Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

Admoroux
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dt. 23 jul. 2013, 11:12

Re: Bola de Drac Z - Edició Definitiva [CAT-JAP]

dj. 23 gen. 2014, 01:31

Steve Maister ha escrit:
Jo crec que el millor que es podria fer es demanar-li a Disi, que deixi utilitzar els seus subtítols, no tinc ni idea de si serviran tal cual per aquesta versió, però supose que si ja que també ha fet servir els dvd-box, i tampoc sé d'on a tret la traducció (si es fidel al japonés o es una transcripció del audio). La seua release porta els subtítols en català, així que tot seria preguntar-li i en cas de que serveixen demanar-li que els deixi utilitzar per aquesta.

De moment ja ha fet bola de drac al complet: viewtopic.php?f=10&t=14631 i bola de drac z la porta a la meitat: viewtopic.php?f=10&t=17981 Jo crec que seria la solució més fàcil, així ningú té que posarse a traduir els subtítols de selecta, podriem provar directament amb bola de drac que ja la té terminada a veure si serveixen els subtítols. Crec que el millor seria que l'albert parlés amb ell, ja que tu entendràs de seguida si els subtítols serveixen per les teues releases i estàs més ficat al tema. Si no ja li preguntaré jo mateix a veure que diu.

Otrés! Doncs no había vist aquest projecte, sincerament ^^u Si ja hi ha algú que ho fa o ho té, quasi que millor parlar amb ell i mirar de aconseguir, si ens ho permet, aquests subs, es clar! XD

fabrebatalla18 ha escrit:
Potser em fico on no em demanen, pero si vols escoltar les "perles" del doblatje en catala ja tens el doblatje catala, no entenc la idea de subtitular a partir del doblatje arrastrant els mateixos errors per a "gaudir" del doblatje japones.... m'explicare millor, de que serveix escoltar el japones que de segur no entens si estas llegint una traduccio que no es gens fidel? per a aixo et quedes amb el doblatje catala....

Pero ara be, la idea de que substitules aquest anime m'agrada, nomes dic que estaria be poder-ho fer com alguna cosa inovadora, i no seguir uns dialegs que molts ja es sabran de memoria, com a molt si es vol es pot conservar els noms dels personatjes com ara "Cor Petit" que es una traduccio directa del frances en lloc de "Picolo" o "Picoro", que no se ben be com es ^^u pero la resta hauria de intentar ser una traduccio fidel al japones crec jo.

PD: Igualment ets lliure de seguir com fins ara :) nomes son idees.

Tens tota la raó. A mí també m'agradaría poder formar un grup de traducció dels subs originals japonesos al català i adaptar-los. Segurament ens hi trobariem amb moltes coses que queden perdudes a la traducció (la veritat es que la feina que van fer els francesos va ser terrible... u.u). Si la serie fos originalment en anglés, per exemple, no tindría cap problema perque podría fer la transcripció i la traducció (com en un altre projecte que estic mirant de preparar), però amb el japonés... estic molt verd encara... :lol:

Bé, a veure com ens ho montem al final...
Salut i gràcies per les opinions, sempre ajuden en aquests casos ;)

AssasinBoy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dc. 18 jul. 2012, 08:09
Ubicació: En el coño de Bernarda.

dv. 24 gen. 2014, 17:10

Una petita quëstió AlbertWesker, respecte a la caràtula dle volum 2 del Bola de drac Z, el capitol 24 que es Chaos o Chaoz, ho dic perque a la caratula has posat Chaoz. Gracies :adeu:
Imatge

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

dv. 24 gen. 2014, 20:17

En principi és Chaoz, que en català es pronunciaria igual que Txaos (suposo!) però com que vaig posar "Yamsha" i no "Iamxa", doncs vaig posar "Chaoz" i no "Xaos" o "Chichi" i no "Xixi"... Crec que en realitat es pot escriure de moltes maneres diferents, segons com romanitzis el nom japonés, no hi ha un criteri 100% bo o dolent... ^^u

Ja veig que en el mp4 vaig posar "Xaos" badada meva :P

AssasinBoy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dc. 18 jul. 2012, 08:09
Ubicació: En el coño de Bernarda.

ds. 25 gen. 2014, 11:57

Moltes gracies albert wesker per fi la tinc totes les sages de bola de drac descarregades de la teva versió, ara nomes queda grabar jajaja una pregunta podries fer una foto als teus DVD per veure com quedaria fisicament i un cop grabat?
Imatge

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

ds. 25 gen. 2014, 13:00

De res!
Si et refereixes a com queda amb la galeta enganxada, jo no les he imprés les galetes. El motiu és perquè no sé encara si en el futur em faré una versió en DVD-video amb menus i tal, i de moment m'he grabat, en DVD-9 els capitols en mp4 i tots els arxius de projecte: sesions d'autition, wavs originals i altres fitxers d'audio que jo anomeno "parches" no sigui que algun dia s'hagi de fer algun retoc. I amb la feinada que em va costar, si arribo a perdre tot el material original em moro! :lol:

Però crec recordar que algú va penjar fotos dels discs amb les galetes ja enganxades però no recodo qui va ser ^^u

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dg. 26 gen. 2014, 18:47

Albert, aqui et preguntaben una cosa viewtopic.php?f=11&t=19095&p=321116#p321116 li he respost jo, pero si veus que me deixat alguna cosa passat per alli i aclareix el dubte :)

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

dg. 26 gen. 2014, 21:59

Ahh merci per respondre. No he acabat d'entendre això de "pantalla completa" però imagino que deu ser el que has explicat tu!

Anpatatu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 22:01

dc. 12 feb. 2014, 17:28

Albert, acabo de veure l'episodi 151, "l'últim recurs, l'androide 16" i la cançó d'estic protegit per les estrelles comença a sonar amb un segon de retard. A mi no em fa res, però pel que tinc entès, tu ets dels que t'agrada fer les coses el més bé possible. Si no és molt demanar, podries fer una versió 2 del capítol? A no ser, que no sigui un error i estigui fet així expressament, clar. Llavors no. :profident:

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

dc. 12 feb. 2014, 21:07

Caram! que observador jaja. Doncs si, això es que vaig esternudar i se'm va moure el ratolí sense adonar-me'n :P

Quan tingui un momentet ho arreglo, per als que encara no han gravat els DVDs, és clar! :D

Anpatatu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 22:01

dj. 13 feb. 2014, 15:53

Es que jo m'hi fixo bastant en aquestes coses ja que jo també faig vídeos. Tot i que no son releases de sèries, sino sèries loquendo. Ara estic fent el xai Shaun loquendo i quan acabi faré molts jocs de la saga de Mario. Alguna vegada també m'ha passat que una pista d'audio no quedi exacte, per això m'hi fixo tant. Primer volia penjar els vídeos a YouTube, però me'ls van bloquejar per culpa dels drets d'autor, o sigui que ara els penjo a Tu.tv. El compte que faig servir per penjar els videos és Gerendo01. Anpatatu és el compte de prova que tinc a YouTube i penjo videos "experimentals" per dir-ne d'alguna manera. Els loquendos el faig tots en castella per dos motius:
-El més obvi és perquè tindré més visites si ho faig en castellà que en català.
-El segon és simplement per què no puc imaginar-me un loquendo en català. :D
Tot i així, he trobat veus de loquendo en català i la faré servir en alguns capítols puntuals. Si algú vol veure els videos que busqui Gerendo01 a YouTube (allà estàn els 4 primers) i a Tu.tv (allà estan la resta).

Respecte a grabar-se els capítols i pel·lícules en DVDs jo no tinc pensat fer-ho, tot i que m'he baixat les caràtules per si canvio d'idea. Les sèries podria grabar-les però prefereixo guardar-ho en discs durs externs, sobretot pel tema de les pel·lícules, ja que un DVD té 4,7 GB de capacitat, i tenint en compte que la majoria de les pel·lícules tenen més de 700 MB però no passen d'un giga, no es poden grabar en CDs i s'han de grabar en DVDs, però així es desaprofiten gairebé 4 gigues per DVD. I tenint en compte que són 17 pel·lícules, són uns 68 gigues perduts. A més, si alguna vegada fas una versió 2 d'algun capítol o pel·lícula es pot canviar més fàcilment si estan guardats en un disc dur extern que en un DVD. Tot i que es possible que al cap d'un temps, quan hagi vist la sèrie sencera, me'ls grabi, encara no ho tinc decidit.

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

dl. 17 feb. 2014, 08:09

Ja, aixó de les pelis és un pél exagerat però com la meva intenció era fer DVD-Video amb elles, o per si algu s'ho vol fer, sempre tindrà les caràtules individuals ja disenyades. O senzillament per la gent que no tingui problemes d'espai i vulgui que la cosa llueixi més a la vitrina jaja

babidi442
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 179
Membre des de: dt. 17 nov. 2009, 21:21

dc. 02 abr. 2014, 17:03

Albert, faràs una v2 del capi 151? T'ho dic més que res perquè estic gravant els dvds i si tens pensat fer-la prompte, m'espero.

pechoque
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 13 maig 2014, 12:38

dt. 13 maig 2014, 12:42

hola

He posa't a baixar el links de bola de drac z i falten la meitat. Més o menys del 175 endavant

Algú sap alguna cosa ?

Salutacions

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

dt. 13 maig 2014, 14:56

babidi442 ha escrit:
Albert, faràs una v2 del capi 151? T'ho dic més que res perquè estic gravant els dvds i si tens pensat fer-la prompte, m'espero.

Ostres no m'enrecordava d'això! Acabo de veure el missatge.
Es que porto un estrés últimament que no vegis. La veritat no sé quan podré mirar-m'ho. He fet net del disc dur de tot el material i ara mateix ho tinc tot comprimit i grabat en discs.

Intentaré trobar un forat per fer-ho.

Pechoque, posa els capítols de poquets en poquets, si no, no et funcionarà res. l'emule comença a buscar mil arxius a l'hora i al final no troba res. molts usuaris han confirmat que va moooooolt més depresa si poses a baixar 2 o 3 capítols només i a mesura que es van descarregant en poses uns altres més. Proba-ho a veure què tal ;-)

pechoque
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 13 maig 2014, 12:38

dt. 13 maig 2014, 15:21

Bones

Com ho faig perodescarregar d'un amb un? Em surt add 300 i me'ls agrega tots.

Una altra pregunta, quin servidor puc agafar per descarregar? Hi han fitxerd que surten amb 1 o 2 fonts e inclós amb 0

Moltes gràcies
Salutacions

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants