Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

Disi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 166
Membre des de: dj. 21 ago. 2008, 04:55
Ubicació: Badalona

Re: [Multi] Bola de Drac Z Vol.1 en DVD-Video [06/26]

dj. 08 març 2012, 18:28

Hola sneyk,

En capitain no va desencaminat amb la resposta que t'ha donat. Les Dragon Box són l'edició de col.leccionista japonesa en format domèstic, és a dir en DVD, de l'anime de Bola de Drac i Bola de Drac Z. Per a fer-les, van restaurar tant el vídeo com l'àudio dels episodis. Les releases que provenen de les Dragon Box tenen bastanta més qualitat que aquelles que provenen de cintes VHS amb la sèrie gravada del C33. Tant perquè provenen de DVD's, com perquè parteixen d'un màster de vídeo restaurat. A més, en tractar-se del màster japonès, conté:
Openings i Endings originals
ImatgeImatge
Títols dels episodis

Cortinetes per a pauses publicitàries

Avanços del següent episodi
ImatgeImatge

Pel que fa a la meva release, has de saber que la pujo en format DVD-Video. O sigui, que no et vas descarregant els episodis un per un, sinó que els fitxers que descarregues contenen tota la informació (vídeo, àudios i subtítols) dels 6 episodis i els menús continguts en un mateix disc. Quan graves aquestes fitxers en un DVD verge amb l'Alcohol 120% (has de seleccionar el fitxer .mds i el propi programa ja utilitza també els .mdf, .md0, .md1 i .md2), obtens un DVD reproduïble en qualsevol reproductor de DVD de sobretaula com si l'haguéssis comprat en una botiga. Aquest DVD obtingut és una còpia 1:1 del DVD original japonès corresponent, amb l'afegitó que conté també àudio, subtítols i menús en català.

Castagne
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 853
Membre des de: dc. 07 gen. 2009, 10:23
Ubicació: Perpinyà

dv. 09 març 2012, 08:35

Gràcies per l'aport!

Close
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dg. 08 març 2009, 22:08
Ubicació: Valencia

dv. 09 març 2012, 12:29

Esta release es estupenda, pero para descargar es un poco desesperante, y eso que tengo paciencia. Ayer por la tarde puse a bajar el primer archivo mdf, lo deje toda la noche y solo se han descargado 160 MB y subido casi 800 MB. No hay manera de aligerar la descarga? Es que a este ritmo en un mes veo que no he descargado ni el primer DVD. xD

Disi
Arashinchu
Arashinchu

dv. 09 març 2012, 14:25

Hola Close,

Una pregunta, aquest fitzer .mdf que ahir vas posar a baixar, és el primer que et descarregues de les meves releases? {Bola de Drac, Bola de Drac Z Vol.1}
T'ho pregunto perquè l'emule funciona amb un sistema de crèdits. Com més MB has pujat a un altre usuari, més ràpid avances en la seva cua per a descarregar d'ell. Si no tens gaires crèdits entre la gent que comparteix aquesta release, doncs t'has d'esperar molta estona a que et toqui descarregar. Pel que dius, pujar sí que puges, per tant amb el temps això se't resoldrà.
Jo estic al servidor eDonkeyServer No2. Si t'has identificat com a Close a l'emule, jo ara mateix no et veig a la meva cua.
Pots anar descarregant els discs que tinc posa'ts en llançament, sempre són els dos darrers que han sortit (en aquest moment 5 i 6), i els discs anteriors mica en mica ja els aniràs descarregant. De totes maneres, més endavant tornaran a estar en llançament els discs 1 a 4.

Close
Ishinchu
Ishinchu

dv. 09 març 2012, 15:05

Hola, efectivamente el archivo era el primero que descargaba. Soy consciente del sistema de creditos, pero aun asi tener subidos 900MB y solo 165MB es un poco meh :profident: Pero bueno, paciencia. Ire descargando los ultimos como dices.

Gracias por responder y por la release. :yeah:

PD: ya tengo el nombre puesto, se me habia pasado cambiar lo de emuleproject. Una pregunta, para descargar mejor poner los archivos de uno en uno (ahora tengo un archivo mdf del dvd1 y del dvd6) para no dividir fuentes o mejor pongo el DVD completo?

Disi
Arashinchu
Arashinchu

dv. 09 març 2012, 15:50

Si poses els arxius a descarregar d'un en un, concentres les fonts i els descarregues més ràpid. Tenir-los complerts et permet posar-los tu també en llançament i així pots guanyar crèdits més ràpid. ;-)
Per cert, ja et veig a l'emule ara. :yeah:

Close
Ishinchu
Ishinchu

dg. 11 març 2012, 23:51

Eso hare, gracias.

Yo no se si es que la gente pone un monton de archivos a la vez o tiene bastante limitada la subida, pero no veo muy normal que tenga a algunos a los que le haya subido 800MB y de ellos solo haya descargado tan solo 30 o 60MB. Es desquiciante. Ahora mismo tengo puesto un archivo y casi siempre estoy subiendo a un par de personas a unos 30kbs cada una y ellos a mi con suerte pasan de los 4kbs. ¬¬

Y es que creo que ese es el problema de esta release, la gente la intenta bajar, ve que muuy lento y lo termina dejando por imposible.

Yo lo que haria es pasarle por privado a alguien de confianza los elinks y cuando cuando los tengan completos ya publicar los elinks publicos. Eso o poner la release en Tusseries donde a mucha gente quecomparte por emule.

synyster
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dc. 27 feb. 2008, 16:09

dt. 17 abr. 2012, 15:54

Hola, primer de tot moltes gràcies per la release dels dvdbox. Justament estaba descarregant els dvdbox japonesos per fer el mateix y em trobo amb aquesta release. Volia preguntar aveure si algu em pot dir, perque cuan descarrego del emule cualquier arxiu, nomes em descarrega uns 9mb de cada usuari y despres para de descarregar.

Disi
Arashinchu
Arashinchu

dt. 17 abr. 2012, 16:27

Hola synyster,

L'emule funciona així. Està pensat per a fomentar la compartició d'arxius. D'aquesta manera un usuari no dóna sempre als mateixos, sinó que va compartint amb tothom. De totes maneres aquesta limitació dels 9 MB es pot eliminar usant el mod ScarAngel del emule, i activant als arxius el powershare. Jo ho faig amb els DVD's nous que tenen poques fonts. Això, però, ho ha de fer el donant, no ho pot fer el receptor, fins que té l'arxiu complet.

:adeu:

Disi
Arashinchu
Arashinchu

Re: [Multi] Bola de Drac Z Vol.1 en DVD-Video [07/26]

ds. 21 abr. 2012, 13:33

El Disc 07 ja es pot descarregar pel mètode habitual. ;-)
Feu un esforç tots plegats per a compartir el màxim d'arxius el màxim temps possible, siusplau. :hal:

Disi
Arashinchu
Arashinchu

Re: [Multi] Bola de Drac Z Vol.1 en DVD-Video [08/26]

ds. 09 juny 2012, 21:31

Ja podeu gaudir de la descàrrega del Disc 08! :juas: Des d'ara mateix ja es troben a la vostra disposició els enllaços dels seus fitxers a la pàgina principal. ^^
Passeu-ho bé. :D

synyster
Usuari
Usuari

dt. 12 juny 2012, 00:41

Gracies per el Dvd 8 :profident:

Una pregunta, que significa que els dvd's estan en llançament?
Tambe, anteriorment em vas dir que utilitzabes el ScarAngel, per a eliminar la limitacio en els ultims dvd's que has putjat y poder compartir lliurement, pero estic descarregant el dvd 8 y nomes em descarrega igualment 9 mb, com pot ser? :ein:

Moltes gracies :yeah:

Disi
Arashinchu
Arashinchu

dc. 13 juny 2012, 16:08

Hola synyster, :yeah:
Que els DVD's estiguin en llançament significa que a la cua de gent que espera per a descarregar-se de mi, passen davant els que volen descarregar aquests arxius que estant en llançament. O sigui que el temps d'espera per a descarregar un arxiu en llançament és menor que el d'un arxiu normal. :jaja:
Respecte al powershare del ScarAngel, has de descarregar de mi per a no tenir la limitació dels 9 MB. Si descarregues d'algú que ja s'ho ha descarregat de mi, aquest algú sí que tindrà la limitació dels 9 MB. ^^ A més, no conec com funciona detalladament l'emule, però és possible que si hi ha molta gent sol.licitant un mateix arxiu en powershare, sí que s'apliqui la limitació des 9 MB entre ells, de manera que es reparteixi la pujada entre tothom, però pujant sempre l'arxiu en qüestió. :P
De totes maneres, el temps que triguis a descarregar dependrà sempre de les fonts que hi hagin. Si hi ha moltes fonts, encara que només descarreguis 9 MB de cada usuari cada cop que hi connectes, sempre estaràs descarregant d'un o altre, :juas: si n'hi ha poques hauràs de tenir més paciència. :plora:

synyster
Usuari
Usuari

dc. 13 juny 2012, 20:32

Hola Disi, Gracies per la teva resposta :yeah:

Si, ho deia perque cuan descarrego de tu, poques vegades em pasa dels 9 mb, imagino que sera per aixo que dius. No se tampoc com funciona el emule amb el powershare, per aixo et preguntava. Haure de tenir paciencia.. ^^u

Ellyot
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dj. 31 maig 2012, 21:19

dc. 13 juny 2012, 23:40

Muy buena Disi, me encanta tu release. Ojala le hubieses incluido el castellano también, y lo digo porque para mí esta sería la release perfecta, la que estás haciendo. Si aun se pudiera hacer algo...xD Yo soy catalán, pero me gusta tanto esta serie que me gustaría tenerla con el castellano incluido también. Solo por haberle incluido el castellano también, en tu post habría mucha más gente dándote las gracias! Y lo digo por el resto de España que estaría deseando de pillar una release como la tuya. Pues no he visto otra mejor... :yeah:

Saludos

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants