Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2647
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Bola de Drac Z DragonBox Z - [291/291]

dc. 02 oct. 2013, 21:44

Vinga, va, relexeu-vos:

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 155
Membre des de: dj. 30 des. 2010, 16:04

dj. 03 oct. 2013, 14:47

A mi a casa em va educar correctament, és a dir, a ser educat amb tothom, per tant quan algú em pregunta, jo per respecte, li responc. Si algú pel carrer em pregunta o em demana ajuda, jo, coordialment, li responc o li ofereixo ajuda dintre de les meves possibilitats. Però aquest món és lliure, com l'animelliure, així que tothom té dret a decidir com vol ser o com vol actuar.
Ara ja sé com és animelliure, gràcies nois per dir-me com és animelliure. Una pena, jo pensava que era d'una altra manera, tot coordinat i supervisat per moderadors, responsables... però no sabia que qui vulgui pot fer una release que li dongui la gana, escriu-re el que vulgui, contestar el que vulgui, no contestar, desaparéixer... Gràcies nois, gràcies, moltes gràcies per fer-me saber com funcionava aquesta web. I disculpeu pel que he dit, ja que ho deia sense saber res de com funcionava això. Espero que em pogueu perdonar.
Una abraçada a tothom i sigueu feliços.

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6296
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dj. 03 oct. 2013, 15:35

El primer punt que caldria aclarar es que aquí a Animelliure no es fa signar cap contracte de compromís. Per descomptat que agradaria que la comunitat fos persistent i tothom que ha passat alguna vegada per la pàgina continués escrivint, participant i col·laborant. Però la realitat supera la utopia i la gent va i ve, apareix, desapareix i reapareix al cap d'un temps.
No podem obligar a l'enhermo a reapareixer i acabar aquesta release. No som els seus caps ni, insisteixo, fem signar cap mena de contracte de compromís. Tot el compromís és la paraula que vulgui donar l'autor de la release envers els usuaris disposats a descarregar-la.

A ningú li agrada veure com una release queda inacabada (o virtualment inacabada) per la manca d'una v2, especialment una amb tant seguidor com aquesta, pero tampoc és la primera release que no s'acaba i el Sol segueix sortint cada matí. Podem discutir si penjar el capitol "parche" al fil de la release és el més correcte per respectar l'autoria de la release o millor fer-lo fora, pero tampoc cal donar-li massa voltes. S'ha tret, la release s'ha acabat i llestos. A gaudir-la.

Tampoc sabem les raons per les quals l'enhermo ja no participa en la comunitat. No ha deixat un missatge dient "Aquí us quedeu, babaus". Prego es respecti l'ausencia de l'enhermo i la seva possible impossibilitat de respondre els vostres precs, suggerencies i queixes. Només faltaria que li hagués succeït res de greu i a més l'estiguin posant a parir.
Imatge

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2520
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dj. 03 oct. 2013, 16:09

De verdad estais discutiendo algo que ni el mismo autor ha dicho que este mal o este bien? nadie Nadie tiene obligacion ninguna con nadie, pues esto se hace para colaborar con la web y con el mundo del anime en general, y nadie puede obligar a hacer tal cosa, si el chaval a tenido problemas o lo que sea y no puede pasarse pues no pasa nada, nadie le paga dinero para que este obligado, lo gracioso es que os pongais asi con gente que hace las series con toda la buena intencion del mundo y sin cobrar nada, y luego compañias como selecta vision/jonu que hacen lo que les da la gana y encima cobran por ello no digais nada...

No veo mal que pongan una v2 de un capitulo si el autor no puede pasarse o tiene problemas, lo que si veo mal es enfadarse por esa tonteria, si el autor ahora viene y dice que se retire el enlace, entonces vale, pero si el mismo autor no se "queja" de eso, no entiendo por que os poneis a pelear, seguramente a el le de igual todo esto, aunque si hubiese sido mas civilizado crear otro post para respetar a enhermo.

Lo que si que no tolero es que la gente diga que enhermo tiene que venir aqui y acabar por que esta "obligado" el que dice eso que coja y busque los audios y las raws de los capitulos y los sincronice el, no pueden exigir algo a alguien que no se le paga ni hay un contrato de por medio, la mayoria de los que dicen eso es porque lo quieren todo echo, lo mismo que enhermo puede hacerlo, tambien puede todo el que se queja coger y sincronizar el audio de el capi o capis que falten. Fin de la historia.

Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 573
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

dj. 03 oct. 2013, 18:16

Steve Maister ha escrit:
I si no ho es copia aquí mateix els missatges de l'enhermo on va posar que no ens deixaria plantats.
Jo també sé el que és que et deixin plantat a meitat, en Risck va desapareixer del fòrum deixant la release de Ranma amb 80 episodis, però no per això em poso a plorar i a criticar-lo, em vaig quedar penjat vaig agraïr tots els capítols que havia pujat i he esperat a una altra release, que ara comença tato. Si a tu no t'agrada com ho ha fet l'enhermo doncs tens altres releases com la de l'albert, però deixeu ja en pau l'enhermo. Això és un fòrum i aquí cadascu abandona la nau quan vol i com vol, si vol dona explicacions i si no doncs no, no hi ha més.

busca quan hi va haver parades a la release i veuras com a les pokes setmanes ia sortia algun dient k si continuaria i tal i caaaada vegada al cap de cop l'enhermo deia coses com "no patiu que la acabare, mes tard o mes d'hora pero la acabare" o "no patiu k no penso deixarla a mitges", i aixo caaaaaada vegada k desapareixia unes setmanes o uns mesos; mirat'ho i ho veuras, es va fer un fart de contestar aixi als impacients k ia preguntaven quan passava mes d1 o 2 setmanes sense capis; jo nose tu pro jo aixo ho veig com un compromis explicit amb la gent que el seguiem, de fet el mateix començar una release i presentarla i dir que la faras sencera amb qualitat x audios x..etc.. ia es comprometre't amb la gent a donarli el que els hi estas presentant, per tant trobo d'impresentables desapareixer sense mes ni mes..
en el cas dl enhermo s'ha de valorar que es una release molt llarga i l'ha seguit moltes vegades despres de parar i perxo io mai no he dit que creia k ja no tornaria ni me queixat i simplement he esperat, alguna vegada (a les 1eres desaparicions) he recordat casos com l'impresentable de veritat dl semidemonio que ens va deixar tirats 2 o 3 vegades amb la release de dome amb 1er 6 capis (3 dels quals en japones sense subs) i despres 3 o 4 capis (k tb hi havien els 3 en japones sense subs).. o sigui per flipar; pero despres no he dit res mes sobre les parades i tal; pero aixo ja es una mica.. per flipar, que no acabi per una v2 es força inversemblant, si almenys hagues donat alguna explicacio abans de desapareixer.. pero esk res.. no es pot defensar aixo de cap manera, algu amb una mica d'educacio diu alguna cosa i "tots contents" (obviament hi hauria alguns enfadats i els altres tp no farem xerinola, pro almenys sabriem que passa), i no dic que ens expliqui la vida, pro alguna cosa curta i concreta.
Imatge

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1891
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dv. 04 oct. 2013, 14:20

Orphen2005 ha escrit:
busca quan hi va haver parades a la release i veuras com a les pokes setmanes ia sortia algun dient k si continuaria i tal i caaaada vegada al cap de cop l'enhermo deia coses com "no patiu que la acabare, mes tard o mes d'hora pero la acabare" o "no patiu k no penso deixarla a mitges", i aixo caaaaaada vegada k desapareixia unes setmanes o uns mesos; mirat'ho i ho veuras, es va fer un fart de contestar aixi als impacients k ia preguntaven quan passava mes d1 o 2 setmanes sense capis

Quan et vaig dir que era mentida això ja ho havia comprovat, em vaig llegir tots els missatges de l'enhermo en 30 minuts desde el 9 de set de 2007: viewtopic.php?f=10&t=12150 De més de 200 missatges que va posar en els seus fils només hi ha 2 en que diu, que a veure si pot aumentar el ritme per acabar-la més ràpid, repeteixo només 2! No hi ha ni un misstge en que hagi dit això que dius: "no patiu k no penso deixarla a mitges" només va dir 2 cops que a veure si l'acaba més ràpid i la va a acabar. Així que això que dius de que caaaaaaaaaaaaaaada vegada, i lo de fer un fart de contestar així, o que va jurar i perjurar, com ja et vaig dir és una mentida com una catedral. Si ho he buscat és perque segueixo aquesta release desde 2008 i ja sabia jo que això que deies era completament fals. Per això et vaig dir que copies els missatges on jura i perjura que no ens deixarà plantats.

Em fa gràcia que justament els 2 primers missatges teus que hi han, són un queixante del mètode de distribució, i un alte queixante de que portava un mes sense dir res. Veig que hi ha coses que mai canvien...

En fi jo dixo aquest tema ja que no porta a ningun lloc, si algun dia torna l'enhermo a donar/penjar explicacions/v2 tornaré a escriure per aquí, si no com ja he dit aquest fil no porta a res que no siguin discusions.

Zarkillo, obviament que seria millor un fòrum com tu dius, però com molt bé a explicat en Maki_ això és una utopia. I no és que animelliure sigui així com has dit, aquest problema pasa i pasarà a qualsevol fòrum d'internet.

Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu

dv. 04 oct. 2013, 15:45

dons io ho recordo perfectament, k es deia k l'enhermo no faria com tants impresentables com el semidemonio, k el propi enhermo deia k no pensava deixar la release tirada i etc etc etc, i aixo cada vegada k hi havia parons i la gent es queixava, (nose si ho deia ell directament o mitjançant algú, pro crec k ell mateix algun cop devia de dirho segur) per aixo io nomes em vaig keixar (com ja he dit abans) al principi, pk patia k no fes com els altres, k amb un paron d'un mes i vistos els antecedents dakest forum crec k tenia motius suficients per patir una mica i preguntar k passa, k no costa res di k passa, i despres ja no me tornat a keixar veient que finalment tornava i seguia i mes aviat he defensat lenhermo dient k es trankilitzin k mes dun cop havia dit k ho acabaria mes tard o mes dhora; per tant si k canvien les coses.
respecte al k comentes dl zarkillo, si no fem res per mirar k aixo s'acosti a akesta utopia, segur k no si assemblara ni de lluny.. en canvi si mirem de fer entre tots pk es canviin akestes conductes tant poc socials i respectuoses, i que la gent es comprometi i compleixi i si no poden complir k es deixin ajudar, al final canviara
Imatge

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dv. 04 oct. 2013, 16:52

Orphen tanto que te quejas y hablas te recomiendo una cosa, se llama adobe audition (para sincronizar) y que te hagas tu mismo las cosas en vez de tanto quejarte y decir que la gente jura y perjura cosas.

Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu

ds. 05 oct. 2013, 17:22

no em queixo tant, nomes dic k no costa res deixar dita alguna cosa abans de desapareixer, per educacio; i repeteixo k de l'enhermo nomes em vaig keixar al principi pk veient lo k es veu en akest forum sovint ia sem posaven de corbata quan veia uploaders k desapareixien 2 setmanes, els quals no solien tornar precisament; pro ja despres veien k l'enhermo si k nava tornant ja no men preocupava encara k no aparegues en un mes o 2, pro ell tb alguna cosa nava dient de tant en tant encara k no sortissin capis, si fins i tot alguna vegada vaig intentar calmar els anims quan ia sortia gent keixantse i cagantse en tot, pk veia k lenhermo no feia com els altres; pro es clar, com vols k em kedi quan despres veig aixo? k desapareix per una puta v2? xDDD
Imatge

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 07 oct. 2013, 22:36

Piensa que igual no ha desaparecido por gusto, igual leha pasado algo grabe, y esta hospitalizado, o en el peor de los casos ni esta en este mundo (ojala que no sea asi) por eso digo que es mejor no hablar, por que si luego aparece o lo que sea y dice que le ha pasado algo grabe, le va a hacer mucha gracia que la gente le critique mientras el luchaba por su vida.

braveheartsmj
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 992
Membre des de: dl. 19 des. 2005, 20:17

dl. 21 oct. 2013, 14:10

braveheartsmj ha escrit:
Gracies Vegettogod :bleh:
L'hi acabo d'enviar un MP, a veure si em contesta.
També fa cosa d'1 mes que no es conecta... :(

Sense noticies de l'Ostia tampoc... :no:
Imatge

Ostia
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 361
Membre des de: dt. 14 feb. 2006, 20:15
Ubicació: Sabadell

dc. 30 oct. 2013, 23:19

Buenas a todos.

Despues de mucho tiempo sin pasarme por aqui, no se porque hoy he recordado todo el trabajo que tenia realizado y colgado en el foro y me he dicho porque no entrar en el foro y ver como le va a la gente de animelliure.
Despues de un tiempo agitado a ver si ahora con algo de estavilidad puedo continuar y acabar todo lo que tenia colgado.

Podriais decirme que es lo que falta de la release de enerhmo?¿ por lo que leo por encima el no acabo la release por algun motivo pero si estan colgados todos los capitulos no?¿

Un saludo! :adeu:

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2647
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dj. 31 oct. 2013, 02:14

Bienvenido de nuevo, Ostia.

Sobre el hilo, faltava una v2 de un episodio, que iba a hacer enhermo, y como no la hizo por lo que fuera, otro usuario la hizo, y se montó el pollo, entre los que defendían que no tenía ningún derecho en hacerla sin permiso de enhermo, y los que ya que cómo no decía nada enhermo, les parece bien que el usuario hiciera dicha v2.
PD: Si me he equivocado, o no es así el resumen del hilo, corregidme. ;-)

juaniyu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dg. 15 gen. 2012, 19:27

dj. 31 oct. 2013, 11:08

tato25 ha escrit:
Bienvenido de nuevo, Ostia.

Sobre el hilo, faltava una v2 de un episodio, que iba a hacer enhermo, y como no la hizo por lo que fuera, otro usuario la hizo, y se montó el pollo, entre los que defendían que no tenía ningún derecho en hacerla sin permiso de enhermo, y los que ya que cómo no decía nada enhermo, les parece bien que el usuario hiciera dicha v2.
PD: Si me he equivocado, o no es así el resumen del hilo, corregidme. ;-)

Es esto. Y no hay para tanto. Paz y amor :jaja:

Alvarop_86
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 15 nov. 2013, 14:16

dc. 20 nov. 2013, 12:53

Per casualitat, no existirà pas una versió d'aquesta release en descàrrega directa, tal i com en Spriggan90 va fer de Bola de Drac i Bola de Drac GT?

Degut a un desgraciat accident del disc dur, vaig perdre totes tres release (versions de bitERROR/bictor_spirit/Teparta/Picoolo , enhermo i McRight2k) i estic en procés de recuperació d'aquest valuós material. Les dos que comentava ja estan en procés de descàrrega directa i perfecte, però em temo que la de enhermo no esta disponible, o almenys no he sapigut trobar-la. Amb emule trigaré bastant, el ritme es força lent , crec que m'hauré d'armar de paciència...

Gràcies

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants