Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2603
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Bola de Drac Z - Edició Definitiva [CAT-JAP]

ds. 16 març 2013, 21:04

has aconseguit el 37 sense ser cualitat web?

OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 731
Membre des de: dc. 24 nov. 2010, 11:55
Contacta:

dg. 17 març 2013, 00:18

albert wesker ha escrit:

Era una manera de parlar, per explicar per què no li havia demanat a en terminator que m'ajudés a grabar la sèrie, perquè creia que la estava grabant una altra persona, i no volia tenir aquí a gent grabant la série si no feia falta, que també sap greu. I tampoc havia dit noms ni assenyalat a ningú precissament perquè no tenia tanta importància, ho he dit més en plan "anècdota", ho sento si ha sonat una mica "borde" que ara ho he llegit i potser ho pot semblar :P però no e a la intenció.

En la primera emisió no vaig poder-ho grabar, només tenia els capítols en qualitat web.
Ja he aconseguit el 37, per cert, ara fa uns minuts!

Pel que fa a la caràtula 3, ara la refaré. Molt ben vist, Yuste, ostres no sé com no hi havia caigut. Queda força dissimulat però si t'ho diuen se te'n va la vista allà jaja :yeah:

EDIT: Ja està!

Repujades amb la caràtura 3 arreglada

Caràtules:

Descàrrega directa: https://mega.co.nz/#!c09F2BhJ!DFDTzimrXAI3ZMoNOp5nJyws888-kCa5bybSMHBiNdM
http://www.putlocker.com/file/AF89B87571014C85

vaya les has fet tu? osti nen donç t'han quedat de coña moltes gracies per tot

pd: t'has fixat en les versiones filtrades que he posat noves en el meu proyecte, m'agradaria saber'ne la teva opinio es que no se si he fet be o que filtrant la teva versió no se si la cualitat guanya gaire o que... el filtre que he aplicat es per intentar disimular el efecte gra sense perdre detall en la imatge, ya em diras que et pareix.

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

dg. 17 març 2013, 01:30

Sí! Ara les he vistes, i comentades.

Per cert clgu que estigui baixant la série ara, que tal va la velocitat? Com ara estic compartint només les pelis... per curiositat.

OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 731
Membre des de: dc. 24 nov. 2010, 11:55
Contacta:

dg. 17 març 2013, 02:31

albert wesker ha escrit:

Per cert clgu que estigui baixant la série ara, que tal va la velocitat? Com ara estic compartint només les pelis... per curiositat.

genial moltes graciés per ayudar-me en la meva release, fare una ultima prova y ya dire que tal t'he deixat el programa del filtre al meu post ya em diras com et funciona, haveu-re tambe que diu terminator, entre vosaltres dos m'esteu ayudant molt a fer la release com a mi m'agrada estic desitjant tenir un bon resultat que ens agradi y posarme a fer-la ya.

theflyingdove
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 109
Membre des de: dg. 11 set. 2011, 13:18
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dg. 17 març 2013, 23:32

albert wesker ha escrit:

Doncs a mi em queden poquets capitols per baixar ja pero va força lent ultimament, si et poguesis ficar a compartir uns quants dies t'ho agrairia :profident:

Per cert, increible les caratules tant de la serie com de les pelis :adorar: D'on treus les imatges per fer-les??

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

dl. 18 març 2013, 20:30

Ja està! Ara espero que el que vagi lent no siguin les pelis jaja.

Doncs les de Z són recreacions vectorials fetes per fans imagino que calcant escanejos. Té molt mèrit, tot i fer-ho en tauleta gràfica. Tot i que algunes imatges les he retocat un pél perquè la cara del personatge o el que fos no em convencia.

En el cas de les pelis, Les caràtules de davant són escanejos del Daizenshuu 6, tret d'algunes que les vaig poder trobar amb un pél més de qualitat. La caràtula de la peli 3 sembla que es veu força granulada però sembla ser que fins i tot els japonesos van perdre la imatge original per poder fer reimpresions, per aquest motiu, sempre que veien aquesta imatge en caràtules, artbooks i altres, es veu fatal. Però té el seu encant igualment.

Les imatges del darrera de les pelis, la primera és una vectorització que vaig trobar a internet,, com les de Z però retocada, ja que la original era amb el vestit "kame" tot i que la original-original en la que es van basar per redibuixar-la era amb el vestit blau... així que bàsicament li vaig tornar el seu aspecte original.
Les pelis 2 i 3 les vaig vectoritzar jo mateix, a partir d'escanejos d'internet del Daizenshuu 6. I totes les pelis de Z són escanejos del mateix artbook fets i arreglats per mi: Vaig agafar la guia, vaig destripar-la i vaig escanejar les il·lustracions especials de cada peli, que són a doble pàgina (per això vaig haver de destripar el llibre...) i vaig esborrar lletres i altres coses que hi havia pel mig. Per això vaig trigar tant a fer-les totes.

theflyingdove
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dl. 18 març 2013, 21:54

albert wesker ha escrit:
Ja està! Ara espero que el que vagi lent no siguin les pelis jaja.

Doncs les de Z són recreacions vectorials fetes per fans imagino que calcant escanejos. Té molt mèrit, tot i fer-ho en tauleta gràfica. Tot i que algunes imatges les he retocat un pél perquè la cara del personatge o el que fos no em convencia.

En el cas de les pelis, Les caràtules de davant són escanejos del Daizenshuu 6, tret d'algunes que les vaig poder trobar amb un pél més de qualitat. La caràtula de la peli 3 sembla que es veu força granulada però sembla ser que fins i tot els japonesos van perdre la imatge original per poder fer reimpresions, per aquest motiu, sempre que veien aquesta imatge en caràtules, artbooks i altres, es veu fatal. Però té el seu encant igualment.

Les imatges del darrera de les pelis, la primera és una vectorització que vaig trobar a internet,, com les de Z però retocada, ja que la original era amb el vestit "kame" tot i que la original-original en la que es van basar per redibuixar-la era amb el vestit blau... així que bàsicament li vaig tornar el seu aspecte original.
Les pelis 2 i 3 les vaig vectoritzar jo mateix, a partir d'escanejos d'internet del Daizenshuu 6. I totes les pelis de Z són escanejos del mateix artbook fets i arreglats per mi: Vaig agafar la guia, vaig destripar-la i vaig escanejar les il·lustracions especials de cada peli, que són a doble pàgina (per això vaig haver de destripar el llibre...) i vaig esborrar lletres i altres coses que hi havia pel mig. Per això vaig trigar tant a fer-les totes.

Quina currada deu meu estan molt be de veritat... osigui que tens els daizenshuu en format fisic?? estaria molt be poder-los tenir encara que fos en format digital, saps on es poden aconseguir?? o seria possible que les escanegis i les comparteixis?? :profident:

Per cert, ara mateix no em descarreguen res els capitols 131,216,223,240,249 i 260 que son els unics que em falten per acabar...

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

dl. 18 març 2013, 23:51

Em sembla que aquí hi són.
Ja he posat aquests capítols en llançament, és el màxim que puc fer des d'aqui ^^u

pd: Ai! que m'he oblidat de posar el link! http://es.dragonball.wikia.com

theflyingdove
Arashinchu
Arashinchu
Contacta:

dt. 19 març 2013, 00:32

albert wesker ha escrit:
Em sembla que aquí hi són.
Ja he posat aquests capítols en llançament, és el màxim que puc fer des d'aqui ^^u

pd: Ai! que m'he oblidat de posar el link! http://es.dragonball.wikia.com

Gracies. Lo de les recreacions vectorials podries explicar un mica mes el que son?? i on es poden trobar perque estan molt ben fetes :yeah:

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

dt. 19 març 2013, 12:48

doncs a deviantart n'hi ha moltes, és anar buscant i en trobes de seguida. o a google posant Dragon ball render, també en surten moltes.
I es tracta de redubuixar-les en programes vectorials tipus illustrator o similars creant imatges netes i pulides que tenen resolució infinita, com el text. El que passa que el que veiem a internet està convertit a foto o "renderitzat" per això s'acostuma a anomenar "render" a aquesta mena de imatges. El problema és s'acostuma a utilitzar malament aquest terme, però això ja és una altra història...

bevelle
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 80
Membre des de: dt. 07 feb. 2012, 10:56

dt. 19 març 2013, 21:20

Xk em dona error de: No es posible cargar: el nombre de archivo, el nombre de directorio o la sintaxi de la etiqueta del volumen no son correctos¿?¿?¿?

bernyx123
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dc. 20 març 2013, 12:42

dc. 20 març 2013, 12:54

Hola a tots, soc nou.
Em dic berny i m'agradaria agreir a tots els qui esteu ajudant a compartir la serie, ja que es part de la meva infancia i m'agradaria tindrels tots al meu pc.

Voldria comentar que la descarga per emule es massa lenta, la meitat dels capitols estan en vermell (osigi que no hi ha ningu compartin), i els demes capitols solament els comparteixen 2 o 3 persones...

M'agradaria saber perque no els heu penjat al servidor de mega o inclus per utorrent. Entenc que el qui ha fet aquesta feina li ha costat temps, i li agraeixo els esforç, pero si m'haig de tirar mesos per descargar la serie... no podriam canviar el metode de descarga sisplau? Ho expreso mes haviat suplicant eh... jeje

En fi... si algu sap alguna altre manera de descargarlos seria d'agreir, ja que portu uns dies amb el emule (k m'el vaig tindre que instalar expresament) i encara no he descarregat ni un capitol perque casi ningu comparteix...

Gracies.

GokuDb
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: ds. 25 feb. 2012, 19:20

dc. 20 març 2013, 17:16

http://www.putlocker.com/file/8EDC6A97C2317094

Aquí us deixo els subs del capitol 2, perque vegeu mes o manco com seran. Estan en format ass (no en srt) i a mi se'm carreguen de coña amb el VLC de mac. L'intenció es fer una traducció el mes literal possible tenin en compte que no tinc ni idea de japo, només 4 cosetes que he pogut aprendre d'escoltar-ho molts cops o mirar paraules soles al google.

A més, tenia un dubte en traduir o no en la versio del doblatge catala els noms propis. Per exemple: poso gohan als subs com literalment diguin les veus japos dels personatges (que quasi sempre l'anomenen gohan i no son gohan com diuen al doblatge catala), també al final he traduit lo de saiyans o saiyajins per guerrers de l'espai (malgrat vaig estar a punt de deixar-ho como saiyajins com a la versio orginal), lo de Cor Petit (piccolo) seguirà com al doblatge catala (menya quan li diuen piccoro daimaoh, o sigui Cor petit gran rei dimoni), Kaioh-sama com Sr. Kaito, KAmisama com Déu... i on en surt el gran dubte serà quan arrivin els deus neptus (realment kaioshins), encara no ho tinc clar. Què opineu?

S'admeten opinions també sobre els subs i critiques, sempre que siguin constructives jeje Espero que us agradin

Per cert, si algu em pot passar els subs del capitols 21 per envant li estari agrait, aixi tindre feina per fer que ja en tinc uns 10 preparats. Theflyinddove t'he enviat un MP sobre això! jeje

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2603
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dc. 20 març 2013, 17:22

GokuDb ha escrit:
http://www.putlocker.com/file/8EDC6A97C2317094

Aquí us deixo els subs del capitol 2, perque vegeu mes o manco com seran. Estan en format ass (no en srt) i a mi se'm carreguen de coña amb el VLC de mac. L'intenció es fer una traducció el mes literal possible tenin en compte que no tinc ni idea de japo, només 4 cosetes que he pogut aprendre d'escoltar-ho molts cops o mirar paraules soles al google.

A més, tenia un dubte en traduir o no en la versio del doblatge catala els noms propis. Per exemple: poso gohan als subs com literalment diguin les veus japos dels personatges (que quasi sempre l'anomenen gohan i no son gohan com diuen al doblatge catala), també al final he traduit lo de saiyans o saiyajins per guerrers de l'espai (malgrat vaig estar a punt de deixar-ho como saiyajins com a la versio orginal), lo de Cor Petit (piccolo) seguirà com al doblatge catala (menya quan li diuen piccoro daimaoh, o sigui Cor petit gran rei dimoni), Kaioh-sama com Sr. Kaito, KAmisama com Déu... i on en surt el gran dubte serà quan arrivin els deus neptus (realment kaioshins), encara no ho tinc clar. Què opineu?

S'admeten opinions també sobre els subs i critiques, sempre que siguin constructives jeje Espero que us agradin

Per cert, si algu em pot passar els subs del capitols 21 per envant li estari agrait, aixi tindre feina per fer que ja en tinc uns 10 preparats. Theflyinddove t'he enviat un MP sobre això! jeje

ja que admets opinions i tal, jo et diria que el millor que pots fer es deixar tot, vull dir tot absolutament com el original, ja siguin dialegs i tal, res de corpetit ni guerrers de lespai ni res de res, pero be es la teva decisio :adeu:

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2011
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dc. 20 març 2013, 19:06

Jo també prefereixo llegir tot original, perquè per corpetit etc ja tenim el doblatge català, i quan dic tot original vuic dir amb els -san -chan -kun -sama... m´agradaria poder llegir a Bulma dir Son-kun o que a ella li diguin Bulma-san, encara que tot això supose que anirà per gustos potser a altre no li agrada, jo t´he dit la meva opinió, tu fes com més t´agradi, i ho facis com ho facis jo mel´s descarregaré :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants