Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 477
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

dc. 24 juny 2009, 22:17

Hola a tots,
avui he muntat quatre capítols de Fly pel meu compte. Tinc intenció de muntar-la sencera aquest estiu el més ràpid possible per a treure-m'ho del damunt.
Però de moment me'ls quedo per a mi ja que la release és de'n _woomey i al cap i a la fi, va ser ell qui em va passar els audios i les RAWs. Si dintre d'un temps la cosa segueix igual ja veurem que fem :)

.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1314
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dj. 25 juny 2009, 17:50

Doncs ànims! Tant de bo tinguis prou temps d'anar-ho fent i surti el millor possible.

Gràcies!!! :adeu:
Imatge

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu

dv. 26 juny 2009, 19:12

El _woomey m'ha donat permís per a publicar els capítols.
Però aviso, no són en dual (només català). I alguns resums del principi tenen molt mala qualitat degut a que no estan a les RAWs japoneses i he agafat d'uns rips antics en VHS.

atebar
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 112
Membre des de: dg. 09 des. 2007, 03:51

ds. 27 juny 2009, 03:01

agrairiem molt que els compartires,

gràcies per la tasca!!!

Nikie
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 112
Membre des de: dj. 10 nov. 2005, 13:39
Ubicació: Mallorca

ds. 27 juny 2009, 21:22

Jo també ho agrairia. I ja per demanar, si els penjessis en un altre format que no sigui e-link (si et va bé, no som ningú per exigir) em faries un enorme favor (he de demanar un amic que descarregui elinks per mi i em fa una mica de pal ^^u )

cracketor
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 22 maig 2009, 12:06
Ubicació: Tortosa
Contacta:

dl. 29 juny 2009, 01:37

aniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiims. Ja falta menys per a disfrutarla. Chaoooooooooo

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1972
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dl. 29 juny 2009, 18:39

Marc R. ha escrit:
El _woomey m'ha donat permís per a publicar els capítols.
Però aviso, no són en dual (només català). I alguns resums del principi tenen molt mala qualitat degut a que no estan a les RAWs japoneses i he agafat d'uns rips antics en VHS.

Doncs esperem que puguis penjar-los aviat, i lo de que ja no sigui dual, cap problema, jo crec que a quasi tots el que ens interessa es tindre-la en català :yeah:

Ànims!!

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu

dt. 30 juny 2009, 19:36

Aviat obriré un nou fil per a la release. Espero que al _woomey no l'importi, és per a poder-ho tenir actualizat al meu ritme.

La release serà una mica heterogènia, amb audios d'aquí o d'allà, amb alguns resums amb qualitat dolenta (els capítols estan força bé). Però és l'únic que tenim, i meravelles tampoc en puc fer :(

.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1314
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dt. 30 juny 2009, 20:56

Rumia-t'ho bé i, com a mínim, comenta-li a en woomey_, que després no hi hagi malentesos entre pitos i flautes. Només ho dic perquè pot ser un xic confusible tenir dos fils amb releases diferents del mateix anime...

:adeu:
Imatge

woomey_
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 615
Membre des de: ds. 17 des. 2005, 19:38
Contacta:

dt. 30 juny 2009, 23:17

no hi ha malentesos
ja li vaig dir per privat
jo lunic temps que tinc per al pc son 5 minuts avans o despres de sopar
entre el curro y tot no tinc temps de res

el que si que volia comentar es que depen com surti intentaré aprofitar-ho y montar algo cuan tingui temps si no et fa res

la meva idea era montar els capitols aprofitant els videos japonesso y despres a part ficar-hi els resums en catalá. pero amb els audios que vaig grabar en catalá y un troç en negre o com fos per als troços on no hi tenim videos. no se ja veurem... tu trankil obre un post nou. a mi no em fa res, jo de totes formes intentaré acavarla

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu

dt. 30 juny 2009, 23:51

woomey_ ha escrit:
no hi ha malentesos
ja li vaig dir per privat
jo lunic temps que tinc per al pc son 5 minuts avans o despres de sopar
entre el curro y tot no tinc temps de res

el que si que volia comentar es que depen com surti intentaré aprofitar-ho y montar algo cuan tingui temps si no et fa res

la meva idea era montar els capitols aprofitant els videos japonesso y despres a part ficar-hi els resums en catalá. pero amb els audios que vaig grabar en catalá y un troç en negre o com fos per als troços on no hi tenim videos. no se ja veurem... tu trankil obre un post nou. a mi no em fa res, jo de totes formes intentaré acavarla

En comptes de posar un troç negre he agafat els resums d'altres rips antics en VHS, es veu una mica malament pero és molt millor que un troç en negre :)
I dels audios que em vas passar he deixat d'utilitzar-los. Els d'aquestos VHS que dic tenen més bona qualitat (i amb un petit filtre encara es pot netejar una mica més el so), els que em vas passar li passo filtres per tots llocs per a arreglar-ho però es queda de fons unes veus de les grabacions antigues d'aquella cinta (no sé si m'explico, passava el mateix amb les cintes de cassette, quan una cinta la gravaves molts cops, al final no s'esborrava el so antic i se seguia sentint de fons). Tot i així, m'estan anant de conya perquè hi ha alguns resums que l'audio estava tallat i amb aquestos puc acabar els capítols al 100% :) Als últims capítols (41 a 46) si que els faré servir perquè no hi ha cap VHS rip (o jo no l'he trobat), i aquí m'ho curraré molt més i intentaré millorar l'audio al màxim. I als primers capítols (fins al 10) també els he utilizat perquè els del VHS rip que tenia eren molt dolents.

I allò que dius de muntar els capítols pel teu compte a mi no m'importa gens :) De fet vas ser tu qui em va donar tot el material, així que tens tot el dret. Però jo estic intentant fer la release "perfecta" (dintre del que cap, es clar), així que no sé si es podrà millorar res ;)

woomey_
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 615
Membre des de: ds. 17 des. 2005, 19:38
Contacta:

dc. 01 jul. 2009, 17:41

no no hi pateixis
es pel meu grau de frikisme... hi ficaré el audió en japonés y tal, conservaré la velositat dels videos en japonés y adecuaré els videos que hi tingui que afegir a la velositat que hi toki

jo em referia a que hi ha uns segons al principi de alguns capitols en els que no hi ha video

a lo millor son uns 2 segons o així... es el troç que a mi sem veurá negre o amb algun dibuix de fly no se tinc que pensar-hi

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant