Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

• 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Redyck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1202
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 01:15

Re: Dragon Quest Fly (català MQ) [COMPLETA]

dj. 24 des. 2009, 20:30

Seria de molta ajuda que els pujesiu a megaupload o a un altre en DD, es que en emule es un suplici :plora: .

Gracies.

Ostia
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 361
Membre des de: dt. 14 feb. 2006, 20:15
Ubicació: Sabadell

dl. 28 des. 2009, 16:03

Buenas!

Primero de todo felicitar a Marc.R por acabar esta maginifica release, llevo bastante tiempo out de caratulas y demas, pero como se que hay gente que le gusta imprimirselas y tal aqui adjunto la ultima caratula para Dragon Quest.

Imatge
DESCARGAR CARATULA 3

Ahora las pondre en el subforo adecuado para que los administradores lo muevan al foro de caratulas y menus y no caigan en el olvido.

Saludos y buenas fiestas :adeu:

Shini
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 36
Membre des de: dt. 06 abr. 2004, 23:46
Ubicació: Barna
Contacta:

dl. 28 des. 2009, 18:39

Ueeee

Moltíssimes gràcies a Marc.R per la magnífica release que ha fet, i a l'Ostia per penjar la 3a caràtula. Podré imprimir aquesta gran sèrie que sempre m'ha agradat i mai la podia veure completa. Moltíssimes gràcies! La seguiré compartint on bon temps!

.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1305
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dl. 28 des. 2009, 19:07

Oh, moltes gràcies, hi havia ganes de tenir les 3 caràtules disponibles... :babejar:
La veritat és que són l'hòstia :lol: Molt bona feina.
:adeu:
Imatge

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dl. 11 gen. 2010, 20:14

"La qualitat del so durant els capítols 03-10 és bastant dolenta (és la millor que hi disposem)."

Jo tinc grabada tota la serie en vhs, es possible que els audios que tinc siguin millors?

Des de que la vaig grabar no he posat les cintes, no sé com estaran, però si interesa puc intentar passar algun capitol d'aquets i penjar l'audio, a veure que us sembla.

Això sí, no sé com molt bé quina és la millor forma de connectar el vídeo al pc. Tinc una tarjeta de televisio, amb entrada per components, antena y supervideo. El video te euroconnectors, antena y una entrada de components (no se si tambe es sortida).

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 477
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

ds. 16 gen. 2010, 20:31

suloku ha escrit:
"La qualitat del so durant els capítols 03-10 és bastant dolenta (és la millor que hi disposem)."

Jo tinc grabada tota la serie en vhs, es possible que els audios que tinc siguin millors?

Des de que la vaig grabar no he posat les cintes, no sé com estaran, però si interesa puc intentar passar algun capitol d'aquets i penjar l'audio, a veure que us sembla.

Això sí, no sé com molt bé quina és la millor forma de connectar el vídeo al pc. Tinc una tarjeta de televisio, amb entrada per components, antena y supervideo. El video te euroconnectors, antena y una entrada de components (no se si tambe es sortida).

¿Eres el mismo suloku que yo pienso que eres? XD

Jo ara no tinc temps per a sincronitzar UN ALTRE COP la sèrie, però si algú s'ofereix es podria muntar de nou. Qualsevol VHS deu tenir millor qualitat que els que jo tenia.

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dg. 24 gen. 2010, 18:44

EDIT: en el capitulo 42 hay voces de fondo! Maldita television analogica!

Marc R. ha escrit:
¿Eres el mismo suloku que yo pienso que eres? XD

Veo que eres el mismo Marc R. que yo pensaba que eres :p

Esas cintas las tengo hace años, lastima que no me enterara del proyecto cuando empezaste. De todas formas estoy mirandome los capitulos y aun no he llegado a mas del 13, pero de momento no veo ese tan mal audio (soy de oido duro, eso si). A ver si llego y veo la diferencia.

Lo que si he visto es un capitulo que el video no esta muy alla (el 8 o el 9). Corre por ahi una release dual jap/español latino de fly release group, quiza si saco tiempo intento ver que tal esta el video y hacer un montaje añadiendo el audio catalan de tu version...(es muy probable que ni lo intente pero bueno).

Lo que realmente me molaria son subtitulos para verlo en jap, pero he visto que si estan en ello van por el capitulo 1, asi que... Quiza en ingles los encuentre.

Si el capitulo del video chungo en la otra version tiene el video bien intentare montarlo a ver que tal y ya lo colgare.

pd: en la psp ocupan 50 megas reconvertidos y lo cierto es que se ve perfecto, por si a alguien le interesa el dato.

Krovikan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:36
Ubicació: Davant de l'ordinador

Re: Dragon Quest Fly (català MQ) [26/46]

dl. 02 ago. 2010, 21:25

.:MorPheuS:. ha escrit:

He postejat al fil de recopilació de Descàrregues Directes de Wachimiro un parell de cosetes que he pujat que tenen 4 anyets. Què seran???

Us poso els links de descàrrega (el reste del post a viewtopic.php?f=51&t=15497)

DRAGON QUEST MOVIE 2 "Els deixebles de l'Ivan": http://www.megaupload.com/?d=FCWX79H2
DRAGON QUEST MOVIE 3 "Batalla amb els 6 nous Generals": http://www.megaupload.com/?d=JDY97TH8

Gaudiu-les.

Salutacions

PD: Sí, .:MorPheuS:., estaves parlant de mi. :jaja:
:tux: Imatge :tux:
ImatgeImatge

Daerun
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 48
Membre des de: dl. 23 juny 2008, 14:05
Ubicació: Manresa

ds. 04 set. 2010, 22:40

Completa i compartida en llançament! Moltes gràcies :D
Imatge

Daerun
Ishinchu
Ishinchu

dv. 22 abr. 2011, 12:13

Hola, voldria comentar al creador de les caràtules que hauria de corregir les faltes d'ortografia que contenen :P Aqui poso les correccions:

Caràtula 1:
03 - La marca del drac resplandeix al cap d'en Fly
10 - En Crocodin, rei de les bèsties
11 - En Fly contra en Crocodin amb l'espasa letal de l'Ivan
14 - L'atac de l'exèrcit de les bèsties

Caràtula 2:
21 - L'espasa diabòlica
26 - Adéu a en Henki, el lluitador solitari
32 - El salvador immortal
33 - El retorn d'en Henky
34 - L'increïble atac de la gran creu
35 - La pugna mortal d'en Santor per la victòria

Caràtula 3:
43 - L'identitat d'en Fly
Imatge

Ostia
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 361
Membre des de: dt. 14 feb. 2006, 20:15
Ubicació: Sabadell

dv. 22 abr. 2011, 15:00

Daerun ha escrit:
voldria comentar al creador de les caràtules que hauria de corregir les faltes d'ortografia que contenen

Mersi por avisar Daerun, soy bastante malo con la ortografia, no se puede ser perfecto ^^u
En la mayoria de post que creo con caratulas sale algun error ortografico :lol:

Ya estan corregidas, un saludo.

Daerun
Ishinchu
Ishinchu

dc. 04 maig 2011, 22:36

Gràcies per corregir-ho tan ràpid :yeah: No volia pas que et sentissis malament ni res, només volia ajuda a millorar una mica tot plegat :D
Imatge

dagaro
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dc. 03 ago. 2011, 10:43

dc. 03 ago. 2011, 10:46

Gracies per el post pero una pregunta els enllaços estan vius en cara?? perqe el tinc en el emule pero no me apareix com a disponible, algu podria ficarlos en DD ?

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dg. 14 ago. 2011, 11:15

Retorno després d'un any a fer el mateix oferiment que llavors: tinc fly grabada de l'emissió en català, fins i tot diria que el meu video grababa en dual.

Problema: el video on ho vaig grabar ara mateix no va bé (espero que fent-li una neteja es solucioni) i l'altre video que tinc és mono.

Per un altre tema tinc muntat el video al pc i m'he estat informant de com obtenir la major qualitat de captura i desentrellaçat de la imatge i ja ho tinc.

Ara, tot i que m'agradaria tornar a veure la sèrie, no tinc precisament temps, així que m'agradaria que algú hem digués quins capítols serien els que caldria refer per mala qalitat i sobre tot si hi ha algun que estigui incomplet per completar-lo.

Gràcies.

pd: disposo tant d'aquesta versió (25fps) com d'una versió dual japonès/llatí a 23,97 fps

EDIT: he estat mirant i sembla que l'unic que està una mica chungo són els inicis d'episodi d'algun capítol, que la veritat no sé si val la pena la feia per tenir els resums amb més qualitat.

woomey_
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 615
Membre des de: ds. 17 des. 2005, 19:38
Contacta:

dg. 14 ago. 2011, 13:26

Jo sempre he pensat que les series haurien de estar en Dual, en la millor calitat posible, y a poder ser el mes complert posible
En aquest cas, els videos originals japonesos no tenen la intro, y alguns son de calitat difernt... es imposible conseguirlos millor
Si tu creus que tens posivilitats de millorarlos, no t'ho pensis. Fes-los, i si creus que un cop fets es interesant compartirlos, doncs ho fas
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants