Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

Re: Bola de Drac - Edició Definitiva [CAT-JAP]

dt. 13 ago. 2013, 22:47

Me n'alegro que hagi proliferat amb realitva rapidesa!
Sí, el link correcte dels subs ja està actualitzat al primer post també :yeah:

Pel que fa a Kai per mi el sol fet que ara la traducció sigui bona i ja puguis entendre bé el que passa a la sèrie ja ha valgut la pena. total, sempre ens queda Z. I és que a Z no es que la traducció estigues "maomeno" és que directamnet canviaven coses tan importants que era impossible entendre el perquè d'un munt de coses a menys que tinguessis el manga a les mans per llegir el que deien de veritat... sobretot a la saga dels guerrers de l'espai i molt pitjor encara a la del freezer... i a la bola de drac original también déjala correr... vamos, tot el que era traduit a partir de la traducció francesa

oolong
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 70
Membre des de: dl. 31 gen. 2005, 18:06
Ubicació: Illa del Follet Tortuga

dc. 14 ago. 2013, 00:05

Moltes gràcies per l'avís que ja estava la correcció de l'arxiu dels subtítols. Se m'havia passat.
Ara sí que està descarregat i tota la sèrie completa i compartint!!!! :yeah: :yeah:

Salut!!
ImatgeImatge

Satanas Cor Petit
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 240
Membre des de: dv. 18 juny 2004, 11:48
Ubicació: Girona
Contacta:

dv. 16 ago. 2013, 08:11

merci per la feinada crack!

tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

dj. 22 ago. 2013, 02:14

Hola! Sóc en [animelliure.net]Tigrecill0 al emule i de moment no he pogut baixar res, perqué no trobo fonts, pero espero que la cosa vagi millorant i quan la tingui baixada jo també compartiré.

Per cert, vull agraïr tot l'esforç que hi ha en aquest post que ens ha portat un material d'una qualitat insuperable i totalment digne de tots els elogis haguts i per haber. Gràcies! :D
Imatge

_mogu_
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 151
Membre des de: dg. 27 juny 2004, 10:36

dj. 22 ago. 2013, 16:55

Tigrecill0, jo vaig començar fa pocs dies a descarregar aquesta versió i no estic tenint cap problema en trobar fonts. Habitualment baixo entre 2 i 3 capítols alhora i em troba tranquil·lament més de 5 fonts per arxiu.
Aprofito per agrair a l'albert la feinada que ha fet amb Bola de Drac. Moltes gràcies.

tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

dv. 23 ago. 2013, 09:43

_mogu_ ha escrit:
Tigrecill0, jo vaig començar fa pocs dies a descarregar aquesta versió i no estic tenint cap problema en trobar fonts. Habitualment baixo entre 2 i 3 capítols alhora i em troba tranquil·lament més de 5 fonts per arxiu.
Aprofito per agrair a l'albert la feinada que ha fet amb Bola de Drac. Moltes gràcies.

Doncs quina sort... Jo porto 3 dies i encara no m'he baixat ni el 10% de cap episodi. :no:
Imatge

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

ds. 24 ago. 2013, 10:45

Em cito el que acabo de dir al tema de Z:

Recordeu allò d'anar posant de mica en mica els capitols, perquè si no es colapsa l'emule i acaba anant lentíssim baixant les coses. No sé ben bé perquè pasa però crec que està força comprobat que així és. Així que si teniu tota la sèrie de cop en cua, mal fet, aneu posant només de poquets en poquets i, teòricament, notareu com va més depressa. Ara que si ja ho feu així, pues no sé quin podria ser el motiu...

Salut!

Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 381
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

dt. 27 ago. 2013, 10:05

Ara si! he arribat tard perque hem vaig anar de vacances i uns virus han atacat al meu pc i l'han deixat tocat i no hi hagut manera de posar amb prioritat alta l'eMule altre cop, i s'ha baixat lents els episodis que em faltaben, pero be ja he arribat al final, gràcies per tot albert wesker, aqui altre més que ha completat la sèrie :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :profident: :profident: :profident: :profident: :profident:
Imatge

Red Strife
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: ds. 01 des. 2012, 19:51
Contacta:

dt. 27 ago. 2013, 22:53

Hola!

Mi agradecimiento por semejante currada! Esto es un regalo de los dioses!!!!

Queria comentar a los uploaders cracks en general que quiza seria interesante añadir a los metodos de descarga el Torrent, la razon es que algunos usuarios de PC no tienen tanta habilidad o tiempo como para liarse con el eMule. Y somos muchos los que por este tipo de motivos no podemos disfrutar con tanta gracia estas curradas que haceis.

Gracias!! y saludos

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

dc. 28 ago. 2013, 19:09

Per mi, si a aprtir de l'octubre o així (per què acabi de proliferar bé per l'emule) Vol fer un torrent de tot el que he fet, per parts o com sigui, o pujar-ho per DD (tret de Z que ja ho està), endavant!

walttrans
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 23 gen. 2008, 23:28

ds. 31 ago. 2013, 16:49

Muchisimas gracias por esta gran aportacion :)
Saludos A tod@s

Charlio91
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 45
Membre des de: dt. 28 ago. 2012, 19:25

dv. 06 set. 2013, 19:15

Us paso una informació que han penjat al facebook 'Dragon Ball Dream' sobre la nova edició de Bola de Drac a mans de Selecta Vision:

Imatge

Imatge

XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 760
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

dg. 08 set. 2013, 16:23

Acabo de descobrir aquesta versió, i m'encanta!

Gràcies per la bona feina, en un moment m'he baixat l'episodi 4 i la qualitat de l'audio és molt bona! :yeah:
Ara ja només em faltarà trobar (o fabricar-me) uns subs sencers per a veure-la sencera amb l'àudio original heheh

En referència a això últim, crec recordar, de fa temps quan trastejava amb els MP4, que igual que amb els MKV, s'hi poden inserir tantes pistes de vídeo/àudio/subtítols com es vulgui. Al final, tant MP4 com MKV son simples contenidors, no es perd qualitat per passar d'un a l'altre.

PD: Hi havia algú que deia que se li havien corromput fitxers a l'emule, vés a "Preferències -> Opcions adicionals -> Escriptura .met/.dat segura" i marca l'opció "Sempre".

aliastaz
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 08 set. 2013, 10:59

dg. 08 set. 2013, 20:07

Algun em pot dir quan ocupa cada capitol,de quans meges son cadascun?

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

dg. 08 set. 2013, 21:44

365 MB!

Pel que fa a la versió de Selecta Vision nova. Altra cop no han dit res de l'audio.
A veure si al menys posen els trossos d'audio del capítol 106 i 110 que faltaven a l'altra edició i el tros d'audio que estava en mal estat del capítol 148. Si més no, jo els vaig passar aquests trossos als de selecta, i com no els possin és per matar-los i ja no hi confiaré mai més, perquè voldrà dir que no donen importància a que el projecte quedi millor o pitjor.

De totes maneres la única reedició de Selecta que em podria interessar és la de Z si en aquesta ocasió tracten els audios com déu mana. perque amb bola de drac, GT i les pelis, els audios de manga films ja eren els originals de tv3 sense filtrar i per tant no hi ha cap font en millor qualitat.

I pel que fa al vídeo, per molt que ho filtrin, només una correcció de color capítol per capítol podria fer que el resultat fos superior a les dragon box. I en cap momnet han parlat d'això. Només han anomenat la reducció de soroll i gra i la correcció d'errors greus de codificació que van cometre en les anteriors edicions...

Quedem a l'espera!

Gràcies, XcRaSh! A veure si algú té esma de fer els subs dels 80000 episodis d'aquesta sèrie jaja ;) Estaria molt bé! Sempre es poden posar els de Selecta en castellà...
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant