Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 683
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

Re: Bola de Drac GT - Edició Definitiva [CAT-JAP]

dt. 04 juny 2013, 00:00

Se'm va oblidar comentar lo dels subs! Jo els veig molt bé! No sóc un expert en tema subs i no acostumo a baixar sèries com per poder comparar el format amb el d'altres que n'hi hagi per quí i allà, però sense comparar jo ets trobo correctes i la traducció del tros que he vist també :yeah: bona feina!!

Isirius
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dj. 14 feb. 2013, 11:17

dg. 23 juny 2013, 11:59

M´estic intentant baixar la serie. Pero no hi ha fonts.

¿Colcu la pot seguir compartint per favor?

Moltisimes gracies!!

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dt. 25 juny 2013, 17:45

Isirius ha escrit:
M´estic intentant baixar la serie. Pero no hi ha fonts.

¿Colcu la pot seguir compartint per favor?

Moltisimes gracies!!

És impossible que no hi hagi fonts, perquè n'hi ha moltes, i a més com a mínim jo ara mateix estic de font...

sergiocg
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 18 ago. 2013, 12:21

dj. 22 ago. 2013, 20:17

Moltes gracies! Descarregant!

Per cert, les galetes de Bola de Drac GT les pujaras?

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

ds. 24 ago. 2013, 10:46

Aquesta és la intenció. Em els propers dies estaran enllestides :yeah:

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

dc. 28 ago. 2013, 18:21

Afegides les galetes (per fi!)

GT:
https://mega.co.nz/#!NZBigKzS!HNHhviR9e ... nZzMN28L8E
ed2k: BOLA DE DRAC GT - GALETES.pdf  [2.85 Mb]

MOVIES:

https://mega.co.nz/#!VRYi3RqI!fEhfNmTQV ... WRcTBVWad0
ed2k: BOLA DE DRAC MOVIES - GALETES.pdf  [21.90 Mb]

[ Afegeix els 2 enllaços al teu client d'ed2k ]

sergiocg
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 18 ago. 2013, 12:21

dc. 28 ago. 2013, 19:48

albert wesker ha escrit:

Gracies!! Ets un crack! :profident: :profident:

[ Afegeix els 2 enllaços al teu client d'ed2k ]

HIEI
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1189
Membre des de: dt. 16 nov. 2004, 11:36
Ubicació: Montcada i Reixac
Contacta:

dj. 29 ago. 2013, 07:15

Mersi per les galetes, tinc un dubte com que estan en pdf a diferència de les caràtules a l'hora d'imprimirles ja tenen el tamany correcte o s'ha de fer d'alguna manera especial?
Imatge

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

dj. 29 ago. 2013, 08:17

Si a l'hora d'imprimir li dius que ho faci al 100% ho farà a 12x12 cm, i com que la mida d'una etiqueta és de 11,75 (en principi) doncs us sobrarà una mica, que com es veu ja està fet perque sobri un pél ;)

Si teniu Illustrator podeu obrir el PDF i fer les modificacios que es vulgui. Si us ve de gust o ho veieu necessari ;)

Anpatatu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 22:01

dj. 12 set. 2013, 22:26

Escolta, ja m'imagino que ha sigut una feinada haber buscat els audios, ajuntar-los i tot, i tot això está bé i no em queixo de l'audio ni la qualitat del video. Però crec que la relació d'aspecte NO és la correcte. Si no m'equivoco, la relació d'aspecte original és de 4:3 (o 1,33) però aquí és de 3:2 (1,5). Però no sé si hauria de ser així. A les dades tèquniques diu que la relació d'aspecte és 4:3, però la resolució és de 720x480, el qual forma una relació d'aspecte de 3:2. Perquè fos 4:3 hauria de ser 640x480. Com que suposo que seria una putada tornar a pujar la sèrie un altre cop he intentat arreglar-ho jo en el meu editor de video, pero només m'agafa el video, no l'audio, per tant no puc arreglar-ho. Llavors, que faig? És fantastic que hagis aconseguit l'audio en català de totes les sèries i pel·lícules i el video en bon estat... Però està en una relació d'aspecte incorrecte... O no? És possible que la relació d'aspecte original de Bola de Drac sigui de 3:2 en lloc de 4:3? Tot i que no crec, ja que a les dades tècniques diu que la relació d'aspecte és de 4:3. Però segons la resolució no pot ser... Saps per què? Ja sé que t'ho has currat molt però la selació d'aspecte és incorrecte, no? Com és això? O potser no, potser sí que és de 3:2 però... :( Estic fet un embolic. A vosaltres com se us veu? Ho veieu en 4:3 o en 3:2? Si us plau, que algú m'aclareixi els dubtes si us plau.

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dj. 12 set. 2013, 22:45

Yo creo que te equivocas, esta en 4:3 sino usa el mediainfo y veras, sobre lo otro no solo a juntado los audios, lee el primer post y veras la modificacion y remasterizacion de audios que ha echo wesker.

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

dj. 12 set. 2013, 23:33

Sí que és 4:3

T'explico: Una cosa és la resolució, i una altra la relació d'aspecte.

La resolució és la quantitat de píxels que hi ha en la imatge.
La relació d'aspecte és la proporció en la que es mostren en pantalla aquests píxels.

En altres paraules. La relació d'aspecte li diu al reproductor del video com ha d'estirar la imatge per mostrar-la en la seva correcta proporció. Si tinc un video que té la hipotètica resolució de 720x100 i un altre que té 720x540 i els dos es codifiquen amb relació 4:3, a l'hora de reproduir-se ocuparan exactament el mateix a la pantalla. La única diferència és que el segon tindrà una imatge amb més detall.

De fet, les pelis que també he pujat tenen exàctament la mateixa resolució que les series: 720x480, però tenen relació d'aspecte 16:9

Si proves a fer un pantallazo del video en reproducció i mires els pixels que et dóna, veuràs que no són 720 x 480

I la resolució original dels DVD NTSC (USA, Japó, etc...) és 720x480. AIxí que ni tan sols he redimensionat el video original.

I efectivament, com diu el terminator, buscar i ajuntar els audios no és precissament el que he fet jaja. Però vaja, igual no volies dir això exàctament. En qualsevol cas espero haver resolt els dubte, i que, sigui com sigui, les sèries i pelis que he pujat tener la proporció correcta, d'això pots estar-ne segur. Pots baixar-les tranquilament ;)

Salut!

Ah, I benvingut al forum!

Anpatatu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 22:01

dv. 13 set. 2013, 11:50

Gràcies Albert, per donar-me la benvinguda i explicar-m'ho. De fet ja sabia la diferència entre relació d'aspecte i resolució, però com que casi sempre (no sempre) coincideix he pensat que aquí també. De fet, ja he aconseguit mig solucionar el problema. A l'ordinador se'm veia en 3:2 pel reproductor. Jo utilitzo el Media Player Classic. Tant si ho veia en resolució original com en pantalla completa, ho veia en 3:2. En canvi, amb el Windows Media Player, si que ho veig amb 4:3. Segurament el Media Player Classic devia tenir marcada alguna opció de "mantenir pixels cuadrats" o "no estirar pixels" o algo així, ja m'ho miraré. Segurament també deu tenir alguna opció de "estirar pixels". Però a la televisió he solucionat el problema d'una manera "forçada". No hi ha manera de que se'm vegi en 4:3 de manera natural. Sempre se'm veu en 3:2. He hagut de cambiar la relació d'aspecte unes quantes vegades perquè se'm vegi en 4:3. Però després, l'he de canviar un altre cop moltes vegades per tornar a veure bé la televisió. No hi ha manera de que se'm vegin bé Bola de Drac i la televisió al mateix temps. O una cosa o l'altra. Bé, de moment ja està mig solucionat. Miraré si hi ha alguna manera de solucionar-ho completament (fer que es vegi bé tant la televisió com Bola de Drac). Gràcies per tot aquest esforç teu de penjar les tres sèries i les pel·lícules. ;-)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Animelliure diu que no puc fer un comentari nou perquè sóc l'últim que he comentat, que l'únic que puc fer és editar el meu últim comentari. Doncs ho faré: De moment, ja he aconseguit solucionar el problema a l'ordinador. Ara només em falta solucionar-lo a la televisió. A l'ordinador, el Media Player Classic, a vegades agafa bé la relació d'aspecte i a vegades no. En principi sempre l'agafa en 3:2, però a vegades, al cap de un o dos segons es canvia sol a 4:3. Però a vegades no. Quan no es canvia, el tanco i el torno a iniciar fins que es veu bé. A vegades ho he de fer 4 o 5 cops i a vegades a la primera ja es veu bé. Ara falta trobar la manera de solucionar-ho a la televisió. Gràcies un altre cop per penjar les sèries i les pel·lícules. ;-)

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

dv. 13 set. 2013, 13:25

A mi fina a la data el Media Player Classic m'ha anat bé. Sempre tinc instalada la última versió i aquestes coses... Però deu ser això que tenies alguna opció "amagada" que feia la punyeta imagino.
Pel que fa a la tele, els MP4 que he posat estan optimitzats per a reproduir-se en PS3, però qualsevol TV o Reproductor de sobretaula ho hauria de poder fer bé. Imagino que a vegades hi ha petits problemes d'incompatibilitat, depenent de marca, model... Aquestes coses a vegades són força "toca-dellonsis"...

De res! :yeah:

HIEI
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1189
Membre des de: dt. 16 nov. 2004, 11:36
Ubicació: Montcada i Reixac
Contacta:

dt. 17 set. 2013, 08:26

Vuelvo a tener un problema con las etiquetas, compré papel adhesivo para imprimirlas pero tengo el problema de que las etiquetas vienen 2 por folio y en el pdf viene 1 se imprime en medio... ALguna idea de como hacerlo?
Imatge
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants