suloku ha escrit:Karolain ha escrit:P.D.: No sé si és relevant, però tinc l'uTorrent i l'Amule instal·lat i "treballo" amb Mac.
De la web d'emule:Safari: If you use Safari, you will have to drag the link to the location field every time. For unclear reasons, Safari will not process ed2k (or other non-Apple protocol) links if you click on them.
Firefox
If you use Firefox, clicking on an ed2k link will work. The first time, for security purposes, Firefox will present a dialog asking if you want to allow the helper program to run. (Yes, even though the OS already asked you the same question.) After that, it will work just as you would expect.
Resum: amb safari has de fer-ho manualment arrossesgant l'enllaç a la barra de direccions (on escrius http://www.elquesigui.com), firefox ho fa automàticament quan clickes (el primer cop et preguntarà si li dones permís).
Instal·la't firefox i serà el més còmode.
pd: al fòrum de descàrrega directa també tens la sèrie. Si quan la tinguis tens ganes de compartir-la, a l'emule sempre li venen bé fonts
EDIT: vaja, un altre necro post d'un mes...
Gràcies Suloku!! Tot sol·lucionat. Sembla ser que Safari funciona igual que Firefox (o això em penso), ja que mentre esperava una resposta vostra, vaig fer una prova i vaig clickar varis enllaços, posteriorment vaig anar a l'aMule i ja estaven a la llista de descàrregues llestes per baixar (comentar que en el seu cas no em va preguntar si autoritzava al Safari a fer l'acció, per això estava tan extranyada, doncs el Mac no em donava senyals de que estigués tramitant les descàrregues). Desprès vaig configurar/obrir ports, IP fixa, etc...per aconseguir una ID alta i sembla ser que tot funciona perfectament.
Gràcies de nou per la teva atenció.
Salutacions!