Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 573
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: Dome, el petit geni del beisbol [VHSrip][MP4][49/49]+Pel

dg. 12 feb. 2012, 19:16

ostia, no mu puc creureee!! despres d tants anys, al final algú que ha tingut pebrots per pujarla sencera :juas: :yeah: moltes gracies, de veritat xD quan vaig veure k la anava a fer el semi-demonio em vaig il·lusionar molt, i despres decebre encara mes si cap... xD em va agradar molt en el seu moment xD al igual k "el petit xef" xD cuants records..
Imatge

Time Master
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 13 feb. 2012, 15:12

dl. 13 feb. 2012, 15:30

L'estic descarregant desde fa un parell de dies. Moltes gràcies, tenia ganes de tornar-la a veure. Fa poc vaig aconseguir la de Cinturó Negre completa en català (que per cert, la compartiré al emule) i buff quins records :D

Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 887
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

dl. 20 feb. 2012, 00:39

Ja podeu veure la sèrie en Streaming gràcies al nostre estimat Youtube i a la web: http://web2.animelliure.net/index.php/c ... el-beisbol

Per cert podriem fer una relació dels personatges principals i els seus dobladors?

Gamma
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 20 feb. 2012, 01:48
Contacta:

dt. 21 feb. 2012, 03:31

que bo lo de l'streaming a la web!!!
MOLTES GRÀCIES!!!

de moment només hi ha subitulat el primer capítol no? s'ha d'ajudar d'alguna forma a completar-los tots???

Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 887
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Contacta:

dt. 21 feb. 2012, 19:49

Hi ha dos formes de poder ajudar:
- Si tens gravats els episodis o saps qui ho té podriem mirar de completar la serie amb el nou material trobat.
- Si saps japonès pots intentat traduir el que diuen i amb això fariem els subtitols.

Només hi ha el primer subtitulat perquè vàrem poder trobar el primer fansubejat en anglès (traduït de la versió Arab) però la persona que ho va fer no va continuar.

Gamma
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 20 feb. 2012, 01:48
Contacta:

dt. 21 feb. 2012, 20:39

Doncs com no m'ho inventi... xd

Pensava que tindrieu els episodis en anglés, i m'oferia per traduir-ho. Però veient el panorama em sap greu no poder ajudar :(

ACIDTOTAL
Usuari
Usuari
Membre des de: dl. 20 juny 2011, 01:53
Ubicació: index.php
Contacta:

dv. 24 feb. 2012, 20:42

Ooooh! però quina gran sèrie, quins records!!! ja era hora que algu i fiques les ganes!! :yeah:

Moltes gràcies, baixada i compartint!!

Salut!
Imatge
-THE TRUTH IS OUT THERE-

Inf3rnus
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dv. 09 nov. 2007, 01:04

dl. 14 maig 2012, 19:40

Bones, no se sap res mes dels primers capítols si es pot aconseguir els subtítols amb català oi? Doncs jo vaig baixant la serie moltes gracies!

Salutacions!

Shindou
Usuari
Usuari
Membre des de: ds. 07 jul. 2012, 15:55

ds. 07 jul. 2012, 15:59

Guiru, me gustaria ponerme en contacto contigo para completar un poco mas la serie. Algunos de los capitulos que estan en japones, los tngo en catalan, si no enteros, parte de ellos. Me cuesta saber que capitulos son xq no los tngo descargados aun los que has subido por emule, estoy en ello... pero va para largo

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 477
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

dg. 08 jul. 2012, 12:00

Shindou ha escrit:
Guiru, me gustaria ponerme en contacto contigo para completar un poco mas la serie. Algunos de los capitulos que estan en japones, los tngo en catalan, si no enteros, parte de ellos. Me cuesta saber que capitulos son xq no los tngo descargados aun los que has subido por emule, estoy en ello... pero va para largo

No marxis mai, que sempre que apareix algú amb bones noticies d'aquest tipus desapareix de cop i volta XD

No cal que esperis la resposta d'en Guiru, pots comentar per aquí més o menys el que tens: si són VHS, si només tens audios o també video, etc. Jo em podria encarregar del filtratge i la sincronització dels audios.

Shindou
Usuari
Usuari

dg. 08 jul. 2012, 20:13

Marc R. ha escrit:
Shindou ha escrit:

No marxis mai, que sempre que apareix algú amb bones noticies d'aquest tipus desapareix de cop i volta XD

No cal que esperis la resposta d'en Guiru, pots comentar per aquí més o menys el que tens: si són VHS, si només tens audios o també video, etc. Jo em podria encarregar del filtratge i la sincronització dels audios.

Videos con el audio en catalan, casi todos los capitulos, algunos faltan, y hay algun que otro capitulo que faltan minutos, se ven bastante mal y el audio habria k limpiarlo bastante xq se escucha fatal.

Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 477
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

dl. 09 jul. 2012, 10:01

Shindou ha escrit:
Marc R. ha escrit:
Shindou ha escrit:

Videos con el audio en catalan, casi todos los capitulos, algunos faltan, y hay algun que otro capitulo que faltan minutos, se ven bastante mal y el audio habria k limpiarlo bastante xq se escucha fatal.

¿Pero los tienes en VHS aún o ya están volcados al PC?
Aunque el audio esté sucio, es mejor eso que nada, en mi opinión :)
Muchas gracias, a ver si tus capítulos tienen los audios que nos faltan y completamos la serie.

tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 496
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

dl. 09 jul. 2012, 10:19

Incluso puede que algun audio este mejor que los de la release.

Shindou
Usuari
Usuari

dl. 09 jul. 2012, 13:27

Estan volcacos al PC ya, tengo todos los capitulos que habia en los VHS seguidos en 5 archivos .mpg
De momento he visto hasta el capitulo 35, y que me falte completo, solo el 16 y 33, creo. Y de algun que otro capitulo faltan minutos del principio.

taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 849
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

dl. 09 jul. 2012, 14:36

tant de bo poguem completar la releases amb mes audios
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7