una cosa son reproduibles en DVDs de sobretaula o nomes per a PC???
Imatge
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants