Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

mikifaire
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 90
Membre des de: dc. 12 març 2008, 14:42
Ubicació: Grand Line

Re: One Piece DVBrip [417/***]

dt. 30 abr. 2013, 16:08

Gràcies per tot! nois ^^

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1962
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

ds. 04 maig 2013, 19:35

Moltes gràcies per tots els nous continuo descarregant aquesta release! :yeah:
Per cert Aynodok podries dir per totsrucs que capturin el capítol 338? si no m´equivoco l´emetran el dilluns, l´altre cop que van remitir la serie se'm va pasar avisar, i es que aquest episodi és l'únic dels 417 que no es DVBrip per lo que te una resolució diferent i l'avanç en japonés, i desentona una mica amb tots els altres, i ara es l´oporutnitat de capturar-lo! Ja diràs si poden capturar-lo, gràcies per endavant!

Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dg. 05 maig 2013, 00:50

Hola!

Personalment no crec que faci falta refer aquest capítol, però si ho creieu no tinc cap problema en refer-lo.

Segurament refer-lo només faria que de la nova versió hi haguessin molt poques fonts i costés de baixar, però això, que decideixi el públic :P

OPWar
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 20:29
Ubicació: Parc d'atraccions Sabaody

dg. 05 maig 2013, 18:24

Per ara puc seedear molt temps aixi que a mi també m'agradaria la nova versio del capitol si es possible :)
Saluts
ImatgeImatge
La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa. Gandhi 1869-1948.

Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu

dt. 07 maig 2013, 13:40

Finalment, atenent a les sol·licituds, he afegit el 338 en el mateix format que la resta.

Al llistat del principi del fil he deixat, com a mínim de moment, també l'enllaç anterior.

NOU TDT ed2k: One Piece -338- L'alegria de conèixer gent! Els colors del senyor esquelet (DVBr...re-TotsRucs).avi  [265.48 Mb]

OPWar
Arashinchu
Arashinchu

dv. 10 maig 2013, 11:16

Gracies i compartint :profident:
Saluts :adeu:

EDIt:Cuan surten els nous capis?
ImatgeImatge
La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa. Gandhi 1869-1948.

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1962
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dv. 10 maig 2013, 15:54

Moltes gràcies per capturar-lo Aynodok :yeah:

magoichi
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 12 maig 2013, 14:07

dg. 12 maig 2013, 14:12

el primer de tot donar les gracies per la feina que aneu fent y poder tidnre el nostre one piece en catalá.

una pregunta-dubte, els episodis d'aquesta setmana corresponen a quina pelicula ¿? perque no le vist enlloc per poder-la baixar (y he fet servir el buscador), diria que es la numero 10, pero está tot mort, y amb l'emule només tinc una sola font.

p.d tenia una altra conta fa molt molt de temps aquí...pero diria que es va perdre :P

OPWar
Arashinchu
Arashinchu

dg. 12 maig 2013, 14:54

magoichi ha escrit:
el primer de tot donar les gracies per la feina que aneu fent y poder tidnre el nostre one piece en catalá.

una pregunta-dubte, els episodis d'aquesta setmana corresponen a quina pelicula ¿? perque no le vist enlloc per poder-la baixar (y he fet servir el buscador), diria que es la numero 10, pero está tot mort, y amb l'emule només tinc una sola font.

p.d tenia una altra conta fa molt molt de temps aquí...pero diria que es va perdre :P

Hola,
no té entes però si parles de la pelicula 10 Strong World la trobaras en aquests dos fansubs: MilesWolf i Lluna Plena
ImatgeImatge

magoichi
Usuari
Usuari

dg. 12 maig 2013, 15:41

OPWar ha escrit:
magoichi ha escrit:

Hola,
no té entes però si parles de la pelicula 10 Strong World la trobaras en aquests dos fansubs: MilesWolf i Lluna Plena

ni jo mateix m`he explicat bé.. si, era per asegurar que la peli 10 es despres d'aquest episodis que han fet entremig.

gracies per els enllaços, pero un es de megaupload (y el que tinc per emule amb una sola font) y l'altre es per morime amb dd .. pero bueno a veure si es pot anar descarregant a poco a poc ..perque no hi ha res mes.

OPWar
Arashinchu
Arashinchu

dg. 12 maig 2013, 19:51

Hola,
La pelicula va sortir al cinema en decembre de 2012 si no m'equivoco el 12 de decembre es a dir despres dels episodis 426-429(eren episodis especials relacionats amb la peli).
La peli no tenia res a veure amb la serie aixì que si la vols veure no cal que t'esperis els capis 426-429.
Saluts
PD: Abans de veure la peli es millor que miris això Strong World Episode 0
ImatgeImatge

Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu

dg. 12 maig 2013, 21:51

L'últim capítol que es va publicar no és cap pel·lícula, és un capítol que teníem en una altra qualitat i que vam aprofitar la repetició per fer-lo de nou i que estigués com la resta de capítols.

Els capítols que falten estaran en breu, estan tots fets i quan tinguem un moment els publicarem.

magoichi
Usuari
Usuari

dg. 12 maig 2013, 23:31

Aynodok ha escrit:
L'últim capítol que es va publicar no és cap pel·lícula, és un capítol que teníem en una altra qualitat i que vam aprofitar la repetició per fer-lo de nou i que estigués com la resta de capítols.

Els capítols que falten estaran en breu, estan tots fets i quan tinguem un moment els publicarem.

appa.. que le liat..!!. em referia als capitos d'aquesta setmana que es veuen directament a la web del tv3 ..... ja sé que us espereu una miqueta per pujarlos :P

mariana.carla
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dl. 13 maig 2013, 14:48

dl. 13 maig 2013, 14:54

no pujeu els nous capitols?? he vist que fa dues setmanes que no sactualitza.

Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 13 maig 2013, 15:10

magoichi ha escrit:
Aynodok ha escrit:

appa.. que le liat..!!. em referia als capitos d'aquesta setmana que es veuen directament a la web del tv3 ..... ja sé que us espereu una miqueta per pujarlos :P

M'he liat jo al dir això de l'emule que només tenies una font, perdona :P

mariana.carla ha escrit:
no pujeu els nous capitols?? he vist que fa dues setmanes que no sactualitza.

És l'última cosa que s'havia dit al fil, no costa tant llegir una mica :P

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants