Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

lizaon
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 474
Membre des de: dj. 22 oct. 2009, 15:07
Ubicació: El Park Sabaody !!!!! xD
Contacta:

Avatar l'ultim mestre de l'aire dvd-rip/cat-cast

dj. 26 ago. 2010, 13:30

doncs,això, poso aquesta seriè a l'emule (ed2k) jeje :yeah:

Imatge

SINOPSIS:
La serie comienza cien años después que la nación del fuego iniciara una guerra en contra de las demás naciones, cuando Katara y su hermano Sokka descubren a un niño llamado Aang en un iceberg, este niño resulta ser el avatar, entonces los tres comienzan una viaje para que Aang aprenda a dominar los cuatro elementos, para así poder derrotar al señor del fuego y devolver la paz al mundo, al mismo tiempo que intentan cumplir este objetivo son perseguidos por el príncipe Zuko, al cual se le suma Azula y otra serie de enemigos y obstáculos a medida que transcurre la serie.

aki us deixo les dades,etc...

Génere: Aventura, Fantasía
Estudi: JM Animation
Any: 2005
Tamany: -200 MB
Duració: 23 minutos
Capítols: 61
Codècs: (Video) XviD / (Audio) mp3-CBR castellà - MP3 96 Kbps Mono català
Resolució: 640x360
Format: 16:9
Ripeig: DVD+DVB

espero k us agradi XD :profident:

Llibre 1 AIGUA:
ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 01 - El nen de l'iceberg [Dual Cat-Cast Dvd-ri...elliure].avi.avi  [186.57 Mb]
ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 02 - El retorn de l'Avatar [Dual Cat-Cast Dvd...Animelliure].avi  [174.94 Mb]
ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 03 - El temple de l'aire del Sud [Dual Cat-Cas...Animelliure].avi  [163.08 Mb]
ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 04 - Les guerreres de Kyoshi [Dual Cat-Cast Dv...Animelliure].avi  [185.02 Mb]
ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 05 - El rei d'Omashu [Dual Cat-Cast Dvd-rip By...Animelliure].avi  [189.38 Mb]
ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 06 - Empresonats [Dual Cat-Cast Dvd-rip By Liz...Animelliure].avi  [148.05 Mb]
ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 07 - El món dels esperits. El solstici d'hive...Animelliure].avi  [156.99 Mb]
ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 08 - L'Avatar Roku. El solstici d'hivern 2ª p...Animelliure].avi  [153.25 Mb]

També l'he pujada a DD: viewtopic.php?f=51&t=16603 :yeah:

[ Afegeix els 8 enllaços al teu client d'ed2k ]
lizaon l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 27 ago. 2010, 01:42, en total s’ha editat 2 vegades.
ImatgeImatge

Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1898
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Avatar l'ultim mestre de l'aire dvd-rip/cat-cast

dj. 26 ago. 2010, 13:38

Moltes gràcies per la sèrie! Encara que, si la penges primer per DD i després per eMule... Tothom se la baixarà per DD i no tindrà ni una font per eMule. Jo ho faria al reves, anar-la penjat per eMule i un cop tota penjada, al cap d'un temps, penjar-la per DD; però només és la meva opinió.

:adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo

lizaon
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dj. 26 ago. 2010, 13:44

nose, suposo k tens raó pero si se la baixen per dd i la posen a compartir... XD
salu2 :yeah:, per cert els capitols els he de deixar sempre a la carpeta incomng o una begada posats els enllaços els puc treure de la carpeta ho dic perk es la primera begada k faix això jeje
salu2 de nuevo xD :profident:
ImatgeImatge

Kero
Administrador
Administrador

dj. 26 ago. 2010, 13:49

lizaon ha escrit:
nose, suposo k tens raó pero si se la baixen per dd i la posen a compartir... XD

Segueix somiant... xD

lizaon ha escrit:
per cert els capitols els he de deixar sempre a la carpeta incomng o una Begada posats els enllaços els puc treure de la carpeta ho dic perk es la primera Begada k faix això jeje

Els has de deixar sempre al Incoming sinó no els compartiràs... perquè l'eMule només té accés al Incoming i no a tot l'ordinador (només faltaria).
Kero l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 26 ago. 2010, 13:59, en total s’ha editat 2 vegades.

lizaon
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dj. 26 ago. 2010, 13:52

hi no es pot canviar la carpeta de destí , per compartir?
osigui posar una carpeta k es a l'escriptori amb moltes sub carpetes jeje
es pot , si es així diguem com fer :profident: :yeah:
salu2 (em sembla k encara somio jeje m'acabo de llevar fa poc :blink: )
ImatgeImatge

Kero
Administrador
Administrador

dj. 26 ago. 2010, 13:56

lizaon ha escrit:
hi no es pot canviar la carpeta de destí , per compartir?
osigui posar una carpeta k es a l'escriptori amb moltes sub carpetes jeje

Avera, pots posar la carpeta que tu vulguis però res de subcarpetes perquè no les detectarà. Només has de tenir una carpeta i tot el que hi hagi dins es compartirà (les subcarpetes no). Per canviar la carpeta només has d'anar a Preferencias -> Directorios-> Archivos entrantes.

PD: com et veig força verd, això t'ajudarà: http://www.emulespana.net/foros/topic/1 ... -las-faqs/
Kero l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 26 ago. 2010, 13:59, en total s’ha editat 1 vegada.

lizaon
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dj. 26 ago. 2010, 13:57

ok, moltes gracies
salu2 :yeah:
ImatgeImatge

Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 887
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

dj. 26 ago. 2010, 14:22

hola,
llegint veig unes abarrasions impressionants i de com la gent desinforma:

A viam abans de preguntar res perque no investigueu com funciona un programa? jo el primer que faig despres dinstalar un programa es anar a preferencies i mirar tots els parametres per saber que es pot personalitzar, mirar per tot el programa per saber les seves possivilitats. Unicament preguntu quan ja no se macut res mes.

Be pel cas que comenteu de compartir carpetes es molt sencill i si es pot compartir moltes carpetes diferents a part de lincoming. jo soc una persona força ordenada i no magrada tindre res al incoming ja que vull que estigui tot al seu lloc. aixi que si vull compartir algu haig de fer compartir carpetes o arxius daltres punts dels disc durs. Si aneu a lapartat de "Compartidos" a la banda esquerra teniu on diu "todos los directorios" un llistat de totes les carpetes en forma dabre dels vostres disc durs si feu boto dret a una carpeta podreu dirli que voleu compartir aquella carpeta indicant si voleu subdirectoris o no. aixi de facil i no anar acumulant un incoming ple de coses desordenades.

Per altra banda quan poses algu no fa falta reiniciar lemule simplement a dalt de tot a la dreta a lapartat de Compartidos diu Recargar, aixo fara que buqui tots els nous arxius que hi ha per compartir i treure els que ja no estiguin.

Ale espero que despres daixo sigueu mes aguserats a lhora de saber com funciona un programa i saber que no sespatlla per tocar i tocar i si sespatlles reinstales i punt.

que vagi be, sento no parlar del post en si.

Kero
Administrador
Administrador

dj. 26 ago. 2010, 14:33

jajaja bé, després de que en Guiru em renyes pel msn, sí, té raó, pots posar a compartir varies carpetes (per tant subcarpetes també) i directoris del PC. Jo no m'hi havia fixat mai perquè ja em va bé només compartir l'Incoming (el qual el tinc tot per ell en una partició de 300gb) i només hi tinc a dins Anime (casi casi només en Català). Perquè si foto totes les pelis i tot el que tinc costaria més compartir lo important (lo de aquí).

Doncs mira, mai aniràs a dormir sense aprendre res de nou i ja saps, pots compartir varies carpetes. Això si, vigila de no compartir una carpeta que contingui algun arxiu personal o tothom hi tindria accés.

lizaon
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dj. 26 ago. 2010, 17:51

ok, jeje, moltes gracies a els 2 salu2 :yeah:
ed: jeje , com a recompensa poso el capitol 8: ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 08 - L'Avatar Roku. El solstici d'hivern 2ª p...Animelliure].avi  [153.25 Mb]
:yeah: :adeu:
ImatgeImatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant