Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

Vegettogod
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dv. 09 ago. 2013, 14:00

Re: Bola de Drac Z DragonBox Z - [291/291]

dv. 16 ago. 2013, 16:40

Moltes gràcies Marc R. :yeah: per oferir-te voluntari a completar el que quedava pendent com si es tractés del propi Enhermo. Està molt be que tard a d´hora s´oferisca algún que altre usuari ja que el muntador de la release no ha tornat a donar senyals de vida mentrestant. Ara que a la fí ja tenim tota la saga sencera (almenys provisionalment a l´espera del resultat final que done el nou capitol corregit) a veure si l´Ostia s´anima i fica els dos menus pendents que quedaven, corresponents als DVD´s 15 i 16 i poder tenir d´aquesta manera, la millor release completada al 100%.

jovistar
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dt. 07 set. 2010, 21:21

dv. 16 ago. 2013, 17:49

hola companys acaba de descarregar l'episodi, si no m'equivoco l'únic que cal fer és provar-ho en un dvd de sobretaula a veure si funciona. Ho heu provat algun ja. Quant pugui provi. Una salutació.

Joanjatu
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dt. 11 oct. 2011, 11:07

ds. 17 ago. 2013, 11:34

FUNCIONA!!!
GRACIES, GRACIES, GRACIES, Marc R.!!!

I res de versió completa provisional, aquesta es la definitiva!!
L'Enhermo ja pot estar tranquil, la seva obra esta acabada.
I jo també puc estar tranquil, per fi. 7 anys descarregant episodis es molt temps, i aquest últim tram se m'ha fet molt dur.
No sé qui ho pot fer això, pero jo ja inclouria el link a la primera pàgina posant "per cortesia de Marc R." com amb l'ending 1.
Gràcies a l'Enhermo pels 290 episodis q ha pujat i gràcies a en Marc R. per haver-hi posat el punt i final.

I una abraçada enorme a tots!!
Ens veiem als fórums.

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 477
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

ds. 17 ago. 2013, 14:46

Joanjatu ha escrit:
FUNCIONA!!!

Però funciona a un reproductor de DVD? Era això el que donava problemes amb una versió que es va penjar fa un temps per aquí, no?

Joanjatu
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dt. 11 oct. 2011, 11:07

ds. 17 ago. 2013, 23:15

Si, l'he grabat en un DVD regrabable (per provar si funcionava) i l'he vist amb l'aparell de DVD que tinc al menjador.
I sense problemes.
Per això deia que aquest cop si, que aquesta vegada era la bona. L'has clavat, noi.

Gràcies de nou, Marc!! I una abraçada a tots!!

Ens veiem als forums!!

vcorle
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dg. 02 maig 2010, 20:17

dj. 22 ago. 2013, 15:13

Entenc la frustració que molts de vosaltres sentiu per no poder acabar aquesta release. Jo estic com vosaltres però crec que molta gent s'està equivocant.

Heu de pensar que aquest tema es de l'Enhermo i haurieu d'utilitzar-lo per a fer peticions i comentaris però no per a publicar cap capítol. Aqui solament s'hauria de publicar el que ell vulga i el que ell permeta. Aço no vol dir que els impacients puguen començar altres temes referint-se a aquest. Per lo tant mentres Enhermo no diga res el capítol 280 no deuria apareixer en aquest tema i vos demanaria que borrareu les vostres entrades i posareu (com a oferta per als impacients) un enllaç als vostres temes on si podeu fer tot el que vulgueu. D'aquesta forma li estareu tornant el que es seu.

Crec que seria el mes correcte. I els demes a esperar que Enhermo tanque aquest tema (si pot ser amb el capítol que falta).
Sols em queda demanar-li a Enhermo paciència, que no s'enfade amb els demés ja que no crec que ningú hagi actuat de mala fe i per a la gent com jo que pugi l'episodi que falta. T'estarem molt agraïts. De pas te done les gràcies per tot el que has fet fins ara.

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 155
Membre des de: dj. 30 des. 2010, 16:04

dj. 05 set. 2013, 16:18

Això ho dius perquè ets amic de l'enermo? Escrius igual que ell, amb accent de lleida o no sé on.
Una cosa està clarísima, l'enermo ja no pujarà res més i no donarà senyals de vida, per tant, trobo lògic que altres usuaris acabin la feina que ell no va poder/voler acabar.

Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 573
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

dj. 05 set. 2013, 21:02

zarkillo ha escrit:
Això ho dius perquè ets amic de l'enermo? Escrius igual que ell, amb accent de lleida o no sé on.
Una cosa està clarísima, l'enermo ja no pujarà res més i no donarà senyals de vida, per tant, trobo lògic que altres usuaris acabin la feina que ell no va poder/voler acabar.

tornar no tornara, no ha postejat des dl 9 d març.. u sigui k mestranyaria ia.. k hi farem.. el k m'estranya esk despres de dir 1000 vegades k no deixaria la release penjada, la deixi penjada a falta ja no d1 capi sino d1 v2 XD esk ia fot riure per no plorar xD
Imatge

vcorle
Usuari
Usuari

dj. 05 set. 2013, 23:28

No soc amic de l'Enhermo. No el conec personalment ni he intercanviat cap MP amb ell. Soc de València i lo meu es el apitxat que no crec que tinga res a vore amb lo que parlen en Lleida :yeah:
Jo no dic que els demes no poden acabar la release. De fet el que pense es que la gent ho pot fer però no en aquest tema que es del Enhermo. Crec que tenen que obrir els seus temes. I si l'Enhermo no la vol acabar ... bé ... haurem de acceptar-ho. Espere que qualsevol dia torne a entrar i veja que alguns estem esperant encara. ;-)

Vegettogod
Usuari
Usuari

dv. 06 set. 2013, 19:56

El que diu Orphen2005 es totalment cert i a més també pense el mateix que Zarkillo en el fet de que està correctee que vullgin encarregarse altres usuaris de rematar la feina x Enhermo després de deixar-nos tirats x un capitol que quedava i en la meva opinió, x molt agraits que podem estar x una part, x l´altra banda, tanta espera i tantes llarges es llògic que u al final també s´empipi. Pero cal recordar que l´Enhermo no es l´únic, xk l´Ostia que? ahí encara ens toca esperar a que puji els menus dls Dvd´s 15 i 16 que ja veig que no ho farà. X als que els menus els doni ben igual no els importara molt pero per als que s´han baixat i vullgen tindre fins els menús i tot incluit i u tinguin tots grabats en Dvd a excepció del 15 i 16 tenint-lo sense menu, doncs la veritat que voleu que us digui...o es fan tots els menus o ningún pero el fet que estiguin tots menys dos, em pareix un poc lamentable la veritat pero que hi farem...cal esperar encara que l´esperança de que es pugui completar al 100% siga totalment mínima.

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 155
Membre des de: dj. 30 des. 2010, 16:04

dg. 08 set. 2013, 17:07

Quan torni l'eneromo dirà: ostres, gràcies per la ajuda de pujar l'últim capítol, m'heu estalviat una bona feina.
Si algú treballa de repartidor i li ajudes a repartir paquets, t'ho agrairà. Si algú treballa posant totxo i li ajudes a posar uns quants, t'ho agrairà. No veig perquè no ha d'agrair una persona l'ajuda d'un altre, seria ridícul, no creieu, i si fós així, hi ha gat amagat.

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

dg. 08 set. 2013, 18:47

Jo també crec que a ningú li agrada que fiquin cullerada al projecte d'un, però també cal ser raonablement flexible. Si la persona encarregada d'un projecte desapareix i queda un sol capítol per fer, i no només això, si no que es tracta una versió 2, el fet que algu arregli el capítol seguint el patró de la resta de capítols i arreglant els problemes que tenia l'anterior versió perquè la persona que ho feia no dóna senyals de vida (que què li passava per cert? que no se sentia o algo així, oi?) doncs crec que no és tan greu.

No és com deixar una obra d'art a mitges i que algú vingui i t'ho acabi de pintar, ja que en un projecte com aquest no hi ha vessant artística, és una cosa més aviat mecànica i a més, aquest cas sembla un cas excepcional.

Ara bé, si s'havia de penjar en aquest tema o en un altre apart, això ja és qüestió de punts de vista...
Jo crec que per una v2 d'un sol capítol de 291... seria massa exagerat obrir tema

vcorle
Usuari
Usuari

dg. 08 set. 2013, 21:02

Mireu. Ja he dit que entenc totes les vostres postures, que entenc que la gent estiga frustrada i estic segur que a ningú li molesta que li ajuden (jo no he dit mai lo contrari). Però l'ajuda s'ofereix no s'imposa. Cadascú es un mon i pot reaccionar de qualsevol forma. A l'enhermo no li van donar ni temps per a solucionar els problemes. I no m'extranyaria el fet de que estiga enfadat.
Si repasseu el tema voreu que les coses han passat de la següent manera: el 2 de març enhermo va posar els links dels ultims capitols. El 4 de març algú va descobrir el problema del capitol 280 (no tenia só). El 7 de març algú es va queixar de que en 2 capitols hi havien algunes escenes desincronitzades. I el 9 de març se van publicar enllaços a eixos capítols corregits. En cinc dies (per no dir 2 si contem del 7 de març) la gent va decidir que l'enhermo no anava a fer res i sense preguntar (o al menys ningú va dir "li he dit a l'enhermo que l'ajude i m'ha donat permis per a publicar-ho en el seu tema") van publicar eixos enllaços. Cinc dies !! (i vos recordaré que en els ultims mesos per no dir anys l'enhermo podia tardar molt en passar-se pel seu tema).
Encara penseu que aci s'han fet les coses consultant-lo, demanant-li permisos o simplement s'ha esperat prou per a saber quina era la seua opinió ???? Jo crec que no.

Vegettogod
Usuari
Usuari

dg. 08 set. 2013, 22:25

Vingaa va, no anem a traure foc d´on no hi ha. Està clar que a ningú li faría gracia que tocaren el seu projecte sense demanar permís com a sigut en aquest cas, pero total sols ha sigut amb el capitol 280 i com a correcció i perdoneu si me equivoco. Un altra cosa sería, que es quedara la release a mitges pero prometent que ho completaría, i altres usuaris van i sense consultar-li-ho ni demanar permís, hajen vollgut encarregar-se ells per voler acabar la release molt abans. Siga el que siga, no donaría mes bola a un tema que ja s´ha quedat tancat ja que el que mes importa es que a la fi ho tenim complet i ja podem gaudir d´aquesta obra d´art fins l´últim episodi. Jo ara em preocuparía mes i si tingués que discutir i criticar, preferiría molt mes (i perdoneu x ser tan pesat, ho reconec pero no aguante mes) parlar de l´Ostia (l´encarregat ajudant d´Enhermo, d fer els menús) per els menus dels DVD´s 15 i 16 que encara queden pendents per fer-se i ja va de prou temps... i per l´altra banda, deixar ja tranquil a Enhermo que ja ha cumplit mes que prou amb la seva feina arribant fins al final coste el que haja costat.

Rockie
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 69
Membre des de: ds. 22 oct. 2005, 12:06
Ubicació: Barcelona

dv. 27 set. 2013, 17:44

Els que seguim aqui des del capitol 1 sabem que varies persones es van oferir a ajudar amb la release, pero l'enhermo ha deixat clar des de sempre que la volia fer ell sol, i en 284 capitols ningú va intentar ni seguir-la pel seu compte ni agafar capitols de l'enhermo ja fets per moditicarlos, simplement es respectava la decisió de l'enhermo. El que no entenc es que a falta de res per acabar la release, a l' OVA GAIDEN se li acut de modificar els capitols de l'enhermo al seu parer, a que be aixo? Tan impacient ets que no podies esperar a que l'enhermo digués la seva opinió (que evidentment hauria estat de no ajudar-lo)?

OVA GAIDEN, si vols fer una release teva, endavant, pero aquest es el post del enhermo i ell decideix com fer les coses, no li agafis els seus capitols per modificar-los i re-pujar-los al seu propi post. Aixo es lleig.

Nomes espero que l'enhermo entengui que a vegades hi ha gent que fa les coses sense pensar, pero no per culpa d'aixo hem de pringar els que si pensem. Jo evidentment el capitol 280 nomes el tinc sense audio, i seguiré esperant a que l'enhermo el puji amb audio, simplement per respecte a ell. Si trigo un any mes doncs un any mes, que en son 2, doncs 2. En tot aquest temps hi ha hagut parades de 4 mesos a vegades, pero amb el temps aprens a no ser tan ansios. Pels que tingueu mono doncs mireu-lo per algun altre lloc de moment.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants