Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 477
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: Dome, el petit geni del beisbol [VHSrip][MP4][49/49]+Pel

dt. 06 nov. 2012, 22:50

zarkillo ha escrit:
Si algú es pot localitzar algú que va doblar la sèrie (Dome, narrador...) via facebook, twitter..., potser ells tenen grabats els capítols que falten. Jo ho he intentat, però no conec les persones que van doblar la sèrie.
Espero que algú sigui capaç de localitzar alguna persona d'aquestes i poguem tenir la sèrie en la seva totalitat en català.
Gràcies nois

La noia que dobla a en Son Goten i en Toni Toni Chopper, i el Jaume Mallofre que feia de Cèl·lula són dos dobladors que puc identificar.

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 153
Membre des de: dj. 30 des. 2010, 16:04

dl. 12 nov. 2012, 13:46

Algú es podria posar en contacte amb en Marc Zanni (un doblador de One Piece) i preguntar-li si la noia que dobla en Chopper, que també va doblar a la sèrie de Dome, té grabats els capítols de Dome?
Si algú coneix Kinyus92, li pot dir, ja que he vist en un post que comenta alguna cosa sobre en Marc Zanni.
Gràcies

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu

dg. 30 des. 2012, 16:54

Hola nois,
Vaig trobar a Neus Sendra Gubianes per Facebook, la noia que fa de dobladora a One piece (Chopper) i que va doblar en la sèrie de Dome en el seu moment.
Li vaig enviar un missatge per Facebook comentant-li si encara conserva àudios de la sèrie de Dome, però encara no m'ha contestat. Potser no contesta perquè sóc un desconegut per ella.
Si algú té un petit contacte amb ella i li vol enviar un missatge, endavant. Potser té amics que si que tenen els àudios en català. Espero que em contesti, i si no, espero que algú de vosaltres pogui contactar amb ella.
Gràcies
Bones festes a tothom

Shinichi
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: ds. 24 maig 2008, 22:08

Re: Dome, el petit geni del beisbol [VHSrip][MP4][49]+Peli

ds. 27 abr. 2013, 11:15

No vull donar falses esperances però de petit gravava els episodis d'aquesta serie els dies que podia veure-la i crec que encara conservo les cintes a casa dels meus pares. Entre els episodis que vaig gravar s'hi troben l'1 íntegre (que en aquesta versió hi falta el principi) i el 33. El 3 i el 16 segur que no els tinc perquè no els havia vist mai. Quan vagi a casa dels meus pares buscaré les cintes i, si els trobo, els passo a digital.

Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 887
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

ds. 27 abr. 2013, 12:32

Hola Shinichi,
si ho trobes faràs una gran contribució al món :P

Per cert només que gravis l'àudio serà suficient, ho fas m'ho pases i en poc temps tindreu penjat els episodis actualitzats.

Si al final encara completarem la sèrie...

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 477
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

ds. 27 abr. 2013, 13:58

Guiru ha escrit:
Hola Shinichi,
si ho trobes faràs una gran contribució al món :P

Per cert només que gravis l'àudio serà suficient, ho fas m'ho pases i en poc temps tindreu penjat els episodis actualitzats.

Si al final encara completarem la sèrie...

Poquet a poquet es va completant la release!
Espero que ho puguis fer Shinichi!

L'únic que faltaria seria una bona qualitat d'imatge, però a aquestes altures crec que és gairebé impossible.

Guiru
Administrador
Administrador
Contacta:

ds. 27 abr. 2013, 15:50

Dubtu que s'aconsegueixi algu gaire millor fins que a japó no es dignin de treure la sèrie en DVD o algun format digital... continuarem igual.

Shinichi
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: ds. 24 maig 2008, 22:08

dv. 03 maig 2013, 13:08

He estat buscant als videos i no he trobat els episodis que falten. Només he trobat cintes amb episodis de la saga contra en Carlos i contra la Melodi. Probaré de trobar més cintes.

heinki
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dl. 05 nov. 2007, 17:44

ds. 04 maig 2013, 20:42

E de donar moltes gracies perquè ara puc disfrutar d'aquesta serie tan magnifica que feia molts anys que no veia, moltes gracies a els usuaris dels àudios i del montador, es impecable.

Sobre recuperar àudios de la serie, o vec algo molt difícil, es una serie tan desconeguda, que molt poca gent la devia gravar a la època, no es com Bola de Drac que la gravava tot deu, però es que aquesta ufff, encara sort que la heu pogut completar jeje, però potser algú la va gravar, mai se sap.

no crec que algun dels dobladors l'hages gravat, el jaume mallofre al menys no o crec, potser la que va doblar en Dome que es la mateixa que va doblar en Son Goten potser si que te alguna cosa gravada, però no tinc cap contacte amb ella, si o hages caigut, a lo del videoforum de Bola de Drac del 3 de març de 2012 li hages preguntat perquè vaig parlar amb ella un moment, però es que feia tants anys que no veia la serie del Dome que ni recordava que va ser ella qui va posar veu al Dome.

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu

dj. 09 maig 2013, 22:53

Hola,
Jo vaig trobar a la Neus Sendra Gubianes per facebook i li vaig enviar un missatge preguntant si tenia àudios, pero no em va contestar, es normal, ja que no em coneix.
Però si algú de vosaltres coneix a algun doblador que treballi amb ella i li pugui preguntar, estaria bé.
Gràcies companys

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

dg. 04 ago. 2013, 18:32

Bueno, després de molt de temps de no poder conectar-me per problemes amb internet, començo a baixar-me, i ara definitivament, aquesta sèrie, que li tinc moltísimes ganes. Només 2 preguntes:

1- Els 2 capis que només estan en Japonés, estan subtitulats? En cas que no, algú ho farà? (No ho puc fer jo perque no entenc gens ni mica, ho sento)
2- De que va l'especial? Està subtitulat?

Gràcies per la série perque tenía moltísimes ganes de tornar a veure a en Carlos, jajaja
Imatge

Guiru
Administrador
Administrador
Contacta:

dg. 04 ago. 2013, 19:38

Ho sento no tenim res subtitulat... ni els episodis ni lespecial (una aventura irrevelant a lhistoria).
Com no coneixem a ningú que tradueixi del japonès al català...

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

dg. 04 ago. 2013, 20:00

Guiru ha escrit:
Ho sento no tenim res subtitulat... ni els episodis ni lespecial (una aventura irrevelant a lhistoria).
Com no coneixem a ningú que tradueixi del japonès al català...

Jajaja, bueno, no passa res. Al menys tenim tots els episodis que ja es molt després de tants anys de "busqueda y captura".
Imatge

zarkillo
Arashinchu
Arashinchu

dv. 13 set. 2013, 21:18

Hem d'aprofitar ara que queda poc més d'un mes pel saló del manga, a veure si allà podem contactar amb algú que va doblar la sèrie de Dome i tingui material.

reference
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 04 set. 2013, 14:13

dv. 18 oct. 2013, 17:23

Hola moltes gràcies per la pujada, quin records d'aquesta serie. Salutacions.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants