Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

jailbreak29
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dv. 11 jul. 2014, 11:18

Re: Bola de Drac GT - Edició Definitiva [CAT-JAP]

ds. 12 jul. 2014, 16:14

Pronto tendremos los subs en catalan de la version Z y la version normal? Gracias Alberto
Never Give Up

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

ds. 12 jul. 2014, 17:16

Alberto?? Que ens coneixem? XD

No et puc contestar jo. Els subs són cortesia de les "ànimes caritatives" que vulgui fer la gran labor i aportació. Actualment no tinc temps per fer-ho, tinc un projecte que m'absorveix tor el temps lliure, i després de tota la feina que em va suposar aquestes versions, vaig acabar una mica sobresaturat de bola de drac hahah

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2818
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

ds. 12 jul. 2014, 18:20

GokuDb ha escrit:
Està feta al meu gust, en català, però amb l'estil més pròxim a la versió original japonesa. Noms de la versió japo (piccolo, kamisama, ...), sufixes chan, san, sama, etc... La meva idea era fer una traducció al més fidel a la original, tenint en compte que no en se de japo.

"Kamisama" estrictament no es un nom ja que te traduccio, tambe he vist "Piccolo Daimaoh" i també penso que te traduccio aixo de Daimaoh... i sobre aixo dels sufixes, per a gustos colors, pero a mi no m'agraden i els subs de selecta estic força segur de que no els portaben. ^^u

Igualment gracies, els hi fare una ullada.

EDITO: He vist que cada personatje te un color... la pena es que alguns son massa cridaners i de vegades es confonen amb el fons ^^u

PD: Tambe fa falta la font "Casual" si no la pujes no els veurem com tu tenies previst que ho veuriem...

http://www.dafont.com/es/casual.font

Ara amb la font correcta es veu aixi:
Imatge

El problema es que aquesta font no te accents :/ i be, espero que no et molesti tot el que t'estic dient, son critiques constructives, jo de tu usaria una font mes normal, com "calibri" i nomes un color per a tots els personatjes, ja que creume que al final tan de color a la pantalla cansa, i mes si son colors tan vius i cridaners. ^^u

Et posso un exemple de la font que et dic:
Imatge

PD2: Si no et sap greu m'agradaria usar la teva traduccio per a fer uns subtitols forçats per als avanços, ja em diras si em deixes o no ^^u

Red Dragon
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 94
Membre des de: dc. 12 juny 2013, 19:23
Ubicació: Barcelona, Espanya
Contacta:

ds. 12 jul. 2014, 18:47

albert wesker ha escrit:
Si em confirmes/confirmeu, que tot és correcte, incloc el link al primer post també!

Jo ho veig tot correcte, ho he probat en alguns i ja va bé, moltes gràcies gokuDb per traduïr-los i sobretot a tu albert per la relase, tan aquesta com les altres :profident: .

PD: també es cert això de que els colors molt cridanes es confonen amb el fons algunes vegades com bé diu en fabre, però tu decideixes que els has fet, i t'ho agraïm molt.
Imatge

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu

ds. 12 jul. 2014, 19:17

Ara que ho escolto en japones... el doblatje japones es de menys qualitat? em refereixo a l'audio. Es que no se... sona un pel mal comparat amb el catala ^^u

GokuDb
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: ds. 25 feb. 2012, 19:20

dg. 13 jul. 2014, 12:13

No passa res, per les crítiques. Ja se que son per millorar i s'agraeix. Però com vaig dir, ho vaig fer al meu estil, com a mi m'agradaria que fos, o sigui al meu gust, i per tant, a uns els hi agradarà d'una manera o d'una altra. Tot es qüestió de gustos. Inclus per ventura per a alguns he sigut massa purista, ex: vaig decir posar Kami de la Terra, en comptes de Déu de la Terra. Volia que els noms propis fossin com la versió original, sense traduir. Igual amb el nom de les boles ex: suushintxu en comptes de bola de drac de 4 estrelles. A mi m'agrada així.

Es una feina que vaig fer per mi, i per compartir per qui li agradi. Si algú els vol modificar al seu gust, per mi no hi ha cap problema. Si algú vol que per privat els hi passi els arxius en txt tb ho puc fer. Cap problema fabre o qui vulgui, els podeu fer servir.

Ja que l'albert es va currar una super release com aquesta, pensava que faltaven un subs en condicions. Pq a mi la versió original japo m'agrada tant o més que la catalana. Sempre volia saber que deiuen realment a l'original.

Potser s'ha m'ha colat algun error o la meva forma de traduir el catala no li agradarà a tothom (soc de les IB), pero els vaig revisar i en principi estan bé.

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu

dg. 13 jul. 2014, 17:24

De nou gracies, en quant a traduccio a banda dels noms que aixo ja es questio de gustos, he trobat un catala correcte :)

I gracies tambe per deixarme usar la teva traduccio per a fer uns subs forçats :yeah:

Arnau02
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 21 feb. 2014, 14:03

dt. 04 nov. 2014, 19:09

Nose si algu mes li pasa pero no es baixa cap capitol al eMule es queda parat tot el rato i no hi ha manera de descarregar, algu em podria ajudar? Per cert, excelent post

Nala
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dl. 02 març 2015, 17:47

dt. 10 març 2015, 21:57

Arnau02 ha escrit:
Nose si algu mes li pasa pero no es baixa cap capitol al eMule es queda parat tot el rato i no hi ha manera de descarregar, algu em podria ajudar? Per cert, excelent post

A mi tampoc,el emule no val per res...lo millor es descarga directa amb mega

Spriggan90
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 131
Membre des de: ds. 25 set. 2010, 14:28

ds. 14 març 2015, 02:00

Jo els estic tornat a baixar els anire pujant a Mega segons els vagii tenint pero trigara lo seu perque no hi han moltes fonts.
Todos mis aportes en: Animersion.es

Nala
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dl. 02 març 2015, 17:47

ds. 14 març 2015, 14:43

Spriggan90 ha escrit:
Jo els estic tornat a baixar els anire pujant a Mega segons els vagii tenint pero trigara lo seu perque no hi han moltes fonts.

Gracies! :yeah:

The_IronHide
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 75
Membre des de: dl. 02 març 2015, 19:34

dl. 11 maig 2015, 13:58

Hola buenas,gracias por la subida!!!

Se podrían resubir las carátulas,por favor??Sólo me falta eso jeje.Muchas gracias otra vez!!!

DragsterPS
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 151
Membre des de: dv. 03 jul. 2015, 14:57

dg. 26 jul. 2015, 11:55

Si us plau, que algu els vagi pujant al mega ja que els links estan caiguts a partir del 62 o por ai

Mercii!

ablas1
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dg. 23 ago. 2015, 17:42

dg. 06 set. 2015, 19:34

Estan subidos para descraga directa??? Con el emule caso no baja nada......

DragsterPS
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 151
Membre des de: dv. 03 jul. 2015, 14:57

ds. 03 oct. 2015, 12:16

Estan subidos para descraga directa??? Con el emule caso no baja nada......

Hola, yo me los estoy bajando por emule, me quedan unos 12, pero cuando los tenga todos los resubiré a mega.

Aquí tienes un post donde estan subidos (no están todos): http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=66&t=19410

Saludos!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants