Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

Daiben
Usuari
Usuari
Entrades: 23
Membre des de: dl. 07 jul. 2008, 17:44

Re: Bola de Drac Z - Edició Definitiva [CAT-JAP]

dv. 22 març 2013, 23:27

bernyx123 ha escrit:
Joder buscan per el google capitols de DBZ en catala em trobo que un tio havia començat a pujar uns 10 capitols de DB per el servidor de mega. El post esta en aquesta mateixa web, i el criticaveu de que no els pujes a mega perque s'havia de respectar l'autor (l'albert) i que tenian que seguir solament al emule. Pero jo em pregunto, com podeu pensar d'aquesta manera tan prehistorica? En serio, jo m'estic descargan els capitols per l'emule i em va a 5kb al capitol, i alguns ni es descarreguen perque la merda del emule sempre ha sigut "tu compartes, y si quieres algo tienes que hacer cola del que esta compartiendo".

Tinc la meitat dels capitols descarregan ara si, ara no. Els que es posen a descarregar van a 5 - 20 kb/sec, i l'altre meitat dels capitols encara ni han arrencat ja que solament sou entre 3 i 5 persones las que esteu compartin tota aquesta serie.

Jo em pregunto, us agrada viure a la prehistoria com avans quan utilitzavem un modem de merda? Es que tios em mosqueja cada vegada que veig la merda de velocitat del emule.

Molt be que l'Albert (l'autor) ens ha fet un gran favor al remasteritzar la serie i compartirla, en serio que li estic agreit totalment, i que trobo be que ho poses al emule (al PRINCIPI), ja que com he lleguit en l'altre post, era millor posar-ho al emule ja que si ho pujava en algun servidor de descarrga directe, tenia molts motius perque els enllaços desapareixesin, no es pujesin be, i un llarg etc. Soc informatic i trobo perfecte el que va fer de posar-ho al emule, pero com he dit, aixo solament ho tindrieu que haver fet al començament. Despres de que els 3 o 4 d'aquesta web que sempre esteu aqui tinguesiu els capitols, tindrieu que haver anat decidint X dies de X mesos per repujar la serie en algun servidor, i mes si ara mateix torna a existir megaupload.

Avui en dia s'ha d'aprofitar la velocitat que tenim a casa i tirar de descargues directes o de torrents que estiguin compartin molta gent.

Trobo que es un error voler quedarse en el emule per sempre, ja que com deiau la gent es egoista i acavaran treien els arxius de la carpeta Incoming. Pero gent!! el que no compreneu es que inclus jo els treure, perque jo tinc un disc dur extern on hi fico totes las series, i quan piro al poble o a casa d'un amic ho tinc.

Segueixo agreint-vos el detall que esteu tenin per compartir la serie, pero no comprenc perque no canvieu el xip i ho pujeu al server de Mega, aunque sigui cada X temps, aixi la gent nova que volgues tindre els capitols sabria que si s'espera al mes seguent o dintre de 2 mesos quan es fagui una repujada (si es que us han eliminat els capitols) podran descargarse'ls d'una tirada en 2 nits seguidas.

Tot aixo ho poso perque m'he indignat al veure que el noi del altre post volia ajudar a compartir-ho d'una manera mes rapida i al dirli que no, ha deixat de pujarlos. I aqui seguim, amb 2 persones compartin un capitol a 4kb/s... es penos, pero no us ho dic en mala fe en serio, tot aixo us ho estic dient per intentar ajudar-vos, col·laborar, i com he dit en un anterior missatge, repujare els capitols a Mega, i aunque m'els cancelin al cap d'uns dies totas las mevas amistats que conec ja se las hauran descarregat perque els haure avisat.

En fi, salut.

P.D: Seria menys feina que si fosim 4 o 5 persones que volem compartir la serie, que cada un pujes del capitol X al X al server de mega. Seria menys feina que si solament una persona ho hagues de fer.

Disculpeu las faltes d'ortografia.

A mi se m'ha descarregat bastant ràpid tota la serie, entenc que no t'agradi aquest mètode, a mi tampoc, la veritat que per compartir d'aquesta manera entre usuaris, crec que seria millor el torrent, ho compartirien les mateixes persones, però segurament aniria més ràpid que a l'emule. Però no desesperis, amb paciència acabaràs de descarregar-ho tot.

bernyx123
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dc. 20 març 2013, 12:42

dv. 22 març 2013, 23:31

Jeje es que per un cop que trobo la serie en catala (portava temps buscanla) m'estava alterant xq la volia ja jejeje.
Espero no ofes a ningu, i sino ho sento molt, es que m'he rallat molt al veure un altre post relacionat u.u m'agradaria ajudar amb tot lo posible, em sap greu gent. Sort a vosaltres completare tota la serie :)

jojojo
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dt. 12 març 2013, 23:08

ds. 23 març 2013, 01:36

Ale tancada la discusio. Torne a preguntar per les caratules dels DvD :P no tindrieu unes no? Tinc mes cara que esquena ya ho se jeje

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2603
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

ds. 23 març 2013, 10:22

No facis cas de aquesta gent wesker, no es mereixen la teva release tal com dius, no deixis que et treguin de polleguera aquesta gent...

Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 381
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

ds. 23 març 2013, 12:59

Doncs jo en mes i mitg vaig baixar el teu ripeig....

i son 100GB per eMule es queixar-se per queixar-se.... :xiulant: :xiulant: :xiulant:
Imatge

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

ds. 23 març 2013, 13:42

Bé, sigui com sigui, la desesperació pels detractors de l'emule i als que no els va bé pel motiu "x" que sigui és temporal, una mica de paciència. Ningú que li interessi es quedarà sense, és qüestió de temps. ;)
Ens hem de plantejar perquè tenim tanta pressa a aconseguir les coses, i això és extrapolable a tot a la vida, no crec que sigui bo i no gaudim tant de les coses. Però bueno, només és un pensament meu...

Per altra banda aquí les carátules de nou.. no sé que passa amb el putlockes i el mega, que desapareix el link al molt poc de pujar-lo :blink:

http://depositfiles.com/files/x19xhex3y

És una mica toca-dellonsis el depositfiles aquest pel que veig

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

ds. 23 març 2013, 13:59

albert wesker ha escrit:
Bé, sigui com sigui, la desesperació pels detractors de l'emule i als que no els va bé pel motiu "x" que sigui és temporal, una mica de paciència. Ningú que li interessi es quedarà sense, és qüestió de temps. ;)
Ens hem de plantejar perquè tenim tanta pressa a aconseguir les coses, i això és extrapolable a tot a la vida, no crec que sigui bo i no gaudim tant de les coses. Però bueno, només és un pensament meu...

Per altra banda aquí les carátules de nou.. no sé que passa amb el putlockes i el mega, que desapareix el link al molt poc de pujar-lo :blink:

http://depositfiles.com/files/x19xhex3y

És una mica toca-dellonsis el depositfiles aquest pel que veig

posali noms que no sonin a res de copright, per exemple boda de juanito, i posali contraseña al rar, amb aixo duren moltisim les coses.

rapsodiaverde
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 31
Membre des de: dj. 24 nov. 2011, 08:29

ds. 23 març 2013, 15:08

Jo no porto ni un mes descarregant els capítols i solament estic a 61 de completar la serie xD (descarregant les pelis i tot!)
La veritat, l'emule quan el tens mal configurat o sense fonts es una merda, però quan vas guanyant punts per compartir, te fonts i el tens ben configurat, va molt més ràpid que el torrent.

Aquesta release amb els so castellà i subtítols, sería la release definitiva d'avui en dia sens dubte, així que vaig pensar en que valia prou la pena tornar a instalar l'emule i passar tota la "merda" de la configuració.

Com dirien als anuncis: "Porque el wesker lo vale"

jojojo
Usuari
Usuari

dg. 24 març 2013, 01:19

Que pesat que soc osti, pero no m'has entes, vull dir caratules redones per a cada disc. No m'havia explicat be. Albert tiendries que cobrar per aço, obri un compte per a donasions ;)

jordi_lh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 130
Membre des de: dg. 02 gen. 2011, 13:55
Ubicació: Martorell

dg. 24 març 2013, 04:40

Te refieres a las galletas.

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

dg. 24 març 2013, 12:23

Ahh això volies dir jaja, pues no n'he fet.
La veritat, ni hi havia pensat!
Pues quan tingui un ratet ja miraré a veure si se m'acut un diseny axí xulo i manto alguna cosa rapideta i resultona ;)
Ui no no, que encara em detindrien per cobrar per alguna cosa del que no tinc els drets d'autor jajaj que amb com està el país i l'afany de recaptació que hi ha encara em cauen 5 anys per pirateria i una multa de 600.000 euros :P

janethyanne
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dl. 04 gen. 2010, 21:24
Ubicació: Castelló

dg. 24 març 2013, 12:55

Estic comensant a descarregar. Moltes gràcies pel super aport! S'agraeix de veres :yeah:
Imatge

jojojo
Usuari
Usuari

dg. 24 març 2013, 20:22

Aixo, Galetes!!!! Pues si pots fer-ho seria la caña , ya que ens fem les caratules y tal, posarli galetes ya.... pareix material original.

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 25 març 2013, 07:26

Wesker no te pases!! que quieres que te denuncien los de selecta por la gran ofensa que con lleva esta release a todo el grupo de ellos? jaja es que tienen tela los de selecta.

Perfecto lo de las galletas, lo estaba deseando

theflyingdove
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 109
Membre des de: dg. 11 set. 2011, 13:18
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dt. 26 març 2013, 11:33

Doncs jo estic bastant d'acord amb en bernyx123, quina necessitat hi ha d'aguantar la merda de velocitat de l'emule i d'esperar 1 mes o 2 mesos, podent-la pujar a un servidor de descarrega directa (o per torrent) i despres que cadascu la baixi al ritme que vulgui/pugui?? Com tu dius albert wesker, aquesta release la vas fer per tu i despres vas decidir compartir-la amb la gent, aixo esta molt be i et felicito per la gran feina que has fet, increible, pero perque posar tants entrebancs i limitar-ho nomes a l'emule?? sembla que la intencio sigui "com que m'ha costat tants mesos fer aquesta release i la comparteixo gratis amb vosaltres, us foteu i nomes la posare a l'emule perque estigueu unes quantes setmanes (o mesos) amb el pc ences i esperant que baixi".

I despres, amb aquest sistema, s'ha de deixar compartir X temps perque els demes tinguin fonts i tambe se la puguin baixar; i que passa si jo no tinc espai al disc dur per tenir-ho tot i compartir-ho perque m'ho he grabat en dvds?? Aqui es comparteixen les coses que un fa o ha aconseguit per altres vies, i s'ha de fer lo mes facil i sencill pels demes. Pel fet de que algu s'hagi passat X mesos fent una release despres no pot imposar que nomes es comparteixi per un sistema (i menys que sigui el pitjor, l'emule amb el sistema de cua i nose que mes) i que a mes tota la gent la comparteixi perque es la nostra obligacio. Les aportacions penso que s'han de fer totalment lliures i sense limitacions de cap tipus, perque aqui es tracta de que tothom pugui gaudir de tot el que vulgui sense estar pensant en els demes.

Em sembla perfecte que es comparteixi per l'emule tot el que es vulgui, perque es veritat que te l'avantatge de que els arxius duren una eternitat i no es depen de cap servidor com el torrent, pero ara mateix amb l'ingent de servidors de descarrega directa que hi ha, no es pot ignorar aquest sistema. I que no tens velocitat de pujada alta per pujar-ho? no passa res, algu altre si la tindra i ho fara, pero clar, si la gent se li tira a sobre perque encara viuen en la prehistoria (com molt be ha dit en bernyx123) i nomes volen l'emule, doncs passa de fer-ho... Tambe es una feina pujar-ho tot eh!! no nomes fer una release te treball.

No podem venir aqui a dir que l'autor d'aixo i d'allo es qui mana, senyors!! aqui no som autors de res, aixo ho han fet uns dibuixants cobrant i nosaltres ho compartim, cadascu es lliure d'editar i canviar el que vulgui i compartir-ho, pero no per aixo que un es l'autor i s'ha de fer el que ell diu.

Aixo es el que jo penso, em deixo alguna cosa pero segur que m'enracordare quan m'aneu reponent :bleh:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants