Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 690
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Azuki [DVDrip+VHS Dual]

ds. 20 feb. 2016, 13:39

misao ha escrit:
Blastilonic ha escrit:
misao ha escrit:
Acabo d'enviar un mp a la mizumi. Si em repon ja ho diré per aqui.

Sobre lo de recollir firmes ho veig bé (es l'unica cosa que podem fer). Algu em va dir que temps despres de que tv3 emitis azuki ho va emetre btv. Si tv3 no ens fa cas ( cosa molt probable) tambe ho podriem demanar a btv, pero no se si btv tambe forma part de tv3 o es independent

i el missatge no se tha quedat a la carpeta de sortida?

Efectivament, i no se per que

Jo tampoc... XD
Serà que s'ha eliminat l'usuari d'animelliure com a tal? O que no vol que li enviin missatges? Qui sap! ajajajja però no hi ha forma de que li arribi el missatge
Per tant crec que ens hem de moure, de moment el que veig més possible és que la televisió de Barcelona -crec que em vau dir- torni a emetre Azuki, ja que poder l'anime ha quedat molt anticuat per tornar-lo a emetre pel super3. Hauriem de fer un esdeveniment per enviar missatges a la televisió i recollir moltes firmes. Però realment no sé si podrem atreure molta gent interessada, es una pena ^^'

EDIT 1: He enviat un missatge aquí: http://www.btv.cat/info/bustiadesuggeriments/
Si en una setmana no contesten en tornaré a enviar un altre, feu-ho vosaltres també i poseu "espero respostes" així en el cas de que no la tinguin o no la puguin tornar a emetre per questions legals, ho intentarem des d'altres vies.
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 158
Membre des de: dj. 30 des. 2010, 16:04

Re: Azuki [DVDrip+VHS Dual]

ds. 12 nov. 2016, 21:44

Hola, vull comentar una cosa d'interès que ens pot ajudar per aquest post. Han creat a Fecebook una pàgina que es diu AnimecatTv. Encara no sé ben bé que fan, però es veu que volen reproduir sèries d'anime en català i han fet votacions per veure quins animes volen els usuaris. He vist que demanen animes com Dome, el petit geni del baseball, o El petit xef, o Azuki, i com ja sabeu, no es tenen els àudios en català avui dia. És per això que els he preguntat si tenen aquests àudios per si fos el cas que guanyessin les enquestes i les han de reproduir i m'han respost això: Justament d'aquests en concret no, ara mateix tenim la majoria que han sortit en el top 30 de les enquestes, mes endavant intentarem recopilar-ne els que dius.
Per tant, pel que diuen els poden recopilar. Si fos així, es podrien completar animes com DOME o EL PETIT XEF.
Què en penseu? Creieu que els poden aconseguir?
Gràcies
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants