Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 887
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Dome, el petit geni del beisbol [VHSrip][MP4][49/49]+Pel

ds. 10 des. 2011, 20:17

No perquè també hauria de canviar tots aquest temes dels noms propis que estan tots canviats pero de mentres ja buscu algu que s'ofereixi xD

Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 381
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

dg. 11 des. 2011, 03:09

Guiru ha escrit:
No perquè també hauria de canviar tots aquest temes dels noms propis que estan tots canviats pero de mentres ja buscu algu que s'ofereixi xD

Seguire buscant els altres episodis jejjejee :profident:
Imatge

Guiru
Administrador
Administrador
Contacta:

dg. 11 des. 2011, 16:17

Qui vulgui descarregar els subtitols (i traduirlos) del primer episodi en anglès ho trobarà al primer post.

adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

dc. 14 des. 2011, 10:50

He traduït els subtítols del 1r episodi al català, els podeu descarregar d'aquí: http://www.megaupload.com/?d=PNDFNIJ9

La traducció la he fet directament de l'anglès, tot i que de vegades la traducció no és 100% fidel, per a que tingui més sentit.

Per últim, escoltant el àudio japonès m'he adonat d'algunes coses que deien malament, com "l'equip de la capital" enlloc de "Giants" o una frase que deia "baka! baka! baka!" i la traduïen al anglès com "el meu pare era molt habilidós!" :no:

Si trobeu alguna errada (els noms del llançaments generals els he traduït com he pogut) o alguna altre cosa no dubteu en avisar!
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/

Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1897
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

dj. 15 des. 2011, 01:52

uoo, bona feina adriamichi! Lo dels noms dels llançaments... Com no els coneguis ho tindràs difícil això si xD

adriamichi ha escrit:
o una frase que deia "baka! baka! baka!" i la traduïen al anglès com "el meu pare era molt habilidós!" :no:

Això m'ha deixat :huh:

:adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo

Guiru
Administrador
Administrador
Contacta:

dj. 15 des. 2011, 20:45

Moltes gràcies adriamichi,
pensa que la traducció en anglès és una traducció de la versió àrab, i aquest censuren, així que lo dels insults és normal. També em vaig fixar que deien tota l'estona "Giants team" quan en el doblatge mai s'anomena aixi (l'equip dels Giants), si no unicament "els Giants".
Jo no vaig voler canviar res ja que es podia corretgir a posteriori. Per altra banda sembla ser que diuen els noms del peixater, carnicer i del verdulaire pero no soc capaç d'identificar-los. ja que els noms que surten als subtitols son els àrabs que no tenen res a veure amb els originals.

Be gràcies per la feina, qui sigui capaç de millorar aspectes de la traducció o completar males traduccions exagerades dels àrabs doncs el corretgiu, indiqueu que heu modificat i el compartiu.

adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

dv. 16 des. 2011, 02:50

Guiru ha escrit:
en el doblatge mai s'anomena aixi (l'equip dels Giants), si no unicament "els Giants".

En el doblatge català o japonès? En el català si que recordo que era així, però potser al japonès/àrab si que indicaven equip. De totes maneres, sempre he posat "Giants" i no pas "equip dels Giants", per que es faria molt pesat.

Guiru ha escrit:
Per altra banda sembla ser que diuen els noms del peixater, carnicer i del verdulaire pero no soc capaç d'identificar-los. ja que els noms que surten als subtitols son els àrabs que no tenen res a veure amb els originals.

Aquests els he deixat tal i com estaven, no m'havia adonat que no eren els noms originals. El que si que vaig canviar és cap a la meitat, abans que en Dome rebi les notes, el nom de la companya de classe, que als subtítols li deien Aida i al japonès Kaori. També vaig canviar el color d'algunes frases, que estava mal apuntat qui ho deia.

Guiru ha escrit:
Be gràcies per la feina

Tot un plaer fer una petita col·laboració! :yeah:

Ara el que estaria bé seria trobar més subtítols. En aquest sentit, fa anys vaig trobar l'episodi 17 en VO subtitulat portuguès. A la part superior dreta es veuen les lletres PBR, que podría ser el capturador o la web. Es veu que és va emetre per la RTP2 a principis dels 90 en VOSP (per tant, és una traducció professional) sota el nom "o pequeno génio do baseball". A veure si podem cercar-ne més i fer una traducció d'allà (si algú sàpigues portuguès perfecte, sinó, amb lògica i diccionari, xD)
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/

Frow
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 22 juny 2011, 21:22

ds. 24 des. 2011, 15:22

Guiru ha escrit:
Gràcies Neotix10, me passat mig dia per escriure els subtitols... pero ja ho tinc llest per fer la traducció.
Sabieu que en àrab a en Dome li diuen Rami? xD molt curiós no se com justifiquen que després a la samarreta digui DOME...

No se si hi tindrá res que veure, potser es només casualitat, pero aquests ultims anys al equip dels Yomiuri Giants del japó hi tenien un jugador que es diu Alex Ramirez, al que li diuen amistosament "Rami-chan", i es el maxim "homerunejador" de la lliga actual i molt estimat entre els aficionats (podriem dir que es com una especie de Messi allà xD) encara que aquest 2012 canvia d'equip i jugará amb els BayStars.

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 155
Membre des de: dj. 30 des. 2010, 16:04

dt. 03 gen. 2012, 16:14

Hola a tothom i moltíssimes gràcies per la gran aportació i el magnífic treball que heu realitzat.
He estat romiant la manera d'aconseguir els àudios en català per tenir tota la sèrie en català al complet, i pel que es veu, l'única manera seria a través de TV3.
Ara bé, que penseu si som capaços de localitzar a algunes de les persones que van doblar els personatges de la sèrie en català i mirar de parlar amb ells per veure si poden aconseguir els àudios i penjar-los? No crec que sigui massa difícil localitzar-los via facebook o altre red social. Suposo que els seus noms es poden trobar per internet, o potser algú que ha postejat coneix algú.
Potser la meva idea no es massa bona, però no hem de perdre mai l'esperança d'intentar gaudir aquesta magnífica sèrie al 100%, encara que tinguem poques esperances.
Gràcies per tot companys!

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dt. 03 gen. 2012, 18:40

Hem sembla que el que proposes és difícils pels temes de copyright...

Trobo més viable fer una petició massiva (vía xarxes socials) i intentar localitzar algú que tingui cintes i estigui disposat a enviar-les /ripejar l'audio a qui estigui muntant la release.

Per cert, tot baixat i compartint per emule ^^

Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1897
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

dt. 03 gen. 2012, 18:43

Em sembla que com no entreu encaputxats i de nit a TV3... No us donaran res.
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 155
Membre des de: dj. 30 des. 2010, 16:04

dc. 04 gen. 2012, 11:25

Però potser les persones que van doblar els capítols tenen la serie sencera perquè els hi feia il·lusió tenir-la perquè és una série que van doblar ells mateixos.
Proposo que intentem localitzar a la persona que va doblar a en Dome i li preguntem si té material, que en penseu?

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dc. 04 gen. 2012, 11:48

zarkillo ha escrit:
Però potser les persones que van doblar els capítols tenen la serie sencera perquè els hi feia il·lusió tenir-la perquè és una série que van doblar ells mateixos.
Proposo que intentem localitzar a la persona que va doblar a en Dome i li preguntem si té material, que en penseu?

Doncs en això no hi había pensat, la veritat és que és bona idea, tot i que després de veure que a en Marc Zanni no li agrada el goku de gran...

No sé on buscar els dobladors pero potser algú d'aquí ho sap!

billi
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 293
Membre des de: dg. 04 des. 2005, 01:31
Contacta:

dt. 10 gen. 2012, 11:34

Des del primer dia que vaig veure que treballaveu en aquesta serie ( fa molts anys) que tenia ganes de baixar-la. Veig que finalment l'heu acabat amb un resultat bastant bo, llastima del tema dels audios. Si com a minim tinguessim subtituls...

Moltes gracies a tots els que hi heu treballat!!!

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 477
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

dt. 17 gen. 2012, 22:16

suloku ha escrit:
zarkillo ha escrit:

Doncs en això no hi había pensat, la veritat és que és bona idea, tot i que després de veure que a en Marc Zanni no li agrada el goku de gran...

No sé on buscar els dobladors pero potser algú d'aquí ho sap!

M'he mirat el primer capítol en català i he comprovat que la dobladora d'en Dome és la mateixa que la d'en Son Goten a Bola de drac Z.
L'actriu és l' Elisabet Bargalló: http://www.eldoblatge.com/actor_doblatg ... t_bargallo
I en Jaume Mallofre (Cèl·lula pels amics) també he vist que feia de narrador i una veu secundària (l'entrenador d'un equip).

Espero haver-te ajudat, qui sap si això ens farà servei :)

EDIT: També he vist que el segon doblador de Son Gohan adult (Enric Hernàndez: http://www.eldoblatge.com/actor_doblatg ... _hernandez ) fa de comentarista si no m'equivoco. No paren de sortir dobladors de Bola de drac XD
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants