Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

Joanjatu
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dt. 11 oct. 2011, 11:07

Re: Bola de Drac Z DragonBox Z - [291/291]

dc. 03 jul. 2013, 10:37

Hola a tots!!

Algú ha estat últimament en contacte amb l'Enhermo? Sabeu si li passa algo?
Es que no se, 4 mesos de silenci em sembla excessiu.
I després d'haver aguantat tot el que ha hagut de sentir durant la durada de la release (i creieu-me n'ha sentit de ben grosses), no crec que el tema dels capitols amb l'audio corregit li hagi fet prendre la decissió de deixar penjada la release a un capítol del final, després de 7 anys de feina.
No se, em preocupa que hagi pogut tenir problemes amb l'ordinador, o inclus, de salut.
Estaria agraït si algu, o el mateix Enhermo pogués donar alguna informació.

Gràcies a tots, i una abraçada!!

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 167
Membre des de: dj. 30 des. 2010, 16:04

dt. 09 jul. 2013, 15:57

Jo crec que això embruta la bona imatge d'animelliure.net, una pàgina tan seriosa i professional com aquesta no es mereix tenir un link amb tanta falta de comunicació i poca serietat.

Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 578
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

dc. 10 jul. 2013, 15:13

doncs aixo no es res xd aki encara la release ha anat tirant i per miraculos k sembli, malgrat lu llarga k es, sa acabat a falta dl 280v2 xD k hi ha moltes series k es deixen penjades i au.. com a exemple l'impresentable dl semidemonio, 2 o 3 vegades (amb bastant tems entre cada una) va començar la de Dome el geni dl beisbol prometent k la faria sencera, i cada vegada va desapareixer sense ni mitja paraula... i nunca jamas se supo.. k al final l'any passat la van pujar sencera pro desde luegu no era l'impresentable aket dl semidemonio xD o sigui k aixo daket fil encara tira.. xD a veure si l'enhermo vé i ens diu algo per treure'ns de la incertesa xD
Imatge

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 167
Membre des de: dj. 30 des. 2010, 16:04

dc. 10 jul. 2013, 17:33

Jo tinc molt clar, que si m'oferís per fer una release, em comprometeria abans de començar-la, sinó no la faria. I si s'em compliqués la cosa, ho diria i tindria comunicació amb els usuaris per respecte, i fins i tot, demanaria ajuda, ja que molts usuaris s'ofereixen per ajudar i són molt solidaris, ja que el nostre objectiu és ajudar-nos entre tots. Aquí s'ha ofert molta gent a ajudar i se li ha negat, i no sé per quina raó. En fi...

yafuslae
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: dc. 13 abr. 2011, 23:54

dl. 22 jul. 2013, 00:39

Només queda un capitol. Porte anys darrere d´una bona versió de Bola de drac Z i quan casi la tinc... Fica el capitol que queda per favor. :(

braveheartsmj
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 992
Membre des de: dl. 19 des. 2005, 20:17

dc. 07 ago. 2013, 15:42

No hi ha cap solució? :no:
Imatge

Joanjatu
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dt. 11 oct. 2011, 11:07

dj. 08 ago. 2013, 19:02

Doncs la única es baixar el capítol a Bola de Drac Z - Edició Definitiva [CAT-JAP] de l'Albert Wesker, i després pasar-lo a .avi.
No es lo mateix, perque te l'opening i l'ending inclosos... pero millor això que no tenir-lo.
Tinc clar que m'hagués agradat tenir tota la versió de l'enhermo, però tinc molt més clar que el més important per mi es tenir la sèrie sencera.
Ara que ja la tinc sencera, m'aniré passant de tant en tant a veure si al final l'enhermo es digna a penjar el capítol.
Pero no en tinc gaires esperances, aquest post ja comença a fer una mica d'oloreta a mort.
I si al final no el penja, no passa res. Deixo la sèrie tal qual la tinc, que ja està prou bé.

Apa, makus!! Ens veiem als fórums (o no)!!

Vegettogod
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dv. 09 ago. 2013, 14:00

dv. 09 ago. 2013, 15:37

Hola a tothom!. Primer de tot em presente, soc Pablo de Vila-real i després d´haver-me baixat tota la saga completa d´aquesta obra d´art, mítica i única, he de dir que hi estic molt agrait tant a l´Enhermo com a l´Ostia per tota la feinada i currada que s´han pegat i que gracies a ells, tenim el millor anime de tots els temps i que mai havía existit fins ara, en bona qüalitat i amb unes portades i uns menus mes que excel·lents :D.

Per l´altra banda, també he de dir que es tota una llàstima de que a part que en l´etapa de Boo el audio està un poc mes agut de lo normal pero q al final t´acabes acostumant :profident:, que falte el capitol 280 per a tindre la release completada fet pel qual penso el mateix que diu en Joanjatu respecte en lo de baixar el capitol de la versió de l´Albert que es al fi i al cap el que vaig fer precissament farà un par de setmanes ja que Enhermo no ha tornat a donar senyals de vida desde Març encara que no volia mencionar la competencia just en un foro que nomes es únic i exclusivament d´Enhermo i amb tot el seu respecte xk s´ho ha ben guanyat després de tot el que ha fet per nosaltres a pesar d´allargar-se una mica ^^u (ho dic sense anims d´ofendre).

Anant al grà, el motiu principal del meu comentari a part de l´agraiment, es que hi ha un detall que jo considere MOLT IMPORTANT a tindre en conter i pel que veig, ningú ho nomena i es el tema dels menus. Estem tots tant pendents de que Enhermo corregisca el 280 que ens hem oblidat dels menus o aquesta es la sensació que em dona... :blink: cuan tractant-se d´un tressor, es fonamental :bleh:. Que se n´han fet d´ells?? Xq que jo sàpiga, l´Ostia va arribar a posar fins el menu 14 i després va pegar un salt directament al menu corresponent del DVD 17 (l´últim DVD). Pero i els menus que corresponen als DVD´s 15 i 16?? que son d´ells??. Pel que fà el capitol, te solució pero lo dels 2 menus que falten, si que em pareix mes una llàstima si l´Ostia també a acabat abandonant el vaixell :( , es un aspecte pel cual donaría mes importancia o almenys es la meva opinió i el que penso :yeah:. Us agrairía molt les vostres respostes x a estar mes orientat xk a vore si estàn tals menus i encara no m´he enterat XD. Salutacions a tots els fans de Bola de Drac i Z :adeu:

Shini
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 36
Membre des de: dt. 06 abr. 2004, 23:46
Ubicació: Barna
Contacta:

dv. 09 ago. 2013, 17:19

Vegettogod, et puc respondre a una petita part de la qüestió dels menús. Es va fer abans el menú del DVD 17 que del 15 i 16 perquè l'enhermo va penjar de cop el DVD 17 quan encara no tenia fets els 2 anteriors, així de simple, per això hi ha aquest salt.

Jo no soc seguidor dels menús, em vaig quedar només amb les caràtules, que les impreses amb bona qualitat i tot, i estava esperant a que es completes per gravar la sèrie sencera amb uns DVD's que ja tinc preparats amb la galeta del DVD impresa i tot. Ara ja només espero l'episodi 280. Jo segueixo confiant en que tard o d'hora veurà el fil i el corregirà. Seria una pena si no ho fes...

Vegettogod
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dv. 09 ago. 2013, 14:00

dg. 11 ago. 2013, 04:24

No no si això ho tinc clar jejej. Ja em vaig donar conter que just cuan Enhermo va pujar els tres últims episodis tenint encara pendent els corresponents als dos Dvd´s anteriors, al moment, l´Ostia va crear l´últim Dvd i el va pujar anant per tant al mateix ritme que l´Enhermo, es a dir, conforme Enhermo pujava els capitols, l´Ostia al cap d´una setmana com a molt tard, ficava el menu corresponent. X això mateixa be la meva qüestió de que se n´han fet dl menu 15 i 16?. Xk si l´Ostia encara no els va crear, era xk estava esperant a que l´Enhermo pujara primer els episodis cosa que ja ho va fer i x tant finalitzar en Març i això es el que m´estranya tant. Que a estes hores i l´Ostia que sempre ho portava tot al moment seguint el ritme d´Enhermo i aquesta volta ja anem de camí a 5 mesos desde que l´Enhermo va completar la release i no hi ha cap senyal de part d l´Ostia i es una pena la veritat no tindre tots els menus x dos que en falten... :(

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 477
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

dt. 13 ago. 2013, 17:21

M'he decidit a muntar el 280, sense recomprimir video, això si. A veure que tal queda.

Shini
Ishinchu
Ishinchu
Contacta:

dt. 13 ago. 2013, 20:44

Gràcies Marc R. A veure si queda similar a la resta (difícilment quedarà igual) i podem tenir una versió completa provisional. La versió que es va fer tenia el problema que no es podia veure en no se quins dispositius... estaria bé saber si l'enhermo està conforme, de totes maneres, en que algú altra arregli l'episodi :no: :no:

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 477
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

dt. 13 ago. 2013, 22:50

Shini
Ishinchu
Ishinchu
Contacta:

dc. 14 ago. 2013, 08:07

Tinc el teu enllaç a l'emule, però no ha trobat encara cap font. A veure si durant el dia d'avui t'hi trobo...

CristianGil
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dv. 06 gen. 2006, 11:03

dv. 16 ago. 2013, 14:45

Sembla que està perfecte, pero caldría verificar allò que es comentava de que en certs reproductors no funcionaba bé.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants