Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

• 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

nothingbutanime
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dv. 23 maig 2014, 13:26

Re: Bola de Drac - Edició Definitiva [CAT-JAP]

dg. 25 maig 2014, 18:43

A d'acord perfecte doncs! M'has ajudat molt perque tenia també un problema d'aquests amb una altra sèrie (Breaking bad, que segur que l'haureu vist pero sino la recomano perque t mol bona pinta).. Pero suposo que al voler veure Bola de Drac en catala no necessitare els subtitols jaajjaajajj!!!!! En tot cas gràcies i disculpes per la mala expressio d'abans..Salutacions

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3032
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dg. 25 maig 2014, 19:29

nothingbutanime ha escrit:
A d'acord perfecte doncs! M'has ajudat molt perque tenia també un problema d'aquests amb una altra sèrie (Breaking bad, que segur que l'haureu vist pero sino la recomano perque t mol bona pinta).. Pero suposo que al voler veure Bola de Drac en catala no necessitare els subtitols jaajjaajajj!!!!! En tot cas gràcies i disculpes per la mala expressio d'abans..Salutacions

Els necesitaras per a les escenes censurades. ^^u

nothingbutanime
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dv. 23 maig 2014, 13:26

dl. 26 maig 2014, 20:10

aaaaaaaaaaaaaaa......perfecte doncs!!! Gràcies!

ironmaid
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dg. 01 juny 2014, 22:03

dl. 02 juny 2014, 13:42

AHHH arribo tard :ein: ja no funcionen els enllaços

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2649
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dl. 02 juny 2014, 19:48

ironmaid ha escrit:

No són enllaços de descàrrega directa, són per a clients edonkey/emule.

Si la busques per descàrrega directa, aquí la tens, pujada per Spriggan90.

DBZ -> Aquí.
DBGT -> Aquí.
Pel·lis -> Aquí.

jpardi
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 23 ago. 2014, 04:44

ds. 23 ago. 2014, 19:41

Moltes gràcies albert per el post pero tinc un problema amb els lincks: quan els clico no fan res! Siusplau algu em pot ajudar? :jiji:

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2649
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dg. 24 ago. 2014, 00:04

Suposo que sabràs que els enllaços són per a l'emule. Si el que busques és per a descarregar-los amb gestors o servidors, (descàrrega directe), t'has equivocat d'apartat.
Si és el segon cas el que vols, aleshores, aquest és el fil on trobaràs la release de l'albert pujada per l'Spriggan90 a Mega.

N3v3rtheless
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 20 oct. 2014, 21:47

dt. 21 oct. 2014, 21:31

Hola tinc un problema, al clicar l enllaç, me l obre amb l emule pero no inicia la descarrega, algu em podria ajudar ?

Tinc la opcio Kad activada.

gràcies.

Rediar X
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: ds. 18 set. 2004, 16:16
Ubicació: Valencia

dc. 28 gen. 2015, 10:12

tato25 ha escrit:
ironmaid ha escrit:

No són enllaços de descàrrega directa, són per a clients edonkey/emule.

Si la busques per descàrrega directa, aquí la tens, pujada per Spriggan90.

DBZ -> Aquí.
DBGT -> Aquí.
Pel·lis -> Aquí.

muchas gracias!

sabes si estos enlaces están actualizados? he visto que hay v2 de algunos capítulos

:)

Kolben
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dv. 06 feb. 2015, 10:26

dg. 08 feb. 2015, 13:20

Muchas gracias por esta release. Por lo que he leído veo que has hecho un gran trabajo Albert. Enhorabuena :yeah:

DragsterPS
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 151
Membre des de: dv. 03 jul. 2015, 14:57

dg. 05 jul. 2015, 14:17

Algu podria repujar les caràtules de Bola de Drac al MEGA?

Moltes Gràcies!

ilana
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 20 ago. 2015, 18:03

dj. 20 ago. 2015, 19:17

Hola a todos,

Varias cosas:
- me he registrado para escribir este post
- gracias y felicidades por esto! vi Bola de Drac en su día por la TV3 y ahora lo he disfrutado mucho
- perdón por no escribir en catalán, lo leo perfectamente pero lo escribo un poco mal... prefiero usar el castellano
- esto se hizo en 2013 y aún me lo he podido bajar por bittorrent hace tres semanas, mola que haya seeders tras este tiempo!

Sin más preámbulos voy a lo que me trae por aquí: es una pregunta para los que habrán visto la VO: me gusta mucho el doblaje en catalán porque es como lo conocí por primera vez, y los demás (hechos en España) me parecen muy inferiores pero hay algunas "perlas" que me hacen preguntarme si el doblaje de TV3 es muy correcto. Por ejemplo, en el último Torneig de les arts marcials, alguien del público ve a Goku y le dice a otro "mira, es el que ganó el último torneo" y me quedo a cuadros porque Goku no ha ganado ni el primero ni el segundo (el segundo lo ganó Ten Shin cuando los dos caían y Goku se dió contra una furgoneta), y el primero lo ganó Jackie. Vamos a ver, esto no puede estar en el diálogo original, es imposible... mi pregunta, para los que habeis escuchado el original, es si esto aparece en japonés, o si es un gazapo de TV3... otra "pedrada" sale cuando alguien dice que Ten Shin y Xaos son alumnos de Tao Pai Pai... wtf? es hermano de Crane, pero no su maestro... En los capítulos anteriores he captado también varios errores gordos pero ya no me acuerdo de ellos. la pregunta es: estas cosas están en la versión original o son errores de TV3?

Bueno, espero que alguien me pueda contestar y de nuevo felicidades por todo este trabajo, es estupendo que se conserven estas cosas.

Saludos,
Ilana

ilana
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 20 ago. 2015, 18:03

dl. 24 ago. 2015, 00:37

Me respondo a mí misma:
- los subtítulos están en http://subsmax.com/subtitles-movie/drag ... t/-english, en el archivo Dragon_Ball__English_subtitle_64087.zip
- los episodios con esos mismos subtítulos están para ver online en http://theanimeplace.co/watch/dragon-ball-subbed/

Francamente, qué diferencia; dije que me gustaba el dub en catalán porque no conocía otra cosa, pero tengo que corregir muy, pero muy, a la baja mi opinión con lo que ya apunté antes: será cómodo porque lo entiendo pero es espantosamente malo. Sin ir más lejos, el episodio 99, por fín tienen los diálogos sentido. Del catalán se saca una idea, pero Crane y Xaos no dicen más que tonterías cuando Crane le ordena que paralice a los dos para matarlos. Una pena que esté la serie llena de errores así. Seguramente la veré de nuevo y esta vez las expresiones de los personajes y lo que pasa en la pantalla tendrá que ver con lo que dicen.

Con un editor de tiempos para srt seguramente será fácil ajustar cualquier problemilla al timing del vídeo.

Agur

ablas1
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dg. 23 ago. 2015, 17:42

dl. 24 ago. 2015, 23:50

Gracias por compartir esta serie Steve Maister.

Alguien sabe si estan todos los capitulos con fuentes para poder ir descargando???

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1900
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dt. 25 ago. 2015, 00:33

ablas1 ha escrit:
Gracias por compartir esta serie Steve Maister.

Las gracias a albert wesker, yo no he hecho nada xD
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Steeler [Crawler] i 1 visitant