Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

Re: Bola de Drac Z DragonBox Z - [291/291]

dc. 20 nov. 2013, 16:21

No és la mateixa, i potser ja l'havies vist, però l'Spriggan90 també va pujar la de Z. Aquí està:

viewtopic.php?f=11&t=19095

Salut!

enhermo
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 752
Membre des de: dg. 19 març 2006, 19:45
Ubicació: perdido en corrientes circulares en el tiempo

dl. 02 des. 2013, 22:33

Maki ha escrit:
El primer punt que caldria aclarar es que aquí a Animelliure no es fa signar cap contracte de compromís. Per descomptat que agradaria que la comunitat fos persistent i tothom que ha passat alguna vegada per la pàgina continués escrivint, participant i col·laborant. Però la realitat supera la utopia i la gent va i ve, apareix, desapareix i reapareix al cap d'un temps.
No podem obligar a l'enhermo a reapareixer i acabar aquesta release. No som els seus caps ni, insisteixo, fem signar cap mena de contracte de compromís. Tot el compromís és la paraula que vulgui donar l'autor de la release envers els usuaris disposats a descarregar-la.

A ningú li agrada veure com una release queda inacabada (o virtualment inacabada) per la manca d'una v2, especialment una amb tant seguidor com aquesta, pero tampoc és la primera release que no s'acaba i el Sol segueix sortint cada matí. Podem discutir si penjar el capitol "parche" al fil de la release és el més correcte per respectar l'autoria de la release o millor fer-lo fora, pero tampoc cal donar-li massa voltes. S'ha tret, la release s'ha acabat i llestos. A gaudir-la.

Tampoc sabem les raons per les quals l'enhermo ja no participa en la comunitat. No ha deixat un missatge dient "Aquí us quedeu, babaus". Prego es respecti l'ausencia de l'enhermo i la seva possible impossibilitat de respondre els vostres precs, suggerencies i queixes. Només faltaria que li hagués succeït res de greu i a més l'estiguin posant a parir.

Gràcies Maki. El primer de tot dir que no he pogut llegir les 7 pàgines que hi han de posts desde la meua última escritura. Maki ha encertat, i a nivell personal m'ha ocorregut algo entre greu i molt greu diria, i que a dia de hui encara m'acompanya. Vos agrairia que em diguereu si exactament l'únic que falta és la v2 del 280. De ser així, digue-ho i en els pròxims dies estarà penjada. M'agradaria demanar disculpes però per desgràcia les disculpes són per a altres ocasions.

Rockie
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 69
Membre des de: ds. 22 oct. 2005, 12:06
Ubicació: Barcelona

dt. 03 des. 2013, 14:09

Benvingut de nou Enhermo. Em sap greu que hagis tingut tots aquests problemes ultimament. Espero que et vagi millorant la situació de mica en mica.

Quan al tema dels capitols, efectivament nomes faltava pujar la versio v2 del capitol 280, que per error el vas pujar sense audio. Amb aquest s'acaba tota la release.

Gracies per tot enhermo. I com dius, no has de demanar disculpes de res, nomes faltaria. Ha sigut una release collonuda!!

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2625
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dt. 03 des. 2013, 14:35

+1000, @Rockie. Opino el mateix.

Benvingut de nou, @enhermo. :yeah:

Cor Petit
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 70
Membre des de: dc. 09 juny 2010, 22:33
Ubicació: País Valencià

dc. 04 des. 2013, 21:22

És una vertadera llàstima que no puga acabar de descarregar-me aquesta release al no funcionar-me bé el emule i no estar disponible la descàrrega directa. :(
Ja fa temps que espero que algú s animi a pujar-la novament.

Shini
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 36
Membre des de: dt. 06 abr. 2004, 23:46
Ubicació: Barna
Contacta:

dt. 10 des. 2013, 18:55

Benvingut de nou enhermo.

Com t'han dit una mica més amunt, no has de demanar disculpes per a res. La vida és el primer, per suposat.

vcorle
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dg. 02 maig 2010, 20:17

dj. 12 des. 2013, 11:02

Quina sorpresa !! Benvingut enhermo. Espere que els teus problemes desapareguen al mes aviat possible.
Gracies per tot.

bos257
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 636
Membre des de: dc. 18 maig 2005, 17:48
Ubicació: Barna
Contacta:

dj. 12 des. 2013, 22:07

Np enhermo, benvingut de nou.
Imatge

Alvarop_86
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 15 nov. 2013, 14:16

dt. 24 des. 2013, 12:18

Hola,

Crec que seria urgent que en zarkillo i Orphen2005 li demanesin una disculpa pública al enhermo per totes les coses que s'han dit aquí durant la seva desconexió durant un temps. Quan era moment de criticar no havia problema en fer-ho sense límits pocs dies després dels comentaris sorgits, pero avui ja fa 22 DIES que enhermo va escriure un comentari explicant breument la situació i encara no he vist cap comentari per part seva. Es pot comprovar també que ara ells no han desaparegut del forum.

Trec de banda els temes de V2, capítols afegits aquí o allà, etc. Però no s'hauria de tolerar alguns comportaments i comentaris que estan fora de lloc. Aquests canals també haurien de ser llocs on apendre modals de convivencia i respecte entre persones, no el lloc on descarregar la ira de cadascú.

Benvingut enhermo.

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6255
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dt. 24 des. 2013, 12:44

enhermo ha escrit:
Gràcies Maki. El primer de tot dir que no he pogut llegir les 7 pàgines que hi han de posts desde la meua última escritura. Maki ha encertat, i a nivell personal m'ha ocorregut algo entre greu i molt greu diria, i que a dia de hui encara m'acompanya. Vos agrairia que em diguereu si exactament l'únic que falta és la v2 del 280. De ser així, digue-ho i en els pròxims dies estarà penjada. M'agradaria demanar disculpes però per desgràcia les disculpes són per a altres ocasions.

Coi, ho llegeixo ara. Bé, me n'alegro molt que hagis aparegut i malgrat la teva situació, segueixis vivito y coleando. Es dur intentar fer entendre a la gent que potser ha passat alguna cosa greu, fins i tot la mort. No m'agrada haver d'especular amb la mort, perque després passa que torna, com (satisfactoriament) ha passat, i no vull que pensis "Joder, que aquest pensava que era mort". Però són coses que passen i que la gent ha de tenir en compte abans de començar a escriure improperis.

Lo dit, benvingut de nou i que passis unes bones festes :)
Imatge

Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 570
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

dt. 24 des. 2013, 16:09

Alvarop_86 ha escrit:
Crec que seria urgent que en zarkillo i Orphen2005 li demanesin una disculpa pública al enhermo

no veig perque m'hauria de disculpar, si fins i tot el vaig estar defensant els 1ers mesos recordant als protestants que l'enhermo sempre havia dit que acabaria la release i tal... i despres de 4 mesos o por ahi no el vaig insultar ni res, nomes deia que no costa res passar un moment i dir algo, i que deixar una release penjada per una v2 es trist i rar... que resulta que tenia un problema greu, d'acord, ho sento per ell, pro tot i aixi no tens 1 segon per entrar i dir sense detallar res "no hi sere durant uns mesos per un problema greu" i ja esta? tan dificil es? per no tenirnos aki "in albis".. no ho se, el que trobo logic es que jo si quedo amb gent en un lloc fix cada x dies habitualment durant anys i de sobte em surt un imprevist i no puc anarhi en un temps el menys k faig es enviar un missatge i dir que ja no hi podre anar en x temps... sobretot si el que fem depen de mi xd que avui en dia un missatge l'envies en un segon desde qualsevol lloc..

PD: a mes qui ets tu per dirme que he de fer si acabes d'arribar al forum o.o?
Imatge

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6255
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dt. 24 des. 2013, 16:28

Orphen2005 ha escrit:

Vaig a revisar la norma de la jerarquia per ordre d'arribada al forum... Hmmm...
...
No, no existeix tal norma.

Es un usuari, com d'altres, que creu que l'enhermo no mereix les paraules que li vas dedicar. Hagi tingut el segon per entrar per acontentar-te o no.
Imatge

Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 570
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

dt. 24 des. 2013, 16:43

Maki ha escrit:
Orphen2005 ha escrit:

Vaig a revisar la norma de la jerarquia per ordre d'arribada al forum... Hmmm...
No, no existeix tal norma.
Es un usuari, com d'altres, que creu que l'enhermo no mereix les paraules que li vas dedicar. Hagi tingut el segon per entrar per acontentar-te o no.

home nose, pero jo si entro en un forum nou no em poso a opinar sobre converses en les que no he estat o ni em van ni em venen.. i menys encara dirli a usuaris que es disculpin.. aixo en tot cas seria competencia dls moderadors (en cas de faltes greus o que contravinguin les normes) o de qui s'ofengui o dels que han seguit la conversa en el seu moment i opinen
a mes, repeteixo k io no vaig ser el que el va criticar mes, n'hi havien que el posaven a parir i io al principi el defensava pro quan portavem com 4 mesos vaig començar a pensar que ia s'allargava massa i a dir que tp costava tant di algo, k sembla caxondeo deixar una release a falta duna v2 i iasta, sense insults, i tb em vaig fer un fart de recordar que l'enhermo sempre que algu preguntava si deixava penjada la release ell contestava que acabar acabaria si o si, a ki io vaig posar a parir es al semidemonio i no men cansare pk akell si k es un impresentable del 15..
Imatge

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 153
Membre des de: dj. 30 des. 2010, 16:04

dc. 25 des. 2013, 09:28

Alvarop_86, tu flipes?
Disculpes? De què? No he insultat ni he matat a ningú, llavors de que m'he de disculpar. El que he dit és la pura veritat, així que no flipis nano, que no tens ni idea del que dius

braveheartsmj
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 992
Membre des de: dl. 19 des. 2005, 20:17

dl. 20 gen. 2014, 21:46

Pero ja esta la v2?
I els menus que falten?
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants