Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15

LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

Re: One Piece DVBrip [335/336]

dj. 27 ago. 2009, 19:28

sampere ha escrit:
moltes gràcies x tots els capítols, només volia fer una pregunta: hi ha més capítols després del 340 que ja doblin o ke els hagin de passar o és que ens haurem d'esperar 1 o 2 anys fins que en comprin més per doblar-los???

Avui mateix he rebut resposta per part de TVC

La meva pregunta ha escrit:
Bona nit! He pogut llegir al lloc web 3xl.cat que estan traduïts, si més no, els títols dels capítols 337 a 340. Em preguntava si aquests capítols s'emetran pròximament o, com que començava diguem una nova temporada (Thriller Bark), es reserven per a la pròxima emissió de nous capítols de One Piece. Moltes gràcies!

TVC ha escrit:
Resposta del Servei d'Atenció 5430:
Gràcies per la consulta. Efectivament, ens els reservem per a una pròxima emissió perquè formen part d'una nova saga. Acabem de comprar més capítols i els emetrem juntament amb els nous

Per tant, a esperar companys ;)
Imatge

xelai
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 314
Membre des de: ds. 15 març 2008, 16:36
Ubicació: Perdut en la inmensitat de l'univers...

dj. 27 ago. 2009, 21:54

Genial!!!
Jo he pogut llegir en altres fòrums, que TVC ha comprat els drets d'emissió de la serie fins al capítol 394, i que continuaran l'emissió dels nous capítols a partir de mitjans de setembre.

Així que tenim One Piece per una temporada!!!

Salut!! ;-)

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6313
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dj. 27 ago. 2009, 23:22

A mitjans de setembre? Ja?

De moment, per al 10 de setembre:
20:21 One piece - Batalla decisiva a Alubarna, l'exèrcit rebel contra l'exèrcit del rei

Aixi que encara no.
Imatge

Zoro11
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 70
Membre des de: dv. 19 juny 2009, 00:29
Ubicació: València

dv. 28 ago. 2009, 00:23

Nooooo el dia 10 no toren ,yo creia que ferien ja la saga thriller bark :plora:
Feran els capitols 225 i 226 ,que son de Foxy

mikifaire
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 90
Membre des de: dc. 12 març 2008, 14:42
Ubicació: Grand Line

dv. 28 ago. 2009, 12:12

Hola a tots; Per acabar de confirmar el q deia en Xelai. I com en luxna tmb vaig enviar un missatge a tv3 xD.

Era per comunicarvos q he enviat un missatge a tv3 i això és el q m'han contestat:

"Els 4 capítols que ens falten per emetre fins al 340 formen part d'una nova saga i els emetrem properament, juntament amb més capítols nous que acabem d'adquirir".

És a dir, q aquest properament pot ser 1, 2, 3 o uns quans mesos, a més diuen q els acaben d'adquirir cosa q significa q encara els han de doblar. Estava pensant amb Nadal no se si m'estic passant o no. Però, almenys tenim ja assegurats més capítols de One Piece q això si q és una bona noticia^^:D.

PD: Com segueixin aquest ritme ens acabarem plantant al ritme dels japonesos i encara tindrem un capítol per setmana q tampoc estaría malament anar igual q ells xD.

S@lutacions de Mikifaire!!!

^^ :yeah: :profident: :adeu:

LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

dv. 28 ago. 2009, 14:37

mikifaire ha escrit:
PD: Com segueixin aquest ritme ens acabarem plantant al ritme dels japonesos i encara tindrem un capítol per setmana q tampoc estaría malament anar igual q ells

Home, ja ho van fer una vegada això d'un capitol per setmana i a mi em semblava molt bé. Va ser amb la saga d'en Buu a Bola de Drac, recordeu? Feien un capítolo per setmana a les 12 de la nit jeje.
Imatge

garabiruly
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dj. 06 ago. 2009, 16:47

dg. 30 ago. 2009, 19:50

Hola a tothom,

sense ànims de voler posar pressa, algú sap quan pejaran el capitol 334? Ja l'he vist per descarrega directa, però per poder grabar-lo prefereixo la qualitat del ed2k.

Gràcies per tots els que treballen per fer possible tenir aquesta meravellosa sèrie en català!!!!

Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dg. 30 ago. 2009, 20:24

Espero que aviat : P

mikifaire
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 90
Membre des de: dc. 12 març 2008, 14:42
Ubicació: Grand Line

dt. 01 set. 2009, 11:34

Hola.

Doncs jo crec q hi han dues opcions q fara el k3 per tornar a ememtre One piece:

1. Esperar a q sacabi la saga actual i reenganxarla amb thriller bark.

2. Pel fet de q no hagin comenssat desde el comensament és q ya o tenen calculat q a partir de la saga actual reemetran tots els capitols un altre vegada fins a thriller bark. Tal i com van fer avans de començar a emetre els nous capitols de ennies lobby.

Això és el q crec q fara TV3. xD

S@lutacions :adeu:

Mikifaire!!! :yeah: :profident:

Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

dt. 08 set. 2009, 09:30

Gràcies pels últims nois :profident:

:yeah:

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3742
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 08 set. 2009, 12:09

EL tema del doblatge és un tema que en Hawkins us pot parlar amb molta sabiesa i atenció però des del meu punt de vista, jo no em fliparia tant a la hora de dir que tindrem nous episodis de OP aquest any.

Recordeu a principis d'any? A principis d'any va sortir la noticia de que tv3 havia adquirit nous episodis de OP i tot van començar a ser especulacions fins que es va dir que a finals de gener tindriem més OP, després es va passar a dir que seria al Febrer i finalment van sortir al juny.

Amb això, vull dir que ara deuen de estar doblant, els nous episodis que han comprat però que fins que no els tinguin tots, potser haurem d'esperar una mica més.

Ojalà sortisin per Nadal o abans, jo ja em dono per satisfet ara, però si pel que sigui triguen més a sortir i es retrasa a l'any que bé, doncs tpoc passa res.

Ara estan fent els episodis de Alabasta i pel que he llegit després passaran a la saga de Foxy no?
Ho sigui, fan sagues saltejades.

PD: Si hem comprat fins al 394: cosa poc problable ja que thiller barck acaba una mica abans, veurem un opening nou.

Aquest opening nou, és molt semblant a dos openings dels que ja han sortit però remixat i de la durada llarga (semblant, a crazy rembostar i a aquest últim) amb la incororació de tots els tripulants i de tots els dolents fins al moment.
Imatge

dantej
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 06 set. 2009, 21:49

dc. 09 set. 2009, 23:23

bones,

porto quassi tota la serie descarregada de one piece i he comprovat quee tots els capiols tenen molt bona qualitat de video.
Algu hem podria dir el nom del programa han sigut comprimits a xvid?

moltes gracies

Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 10 set. 2009, 00:33

Doncs no està feta amb cap programa d'aquests automàtics, però el programa que es fa servir per codificar és el virtualdubmod.

dantej
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 06 set. 2009, 21:49

dj. 10 set. 2009, 12:51

moltes gracies, mes o menys ya ho sabia k era amb el virtual dub, ja que l'utilitzo de vegades, pero es k mai hem keda amb la mateixa qualitat i hi ha un parell de coses k no se configurar amb el codec xvid, com la resolució o el tamany de mostra de video.... :( si algú m'ho pogues especificar una mica li agrairia molt

gracies

Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu

dj. 10 set. 2009, 13:07

Per la resolució has d'emprar el filtre "resize".
Si vols fer més preguntes fes-les al Servei Tècnic i així no es desvia el tema del fil.
De totes maneres, a la wiki tens diversos manuals que et poden ajudar.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants