Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11

babidi442
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dt. 17 nov. 2009, 21:21

Re: Bola de Drac, Les Pel·lícules - Edició Definitiva [CAT-J

dt. 11 juny 2013, 21:06

M'ha deixat tirat el disc dur i he perdut un fuuuuuuum de coses... entre elles les pelis de bola de drac.
Les he posat altra vegada a descarregar pero apenes hi ha dues fonts :ein: :ein:
Crec que no estan pujades a DD així que si algu les posa al incoming una temporadeta li ho agrairé molt!!
Grácies!!
:adeu:

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

dc. 12 juny 2013, 07:18

jo ja les tinc en llançament de nou, a veure si notes alguna cosa :yeah:

babidi442
Arashinchu
Arashinchu

dg. 16 juny 2013, 21:41

Gràcies!!! Ara pareix que la cosa ja tira. :yeah:

Ei Wesker, tinc problemes alhora de trobar-te com a font :ein: :ein:
Moltes vegades estic descarregant i de cop i volta desapareixes sense cap sentit!!! No sé a què és degut ja que l'emule em funciona a les mil meravelles.

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

dt. 18 juny 2013, 08:40

Això té una explicació molt senzilla: A casa meva comença a fotre una calda horrorosa i si tinc el PC encés tot el dia després no hi ha manera de dormir! :P i per això ho tinc posat a estones...

Però tan bon punt acabi Bola de Drac, com que hauré de posar-ho a compartir a saco de nou, posaré el PC a algún altre lloc i ja tornarà a estar encés tot el dia.

En principi ara per ara ho poso a les tardes. A banda de mi, no hi ha gaire més gent que sigui font de les pelis doncs? humm llàstima!

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2557
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dt. 18 juny 2013, 09:26

albert wesker ha escrit:
Això té una explicació molt senzilla: A casa meva comença a fotre una calda horrorosa i si tinc el PC encés tot el dia després no hi ha manera de dormir! :P i per això ho tinc posat a estones...

Però tan bon punt acabi Bola de Drac, com que hauré de posar-ho a compartir a saco de nou, posaré el PC a algún altre lloc i ja tornarà a estar encés tot el dia.

En principi ara per ara ho poso a les tardes. A banda de mi, no hi ha gaire més gent que sigui font de les pelis doncs? humm llàstima!

a mi em passa el mateix, tinc casa que sembla un forn per culpa del pc, el que pots fer es compartir-ho amb algu que tinguis aprop i que aquest algu els comparteixi per emule ell mateix aixi no tindrias que tenir el pc tot el dia posat.

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

dt. 18 juny 2013, 14:05

Sí, és una alternativa que tenia en ment jaja a veure qui serà la víctima... :P

Finestres
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 96
Membre des de: dt. 07 feb. 2012, 16:25

dc. 19 juny 2013, 12:41

Aquí teníu els subs en castellà per les pelis, ripejats a partir dels DVDs de Selecta. :)

ed2k: Bola de Drac, Les Pel·lícules - Edició Definitiva [CAT-JAP] Subs Spanish.rar  [190.5 Kb]

babidi442
Arashinchu
Arashinchu

ds. 22 juny 2013, 16:33

Al final només van ser 4 les pel.lícules que vaig perdre quan el disc dur va rebentar.......
Ja les he descarregades de nou.
Gràcies per compartir!

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dt. 25 juny 2013, 17:39

Una pregunta, m'he fixat que les 2 pel·lícules que tenen V2 la versió rar (sense subtitols incrustats) no posa que sigui V2. La V2 és només pel tema de la incrustació de subtítols que va sortir malament a la v1 o hi ha alguna altra diferència?

I aprofito per preguntar pels extres, si els posaràs en DD o en un rar a l'emule; més que res perque no sóc gaire fan de les reconversions (si no els baixaria de youtube i au)

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

dt. 02 jul. 2013, 16:54

Hi ha V2 només dels següents arxius:

BDZ 10 - El duet perillós! Els súper guerrers no dormen mai (subbed) (v2).mp4
BDZ 11 - La derrota del súper guerrer! La victòria serà meva (subbed) (v2).mp4

Ambdos amb els subs incrustats

Tota la resta és V1

I es que aquests 2 arxius van tenir algun problema amb el video que es quedava parat a meitat de peli si malament no recordo...

Pel que fa a les cançons en descàrrega directa... me n'havia oblidat completament!!
aquí està el link:

CANÇONS EN CATALÀ REMASTERITZADES DE LES PELIS (Wav)

i emule:
ed2k://|file|BOLA%20DE%20DRAC%20-%20OPENINGS%20I%20ENDINGS%20PEL%C2%B7L%C3%8DCULES.rar|115233765|9FBD25BF1C0823F4D20E675B58609B47|h=AWUHRULDGPW37P4BE56J6ZG2OLIPKRB2|/7P4BE56J6ZG2OLIPKRB2|/
albert wesker l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 03 jul. 2013, 16:54, en total s’ha editat 1 vegada.

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dc. 03 jul. 2013, 09:50

Moltes gràcies! Aquin server estàs, no em troba cap font a l'emule!

pd: el link de mega em diu que no hi ha clau d'encriptació, diria que has copiat malament el link (la clau que hi ha al link és massa curta)

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

dc. 03 jul. 2013, 17:04

ja està arreglat el link!
doncs que jo sàpiga no va per servidors el compartir arxius d'usuari a usuari, mentre estiguis connectat al kad crec que ja hauries de trobar a al gent. però algun expert t'ho sabrà explicar millor, potsre tens alguna cosa mal configurada

suloku
Ushinchu
Ushinchu

dc. 03 jul. 2013, 23:08

Gràcies, ara el poso a compartir.

Efectivament, acabo de mirar-ho i per alguna raó estava desconectat del kad... ha sigut connectar-me i l'emule torna a descarregar, que portava tot el dia parat ^^u

acid2
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: dj. 02 feb. 2012, 22:34

dg. 28 jul. 2013, 22:14

Hola! Primer de tot, infinites gràcies albert wesker. Tinc l'eMule traient fum des que vaig descobrir tot el material que has penjat.

En quant a les pel·lícules, però, m'ha sorgit un dubte. Si no ho tinc malentès, la edició original (almenys de les primeres pelis) era en format 4:3 i les que has penjat, estan tallades a 16:9. M'agradaria saber perquè has decidit agafar aquesta edició tallada i no la original.

Gràcies per tot una altra vegada, i per anar contestant als fòrums també. Ets tot un crack!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants