Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1898
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Bola de Drac Z DragonBox Z - [224/291]

dc. 09 feb. 2011, 12:48

Ivan Trepat veig que ets nou per aquí però em sembla que has entrat una mica 'flipat' pels comentaris que t'he vist fer.

En primer lloc, la versió de BDZ la qual tu dius que està acabada és aquesta: http://web.animelliure.net/MostrarAnime ... _versio=33 (l'enllaç que tu has posat és del nostre fòrum vell que ja no fem servir). La diferència és que aquesta versió on estem ara és treta de les DragonBox Japoneses així que són versions diferents i tothom sap que hi ha l'altre completa.

BDGT també està feta aquí a Animelliure: http://web.animelliure.net/MostrarAnime.php?id_anime=30 .

I sobre les pel·lícules no cal que diguis que ens ho donaràs si et donem no sé que, també estan fetes aquí: http://web.animelliure.net/MostrarAnime.php?id_anime=86 amb forces versions per escollir.

Si busques tot això en DD, al subfòrum de DD hi és.

Sobre els menús que parles, els fa Ostia i suposo que els va fent a mesura que avança aquesta release així que paciència que ja els traurà.
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo

Ivan Trepat
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dl. 31 gen. 2011, 23:10

dc. 09 feb. 2011, 20:40

Gracies m'ho mirare.
:yeah:

Nideadeinterne
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dt. 28 des. 2010, 15:31

dl. 21 feb. 2011, 00:07

Anims Enhermo!

Tu pots!!! Que ja et queda poc!

Salutacions a tothom!

Ivan Trepat
Usuari
Usuari

dl. 21 feb. 2011, 17:03

No vaig flipat perdo, soc nou i encara no se moure'm pel forum i on anar per trovar les coses pero estic molt agraït per la gent que m'ajuda a entendre com trobarles, animo molt al qui fa els menus, les series i tot el demes l'hi estic agraït, un company meu vol que l'hi pasi tota la saga i fins hi tot ell m'ho agraeix, pero de part d'ell a vosaltres tambe jo solament faig les descarges el merit es el qui ho fa. De totes maneres es bo coneixer gent per aki. Fins haviat... :adeu:

BGTA
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 145
Membre des de: dl. 01 feb. 2010, 15:33

dt. 22 feb. 2011, 22:42

estic impacient ànims enermohoo que ja queda poc aquí els teus fans volem veure els nous episodis que ens portis! :yeah:

avi_nohara
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 61
Membre des de: dj. 13 set. 2007, 18:42
Ubicació: Figueres
Contacta:

dj. 03 març 2011, 11:21

Pensareu en posar el link si comenceu fil nou? Gràcies

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

ds. 05 març 2011, 06:47

Hola a tothom, fa un parell de díes he començat a utilitzar per primera vegada l'emule, i bé, els capis m'han baixat perfectament i rápid, només en un parell de dies, però resulta que no hi ha manera que baixin els menus (2-3-4-5-6-8-9-10), l'opening 2 Japones i l'opening 4. Aquest 2 últims si que van començar a baixar però s'han quedat clavats a algo més del 50%, però els menus continúen estan a 0% i mira que deixo l'emule conectat tota la nit.

Algú em pot explicar perque passa això i si ho puc solucionar? Gràcies!!!
Imatge

Ivan Trepat
Usuari
Usuari

ds. 05 març 2011, 22:23

Hola Brujo-Toni, un petit consell, a mi l'emule mai m'agradat perque les descarreges son molt lentes i podria entendre que t'anes molt be. Per altra banda hi ha un altre programa que es diu JDownloader,(per descarregar menus pelis, etc desde Megauploader, solament tens que copiar l'enllaç i automaticament ho rep el programa) si aconsegueixes instal.larte'l aconseguiras descarregate'l, pero pase que al principi amb pasaba el mateix torna-ho a intentar esperant unes hores mes. Podria ser el cas que hi han moltes descarregues a la vegada "com pasa al emule" i d'altres programes. Amb aquest no tindras cap queixa. Si troves el fitxer esta amb format "srt" o similar que no sigui capaç de lleguir-ho al teu PC, et recomano un convertidor de video el meu es... "Any Video Converter" es sencill i molt facil de fer-lo servir. Espero que et serveixi de molt la meva informació. Fins haviat. :yeah:

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

ds. 05 març 2011, 23:09

jajaja, si ja ho se, jo fa molt que utilitzo el Jdownloader, aprofito que tinc premium de Megaupload i tira genial. Però com que volía baixar-me aquest capis de Bola de Drac Z d'aquest post i a emule estan pujats molt abans que en descàrrega directa vaig decidir a provar l'emule i com et dic, els capis m'han baixat volats, deixant l'ordinador encès un parell de nits, el problema esta sent amb els menus y amb 2 opening que no hi ha manera que tirin.

La veritat es que jo mai he volgut l'emule, però l'impaciéncia i les ganes de mBola de Drac han estat més fortes que jo, jajaja
Imatge

enhermo
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 752
Membre des de: dg. 19 març 2006, 19:45
Ubicació: perdido en corrientes circulares en el tiempo

dg. 06 març 2011, 10:13

:adeu:

Ivan Trepat
Usuari
Usuari

dg. 06 març 2011, 21:37

Enhermo es el especialita i artista del forum es el qui fa els menus, caratules i demés, si posessim 1€ per cap dels que estem aqui registrats, d'aqui a demà ja tendriem tota la saga completa amb tots els detalls. Jejejejeej... Penso que s'hauria de motivar el noi una mica jejejejeje :xiulant: :xiulant: :xiulant: (amb tot el respecte Enhermo) jejejejejehhh... :botar2: :botar2: :botar2: :botar2: :botar2: :botar2: :botar2: :botar1: :botar2: :botar1: :botar2: :botar1: :botar2: :botar2: :botar2: :punk: :picar: :secret: :botar: :frusty:

Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 887
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

dl. 07 març 2011, 12:33

Tanco el tema ja que continua a: viewtopic.php?f=10&t=17482

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants