Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

Re: Bola de Drac Z - Edició Definitiva [CAT-JAP]

dt. 13 maig 2014, 19:01

Has d'obrir el desplegable ocult que hi ha en el primer post, aleshores pots anar clicant els capítols que t'interessen.

Allà on posa

"Enllaços" en vermell, i a sota:
"SPOILER: MOSTRA"
Doncs donant-li a "mostra"

Per compartir arxius entre usuaris els servidos de l'emule no són necesaris. El que ha d'estar connectat és la xarxa Kad ;)

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

dc. 21 maig 2014, 20:49

ACTUALITZACIÓ 3: Versió 2 del capítol 151. Hi havia un petit desfase a l'ending. Per als més exigents ;)

ed2k: 151 - L'últim recurs, l'androide 16 v2.mp4  [365.06 Mb]

_mogu_
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 151
Membre des de: dg. 27 juny 2004, 10:36

dc. 21 maig 2014, 23:32

Moltes gràcies! Descarregat i compartint.

Anpatatu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 22:01

dv. 23 maig 2014, 08:11

Moltes gràcies per la versió 2 del capítol 151, Albert. Descarregant. :yeah:

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1851
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16

ds. 24 maig 2014, 11:23

Moltes gràcies per la v2 :yeah:

Charlio91
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 45
Membre des de: dt. 28 ago. 2012, 19:25

ds. 24 maig 2014, 12:06

Moltes gracies Albert :yeah:

No se per que pero després de descarregar tota la serie vaig desinstalar el emule i ara al tonarlo a instalar no hi ha manera de que descarregui res. Algu dels que ja tenen la v2 faria el favor de pujarla en descarrega directe?

ironmaid
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dg. 01 juny 2014, 22:03

dt. 03 juny 2014, 13:22

Bon dia Albert,

me falten els enllaços que no funcionen dels capitols 162,177,201 i 242 que m'he baixat dels enllaços de MEGA pujats per un company dels del emule que vas ficar. Hi ha possibilitat de de poder baizar-los de MEGA ? teniu enllaços?

Gràcies.

woomey_
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 612
Membre des de: ds. 17 des. 2005, 19:38
Contacta:

dv. 20 juny 2014, 18:49

Hola!!
En el missatge principal están totes les v2?
Nomes falta el capitol 151 v2?
Ho dic perque estic fent un repás y veig que men faltaven 2 de capitols... :(

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dl. 30 juny 2014, 13:01

Hola albert wesker, acabo de veure que al post principal a la llista d'enllaços el capítol 151 encara correspon a la V1, no sé si ho has fet intencionadament o no, però potser embolica una mica a la gent que vegi el post per primera vegada (si se n'adonen que hi ha una v2 és clar).

edit: la v2 del capítol 151 sembla que està baixeta de fonts (ara mateix no hi ha cap completa). Potser una distribució en DD entre els que la compartim per emule? No ho dic per que tingui pressa, ho dic per a que tingui la mateixa distribució que la v1

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

dt. 01 jul. 2014, 08:47

Gràcies suloku!
Ja ho he arreglat.

Li donaré una mica de canya a l'emule per als capítols que hi hagi menys fonts. Per ara veig que ja han pujat el 151 v2 per DD al tema de descàrrega directa. Si voleu descarregar-ho i afegir-ho a la carpeta de l'emule estaria molt bé! :yeah:

Anpatatu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 22:01

ds. 05 jul. 2014, 09:16

Albert, una pregunta, per casualitat no tens els subtitols de l'ending de la saga del Buu (We were angels) i dels endings de les pel·lícules de Z de 7 a 9? És més que res per saber que diuen.

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2899
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dl. 07 jul. 2014, 18:22

MIL GRACIES Albert Wesker per l'edicio definitiva de totes les sagues i pelis, gairebe ho tinc tot descarregat (per MEGA) i es veu i es sent genial, a mi el gra no em molesta gens ni mica :)

L'unic que m'agradaria saber si es posible fer uns substitols forçats per als avanços en catala i alguna escena no doblada (com l'inici del especial dels 100 anys de GT), igualment tampoc es que sigui molt important, pero estaria genial tenir-ho tot complet.

Per cert, gracies a tu s'ha eliminat tota la censura de Z i casi tota la de la primera saga (goku petit), simplement, una gran feina :profident:

PD: Si tinc temps i ganes em fare per a mi uns "chapters" (allo que fa una "marca" a les diferents parts dels capitols (OP, Part A, cortineta, Part B, ED, avanç)) i quan els tingui fets amb molt de gust els compartire amb tots vosaltres :yeah: aixo si, anire poc a poc.

EDITO: Crec que al descarregar de MEGA s'ha baixat algun arxiu malament, per exemple el 291 te aixo al OP: http://puu.sh/a0IIX.png ho comento aqui perque m'agradaria que algu em passes un arxiu de comprobacio, un sfv, o els CRC de tots els capitols, ja que si no no sabre quins he de tornar a baixar ^^u

PD: Agradeceria que me lo pasarais hoy el archivo de comprobacion porque mañana por la tarde ya no dispondre de una buena conexion para descargar :plora:

Karolain
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 00:04

dj. 24 jul. 2014, 11:56

Hola a tots!!

Abans de res moltíssimes gràcies per la currada impressionant que et deus haver pegat amb aquest post, per fi he pogut local·litzar Bola de Drac Z en català!! Milions de gràcies per deixar-la a l'avast de tothom :yeah:

Tinc una consulta, a veure si algú em pot ajudar.

Primer de tot dir que sóc nova per aquí i encara vaig una mica perduda amb el funcionament d'aquest Web...així que disculpeu-me perquè potser la pregunta que faré és de lo més idiota possible :jiji:

El tema està, en que tal i com he llegit per aquí, per tal de descarregar els capítols, he de desplegar el menú ocult de "enllaços/mostra" i anar clickant els capítols que m'interessen, oi? Però...no hi ha cap manera de fer-los baixar tots sense la necessitat d'anar clickant un per un?? (Es que em puc morir :P )
Tot i així, abans de res ho he provat però no em reacciona. Per exemple, li dono a l'enllaç del capítol 1 però no fa res, és com si no fos un enllaç pequè m'entengueu: per més que li dono, la pantalla, tot, queda tal qual.

Agrairia qualsevol aportació a la meva consulta, i repeteixo, perdoneu l'ignorància respecte a la pregunta que us estic fent :)

Moltes gràcies!!

Salutacions

P.D.: No sé si és relevant, però tinc l'uTorrent i l'Amule instal·lat i "treballo" amb Mac.

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dt. 19 ago. 2014, 11:32

Karolain ha escrit:
P.D.: No sé si és relevant, però tinc l'uTorrent i l'Amule instal·lat i "treballo" amb Mac.

De la web d'emule:
Safari: If you use Safari, you will have to drag the link to the location field every time. For unclear reasons, Safari will not process ed2k (or other non-Apple protocol) links if you click on them.
Firefox

If you use Firefox, clicking on an ed2k link will work. The first time, for security purposes, Firefox will present a dialog asking if you want to allow the helper program to run. (Yes, even though the OS already asked you the same question.) After that, it will work just as you would expect.

Resum: amb safari has de fer-ho manualment arrossesgant l'enllaç a la barra de direccions (on escrius http://www.elquesigui.com), firefox ho fa automàticament quan clickes (el primer cop et preguntarà si li dones permís).
Instal·la't firefox i serà el més còmode.

pd: al fòrum de descàrrega directa també tens la sèrie. Si quan la tinguis tens ganes de compartir-la, a l'emule sempre li venen bé fonts :yeah:

EDIT: vaja, un altre necro post d'un mes... :xiulant:

daniherna15
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 08 gen. 2013, 22:22

dl. 08 set. 2014, 23:15

Espectacular! moltísimes gràcies! es flipant lo be que s'escolta. Estava buscant alguna versió en català per poder afegir-hi l'àudio a les versions del bluray de Funimation i hem trobo amb aquesta qualitat de so tant i tant bona. Espero que no et molesti que utilitzi l'àudio per muntar-ho en un altre video, en principi es per a mi així que suposo que no hi haurà cap problema. Un altre cop moltísimes gràcies per aquesta currada! :yeah: :profident:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants