Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 573
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: Bola de Drac Z DragonBox Z - [291/291]

ds. 28 set. 2013, 15:46

a veure entenc la teva postura pro ni tant ni tant poc; es cert k es la seva release i si ho vol fer a la seva manera hi te el dret, pro es que porta desde ni se sap sense donar senyals de vida, i nomes kedava una puta v2 d'un capitol tiu!! XD doncs de moment tenim el k va fer l'ova gaiden (k per cert parles d'agafar capitols per modificarlos, k jo sapiga ha fet la v2 del 280, k era necessaria), i si algun dia li dona per tornar al enhermo i fer la v2 akesta dons la baixarem i ia esta, no entenc pk tanta discussio..
tb dius k hi ha hagut parades de 4 mesos.. crec k portem bastaaaaaaaant mes de 4 mesos esperant una puta v2 XD i sense senyals de vida... ni tant sols un "si, ma dit k un dia dakets tornara" o un "esk li ha sortit molta feina i no te tems ni per entrar".. per tant no trobo tant condemnable que un seguidor de la release agafi i faci la seva v2 d'un capi i la comparteixi per tenir la serie completa, insisteixo: de moment.
I per acabar de rematar, tal com vaig dir fa un temps aki mateix: trobo d'acudit que l'enhermo s'afartes de dir que no ens deixaria penjats i al final desapareixi a falta ja no d1 capi sino d1 puta v2 XD tot aixo dit sense anims d'encendre focs, nomes k ho trobo curios i es la meva opinio.
Imatge

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 159
Membre des de: dj. 30 des. 2010, 16:04

dg. 29 set. 2013, 11:26

Però de que aneu?
Si enermo es va comprometre amb Animelliure, és per fer les coses correctament. Això no vol dir que pengi els episodis continuament. Com si vol pujar un capítol cada 10 anys!! Però el que animelliure no tolerarà mai, és deixar que quelcom fagi una release sense contestar missatges i sense donar senyals de vida.
Escolteu nois, això és un fòrum, i per educació, els autors han de contestar sempre i educadament a tots els missatges dels usuaris. Si quelcom no vol contestar els missatges, no s'ha de comprometre amb animelliure a ser l'autor d'una release.
Ara digueu-me: Si un professor que dóna classes no respon les preguntes dels alumnes, no creieu bo que els alumnes demanin ajuda a altres professors d'altres departaments? I és clar que sí! Ja que l'altre professor no fa la feina adequadament.
Ja ni ha prou de defensar a una persona sense gens d'educació, la qual ha deixa't penjada a ANIMELLIURE, en majúscules, ja que és una excel·lent pàgina web, per no dir la millor de tot Catalunya, i a més a més, ha deixat penjats a un grandíssim nombre d'usuaris. A aquesta persona no l'hauríen de permetre fer cap més release en cap lloc. No costa gens contestar als usuaris, gens ni mica, 20 segons, potser? Qui no té 20 segons al dia?
Tant si pregunten educadament com no, l'autor ha de contestar educadament i posar pau, és la seva tasca.
Ja n'hi ha prou! Ja ni ha prou! Pareu de defensar el que no es pot defensar. Ja n'hi ha prou!

Satanas Cor Petit
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 240
Membre des de: dv. 18 juny 2004, 11:48
Ubicació: Girona
Contacta:

dg. 29 set. 2013, 19:25

sin comentarios.....

Cadascú fa el que li surt dels collons, ningú està obligat a fer res. Aquesta release l'ha fet per ell i ha volgut compartir-la. Punto final.

BGTA
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dl. 01 feb. 2010, 15:33

dl. 30 set. 2013, 04:12

vaya flamewar mes tonto teniu muntat aquí ...
el post aquest va se obert en el 2011 (pq el fil antic del 2010 o aixi) no acceptava mes comentaris) i enermho ha deixat penjats els usuaris de animelliure durant molts mesos (fins hi tot ha fet bromes els dies del innocents de cada any de que deixava la relase) però era la versió mes bona que hi havia a animelliure i tots aquí esperant xino xano durant ANYS per tenir-la acabada...

fins que va arribar el albert wesker i va compartir en un no-res una versió que la iguala o la supera (i esta en edk2 i dd)
ni m'havia adonat que un episodio fallava pq em vaig veure els episodis que em faltava per re-visonar de la release del albert, pero vaig baixarme la del enermho mesos després per "nostàlgia" de tenir-la acabada (i ara tinc les dos versions pq si )

que algu cuestioni al Ova gaiden em sembla super fort per voler ajudar als USUARIS que estan penjats (de nou) per X motius del enerhmo (com es tristement habitual, i ULL que no jutgo ni critico ja que els seus motius tindra pero es freqüent aixo, no se pq tant DRAMA)

aixi que si algu vol que el enerhomo faigi una versio v2 per tenir la edició definitiva acabada QUE ESPERI SENTAT (que ja apareixera.. o no)
SI ALGU TE PRESA que baixi alguna altre release, que ara hi han igual de bones o superiors a aquesta
si algú vol la v2 acabada te la del ova gaiden que molt be ha corregit

aquí hi ha gustos i solucions per tothom
no se pq tans piques i mals rotllos

auu! :adeu:

braveheartsmj
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 992
Membre des de: dl. 19 des. 2005, 20:17

dt. 01 oct. 2013, 10:13

I de l'Ostia i els seus menus en sabem algo?
Algu s'ha possat en contacte amb ell?
Imatge

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 159
Membre des de: dj. 30 des. 2010, 16:04

dt. 01 oct. 2013, 19:53

Satanas Cor Petit,
Si vol fer el que li surti dels collons, que ho faci a la seva pròpia pàgina web, però no a animelliure, on hi ha molta gent que treballa correctament i no es mereixen que li embrutin el nom, m'has entès?
I parla bé.

Satanas Cor Petit
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 240
Membre des de: dv. 18 juny 2004, 11:48
Ubicació: Girona
Contacta:

dt. 01 oct. 2013, 22:59

zarkillo ha escrit:
Satanas Cor Petit,
Si vol fer el que li surti dels collons, que ho faci a la seva pròpia pàgina web, però no a animelliure, on hi ha molta gent que treballa correctament i no es mereixen que li embrutin el nom, m'has entès?
I parla bé.

Aquest projecte és personal i se l'ha currat ell solet. Ha tingut la bona fe de voler compartir-la amb nosaltres. Ningú té dret a exigir, ni en aquest forum ni enlloc. Això es un hobby no una obligació. :yeah:

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1914
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dc. 02 oct. 2013, 01:03

Estic totalment d'acord amb l'últim post de Satanas Cor Petit.

zarkillo ha escrit:
Si enermo es va comprometre amb Animelliure.

Però que dius?? Quan es va comprometre? Ell com va dir moltes vegades feia la release per a ell, com si hagúes volgut deixar la sèrie al capítol 200. Ell no té ninguna obligació de terminar-la.
zarkillo ha escrit:
Però el que animelliure no tolerarà mai, és deixar que quelcom fagi una release sense contestar missatges i sense donar senyals de vida.

Eiiiiiing? a on està aquesta norma?? No la he llegit mai.
zarkillo ha escrit:
Els autors han de contestar sempre i educadament a tots els missatges dels usuaris. Si quelcom no vol contestar els missatges, no s'ha de comprometre amb animelliure a ser l'autor d'una release.

Com que han de contestar sempre a tots els missatges?? Jo ja flipo xD Crec que et vas llegir les normes d'un fòrum d'una dimensió paral·lela o algo. I repeteixo enhermo MAI s'ha compromès amb animelliure a res.
zarkillo ha escrit:
A aquesta persona no l'hauríen de permetre fer cap més release en cap lloc.

Aquí m'has matat del tot, sense comentaris.. De debò que estic flipant.. En fi, crec que de debò tu i jo no estem al mateix fòrum.

Zarkillo si vols un fòrum on els autors de les releases siguin els teus esclaus, on tinguin que contestar tots els missatges i demes perles que has soltat, crea el teu propi fòrum. Això és animeLLIURE i tu no dictamines les regles.

En quant al tema del capítol que va pujar l'OVAGAIDEN potser va fer malament com diuen alguns i potser no com diuen uns altres, cadascun tindrà la seua opinió, però deixeu-lo empau ja, que ja han pasat uns quants mesos i tots sabem que ho va fer amb tota la bona intenció. Porte seguint aquesta release molts anys recorde quan anava pel 150 que l'enhermo portava mesos sense entrar i un usuari va continuar la release ell mateix, i quan va tornar l'enhermo va pasar i va continuar pujant els seus capítols. Així que dubto molt que s'hagi cabrejat per una v.2 pujada per un usuari. Si algun dia vol ja tornarà i penjarà o donarà explicacions (si vol). I si no doncs teniu altres releases o la v.2 per a qui la vullgui.

Vegettogod
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dv. 09 ago. 2013, 14:00

dc. 02 oct. 2013, 02:11

braveheartsmj ha escrit:
I de l'Ostia i els seus menus en sabem algo?
Algu s'ha possat en contacte amb ell?

Menys mal!! ú que es preocupa mes (al igual que a mi) de que se n´ha fet de l´Ostia amb els menus 15 i 16 que encara està x fer-los??. Bravoo braveheartsmj! :yeah:. Ets el meu idol tiu!!

Estiga compromés Enhermo amb animelliure o no. No es tracta de que tinga que cnt a tots els mensatges i menys encara si en son molts. Pero lo que queda molt lleig es deixar-nos tirats amb parons de fins i tot 4 mesos sense donar senyals de vida independentment de que el muntar aquesta release ho haja fet per ell o no. Quan ú es compromet a fer algo que comparteix amb altres usuaris, l´ha d´acabar. Tampoc es tracta que s´ho agafi com una obligació o amb presses, pot anar al ritme que li vinga millor en cada etapa de la seva vida xk per exemple si està en època d´exámens o li surt treball etc...hi ha que respetar si va mes lent o no torna fins una temporada pero el que no està be es el simple fet de no donar senyals de vida cada dos x tres i tinguem que estar tots pendents día a día entrant al forum (agafant-lo al final com una costum) per avore cuan hi han novetats i si hi han...i així hem estat durant 2 o 3 anys (sino me equivoco) amb el mateix problema.

I per això em pareix mes que correcte que hajen vollgut colaborar altres usuaris en pegar una empenta a una release que estava prou saturada encara que no l´hajin demanat permís (quedarà lleig ho se pero de tant d´allargar-se i amb tanta saturació es normal que acabi pasant açò cosa que Enhermo ho hauría d´entendre). Una altra cosa ja sería que avisi, que done senyals de vida i per tant, que donara mes vida a aquesta release encara que tingera que anar dos capitols x día x exemple i algú vullgi interposarse per adelantar i sense demanar-li permís cuan ja està l´Enhermo ACTIU! en lloc d´AUSENT!.

I xl que fà l´Ova Gaiden, em pareix fatal com l´heu atacat ja que ell sols ha vollgut corregir uns tres capitols x problemes d´audio i sincronització quan ho ha fet en tota la bona intenció del mon i x fer un favor a tothom (incluit a Enhermo després de rematar la feina definitivament pujant els últims capítols de l´anime) per a posar punt i final!.

braveheartsmj
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 992
Membre des de: dl. 19 des. 2005, 20:17

dc. 02 oct. 2013, 10:35

Gracies Vegettogod :bleh:
L'hi acabo d'enviar un MP, a veure si em contesta.
També fa cosa d'1 mes que no es conecta... :(
Imatge

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 477
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

dc. 02 oct. 2013, 12:06

No sé perque ataqueu a l'OVAGAIDEN si el merder va començar després de penjar el meu capítol.

En quant a aquesta polèmica absurda només diré que ni l'OVAGAIDEN ni jo hem fet res de dolent. Això és una comunitat on tothom col·labora i no tots els que estem aquí pretenem ensenyar-la i demostrar qui la té més llarga. Vaig creure convenient treure el capítol perquè havia passat molt de temps sense cap senyal de l'enhermo i hi havia molta gent amb l'espina clavada per culpa d'un audio. No he volgut guanyar-me cap medalla ni trepitjar el treball de l'enhermo, jo vaig ser un dels seus primers seguidors fidels des de el principi fins al final de la release.

I no crec que l'enhermo estigui enfadat, imagino que fins i tot estarà agraït de no haver de tornar a muntar un capítol més d'aquesta release infernal. Jo li vaig muntar l'ending i allí està encara a la primera plana.

Vegettogod
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dv. 09 ago. 2013, 14:00

dc. 02 oct. 2013, 13:55

Marc R. ha escrit:
No sé perque ataqueu a l'OVAGAIDEN si el merder va començar després de penjar el meu capítol.

En quant a aquesta polèmica absurda només diré que ni l'OVAGAIDEN ni jo hem fet res de dolent. Això és una comunitat on tothom col·labora i no tots els que estem aquí pretenem ensenyar-la i demostrar qui la té més llarga. Vaig creure convenient treure el capítol perquè havia passat molt de temps sense cap senyal de l'enhermo i hi havia molta gent amb l'espina clavada per culpa d'un audio. No he volgut guanyar-me cap medalla ni trepitjar el treball de l'enhermo, jo vaig ser un dels seus primers seguidors fidels des de el principi fins al final de la release.

I no crec que l'enhermo estigui enfadat, imagino que fins i tot estarà agraït de no haver de tornar a muntar un capítol més d'aquesta release infernal. Jo li vaig muntar l'ending i allí està encara a la primera plana.

Totalment d´acord amb tu Marc R. :yeah: i d´això es tracta. Es el que ja havía comentat abans, estant la release com estava de saturada i amb l´Enhermo tant ausent, tant tu com l´OVA GAIDEN heu fet el que calía fer i estic seguríssim que a part de mi, molts usuaris hi estaràn molt agraits per les vostres molesties que us heu prés i x SUPOSTÍSSIM, en cap moment heu fastidiat la feina de l´Enhermo, es mes, tot el contrari, ell estarà molt content d´haver-se estalviat unes hores x tindre que arreglar un capitol (o varios per uns capitols amb petits problemes de sincronització) després de finalitzar la release en la que segur que habrá dit, "X FÍ HO HE ACABAT, JA M´HO HE LLEVAT DEL MIG" XD.

Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 573
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

dc. 02 oct. 2013, 15:22

Steve Maister ha escrit:
zarkillo ha escrit:
Si enermo es va comprometre amb Animelliure.

Però que dius?? Quan es va comprometre? Ell com va dir moltes vegades feia la release per a ell, com si hagúes volgut deixar la sèrie al capítol 200. Ell no té ninguna obligació de terminar-la.

doncs es va comprometre amb la gent d'animelliure cada vegada k va jurar i perjurar k no ens deixaria penjats i acabaria la release

Steve Maister ha escrit:
zarkillo ha escrit:
Però el que animelliure no tolerarà mai, és deixar que quelcom fagi una release sense contestar missatges i sense donar senyals de vida.

Eiiiiiing? a on està aquesta norma?? No la he llegit mai.
zarkillo ha escrit:
Els autors han de contestar sempre i educadament a tots els missatges dels usuaris. Si quelcom no vol contestar els missatges, no s'ha de comprometre amb animelliure a ser l'autor d'una release.

Com que han de contestar sempre a tots els missatges?? Jo ja flipo xD Crec que et vas llegir les normes d'un fòrum d'una dimensió paral·lela o algo. I repeteixo enhermo MAI s'ha compromès amb animelliure a res.

es una norma social logica, si estas fent alguna cosa per gent o amb gent i de sobte no pots seguir ananthi el mes logic es que avisis pk no t'estiguin esperant indefinidament sense saber res, i si estas fent una release el mes logic es k et passis pel tema i resolguis dubtes i demes k puguin sorgir.. i repeteixo S'HA COMPROMES AMB LA GENT K ENTRA A ANIMELLIURE CADA COP QUE DEIA QUE LA ACABARIA, i de fet des del moment que un comença una release se suposa que es per acabarla i per tant et compromets a acabarla amb els seguidors que la baixen i comenten
Imatge

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1914
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dc. 02 oct. 2013, 17:29

L'enhermo no és va comprometre amb ningú de terminar-la, vamos faltaria més ni que tu li pagares per que ell faci els capítols. Va dir molts cops que la release la feia per a ell i de pas la compartia amb nosaltres. Si no t'agrada segueix el consell que va posar fa uns quants anys:

"Repito, estos episodios me los estoy haciendo yo por mi cuenta, quien quiera continuar es libre de hacer cómo y cuando quiera.""Ací cadascú és lliure de descarregar-se les raws, buscar-se els àudios en català i sincronitzar-los i si li dona la gana penjar-ho. "

Si no t'agrada que no respongui als missatges o que estigui mesos sense apareixer, fes tu mateix la teua propia release, o en aquest cas la v.2 que li va faltar de fer a ell, o descarrega la que van fer, però deixa ja en pau a l'enhermo que no te perque fer la release per a que tu estiguis content, i més quan va dir molts cops que la feia per a ell, no per a tu o nosaltres. I això de que va jurar i perjurar de que no ens deixaria plantats és una mentira com una catedral. I si no ho es copia aquí mateix els missatges de l'enhermo on va posar que no ens deixaria plantats.

Jo també sé el que és que et deixin plantat a meitat, en Risck va desapareixer del fòrum deixant la release de Ranma amb 80 episodis, però no per això em poso a plorar i a criticar-lo, em vaig quedar penjat vaig agraïr tots els capítols que havia pujat i he esperat a una altra release, que ara comença tato. Si a tu no t'agrada com ho ha fet l'enhermo doncs tens altres releases com la de l'albert, però deixeu ja en pau l'enhermo. Això és un fòrum i aquí cadascu abandona la nau quan vol i com vol, si vol dona explicacions i si no doncs no, no hi ha més.

vcorle
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dg. 02 maig 2010, 20:17

dc. 02 oct. 2013, 20:28

Jo crec que la gent no ha entés el que volia dir. I damunt heu aprofitat per a dir moltes barbaritats. Mira que tenia pensat no tornar a escriure res però es que son molt grosses.

Jo no he atacat a ningú. De fet he dit que em pareixia be el que han fet alguns usuaris de corregir els capitols amb error. Però que per a publicar-ho tenien que demanar permis a enhermo perque simplement aquest es el seu tema. I sols ell pot dir que es fa i que es publica aci. Heu de respectar aixó.

Si no ho enteneu no val ni la pena seguir discutint-ho perque ja es un problema de educació. No podeu imposar res aci. Lo que es increible es que insistiu en el tema de que tenia que acabar la release i que no teniu els menus. Ningú sap si l'acabaràn o no i sols podem fer una cosa: esperar. Si no vos agrada com s'ha dut el tema es molt fàcil: no torneu. Teniu tot el dret del mon a no tornar mes i buscar algo millor per ahi. Es evident que la vostra felicitat no està aci pels comentaris que heu fet i que esteu farts d'esperar. Doncs no espereu mes. Teniu dos possibilitats: una altra release aci o en una altra web, o fer la feina vosaltres mateix.

Jo sols espere que l'enhermo torne algun dia i acabe la release. Com sempre li estic molt agraït per tota la feina feta.

I per cert parlar en nom de animelliure com s'ha fet aci es com a minim acollonant. Ni que fora el creador de la web (o si?? per quan es va donar de alta no pareix). Es més: jo soc usuari de animelliure, no me representes i no pots parlar per mi.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant