Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2512
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Bola de Drac - Edició Definitiva [CAT-JAP]

dj. 31 oct. 2013, 20:18

Jo per aixo sempre faig croop, perque en series antigas que han nascut analogicament, sempre me trobat molts capis amb aquets problemes.

mono00
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 20:21

ds. 28 des. 2013, 22:53

hola,M'agradaria descarregar-me la sèrie per *JDownloader però no funciona, solament es pot descarregar per emule?

una salutació i gràcies. :yeah:

AssasinBoy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dc. 18 jul. 2012, 08:09
Ubicació: En el coño de Bernarda.

ds. 28 des. 2013, 23:10

mono00 ha escrit:
hola,M'agradaria descarregar-me la sèrie per *JDownloader però no funciona, solament es pot descarregar per emule?

una salutació i gràcies. :yeah:

No te preocupas amigo aqui nos la subio nuestro compañero Spriggan90 en Descarga directa viewtopic.php?f=11&t=19406
PD: La release es la misma que la del emule que ves aqui solo que la subió a MEGA. Agradecimientos a albert wesker que fue que todo esto fuera possible ;-)
Imatge

Tazz maniac
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 22 des. 2013, 16:26

dt. 04 feb. 2014, 12:53

Hola! Tinc una pregunta a veure si algu me la podria resoldre... Els capitols d'aquest post nomes es poden descarregar per l'Emule? Es que jo utilitzo JDownloader i m'agradaria saber si també es poden descarregar per aquest programa, ja que ho probat pero no ha donat resultat. En cualsevol cas, gracies per adelantat i si algu sap, en cas de que aquests episodis nomes es podesin descarregar per l'Emule, un post on estiguin tots el capitols per poder descarregar pero JDownloader li agraÏria que m'ho fes saber. Moltes gracies i un salut ^^

fabrebatalla18
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2996
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dt. 04 feb. 2014, 16:51

Tazz maniac ha escrit:
Hola! Tinc una pregunta a veure si algu me la podria resoldre... Els capitols d'aquest post nomes es poden descarregar per l'Emule? Es que jo utilitzo JDownloader i m'agradaria saber si també es poden descarregar per aquest programa, ja que ho probat pero no ha donat resultat. En cualsevol cas, gracies per adelantat i si algu sap, en cas de que aquests episodis nomes es podesin descarregar per l'Emule, un post on estiguin tots el capitols per poder descarregar pero JDownloader li agraÏria que m'ho fes saber. Moltes gracies i un salut ^^

No es qüestio de programes, si no de metodes de descarga, el emule esta bassat amb el P2P, y el JD amb la descarrega directa, t'informo per a altres cops que preguntes ho sapigues, i si, aquesta mateixa release esta pujada a servidors de descarrega directa, els pots trobar aqui:

Goku petit: viewtopic.php?f=11&t=19406
Z: viewtopic.php?f=11&t=19095
GT: viewtopic.php?f=11&t=19410
Pelis: viewtopic.php?f=11&t=19518

fantic
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dt. 01 març 2011, 10:58

dv. 28 feb. 2014, 00:02

hola crack, me estoy descargando toda la serie, y es un gran trabajo lo que as echo, me gustaria saber si tambien puedes subir los menus de los DVD gracias por el aporte

masanama
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dj. 14 març 2013, 08:40

dv. 11 abr. 2014, 15:22

Finestres ha escrit:
Sobre els subtítols, jo estic sincronitzant els de Selecta per aquesta versió, que em va passar l'albert. Si algú es vol afegir a sincronitzar que m'envii un privat per podre-ho organitzar i repartir-nos la feina. Jo només sincronitzo, no estic traduïnt. Penso que el millor es tenir-los tots complerts en castellà en primer lloc per tal de poder-los tenir més d'hora i un cop acabats ja qui vulgui es pot ficar a traduïr al català. :yeah:

Hola! M'agradaria saber com es porta el tema dels subtítols, ja que jo tenia tota la serie descarregada amb els dvds de selecta vision pero vaig preferir descarregar-la d'aquest post per capítols ja que la qualitat no és la mateixa i ocupen molt menys espai. A més, con només m'interessava tenir la serie en català i japonés em sembla genial, però seria perfecte si la pugués tenir amb subtítols... El que vaig fer és amb el Subrip extreure de cada capítol de Bola de Drac (des de la imatge de cada DVD) els subtítols en castellà, tant els forçats com els normals, tot en format .srt

La meva sorpresa va ser intentar veure els subtítols als capítols que em vaig descarregar d'aquest post, no hi entenc gaire i no els veig al vídeo, cap dels dos. No sé perquè, he intentat fer diverses coses però no ho aconsegueixo.

Per tant, ja que els tinc i els puc editar, m'agradaria saber si puc ajudar d'alguna manera en el projecte, malauradament no sé gaire de sincronitzar subtítols però si puc fer altra cosa estic disposada a ajudar!!

santa91
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 11 abr. 2014, 15:23

dv. 11 abr. 2014, 15:27

Hola a tooots!!!

Només em queda descarregar les galetes de tota la serie i ja tindré finalitzat aquet gran projecte!!! Siusplau podries tornar a pujar els enllaços de les galetes??? sq tots han caigut :plora: :plora: :plora:

Estaría eternament agrait!!!

Moltes gracieess amic!!!!!!

nothingbutanime
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dv. 23 maig 2014, 13:26

dv. 23 maig 2014, 13:36

Hola! Sóc nou en el forum. Em podeu dir com es descarreguen els capitols, si us plau. És necessari algun programa específic per a la descàrrega? Moltes gràcies.
Tinc moltes ganes de veure-la ja que encara no l'he vist mai! A més, quan clico als enllaços no passa absoluament res i m'extranya bastant. Gràcies de nou!

Anpatatu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 22:01

dv. 23 maig 2014, 20:47

Doncs nothingbutanime, per descarregar-ho necessites tenir instal·lat l'emule. Però és bastant difícil de configurar perquè vagi bé, ja que has d'indicar-li dades del teu ordinador, i cada ordinador és diferent. Jo vaig estar més de dos mesos provant configuracions, i ara em va normal. Em podria anar millor? Sí, però no penso tocar-ho perquè encara ho podria espatllar. Si no saps com va l'emule, et recomano la descàrrega directa, tal com li va recomanar l'albert wesker a inotna 1985. Aquí pots descarregar-ho per MEGA:
Bola de Drac: viewtopic.php?f=11&t=19406
Bola de Drac Z: viewtopic.php?t=19095
Bola de Drac GT: viewtopic.php?f=11&t=19410
Les pel·lícules: viewtopic.php?f=11&t=19518

Espero haver-te ajudat. :yeah:

nothingbutanime
Usuari
Usuari

dv. 23 maig 2014, 21:16

Anpatatu t'estimo noi! jajjajaj El putu amo! M'he descarregat l'emule pero casi m'explota el cervell amb la complexitat que presentava..... I dic, aver si algu ma contestat i m'ajuda amb el programa i apareix el teu missatge oferint links de descarrega directa i a més en mega! L'alegria del dia jajjaja! Moltisimes gracies per l'aportació!!

Anpatatu
Ishinchu
Ishinchu

ds. 24 maig 2014, 00:57

Jajajaja, de res home, m'alegra haver-te ajudat, però el mèrit no és meu. És de l'albert wesker per fer tota la release i de Spriggan90 i BGTA per penjar-ho a MEGA. Jo només t'he passat els links, però m'alegra haver-te pogut ajudar. :)

nothingbutanime
Usuari
Usuari

ds. 24 maig 2014, 12:14

ja ja, però a aquests queden implicites les gracies i les mil gracies per la feina tan brutal que fan! se'ls hauria de fer un monument! jajjaja! Una cosa, m'ha sorgit un dubte ja que en l'enllaç de jdownloader (parlo de Bola de Drac a seques) ja venen inclosos els subtitols per la censura o algo aixi... que s'ha d fer am aixo??? es coordinen sols amb els capitols determinats o cal procedimentar d'alguna forma específica?

Anpatatu
Ishinchu
Ishinchu

ds. 24 maig 2014, 20:05

Mmm... No sé si t'he estès bé. Vols dir que juntament amb els capítols ja venen els subtítols o que no? Bé, es igual. Si no venen te'ls descarregues i segueixes el següent procediment. Si ja venen inclosos, només cal seguir el procediment. Primer, el que cal fer és descomprimir-los del rar. Després l'únic que cal fer és fer que el nom del subtítol coincideixi amb el del capítol. I que estiguin a la mateixa carpeta, es clar! :profident: La resta és automàtic. Tant l'ordinador com la TV veuen que hi ha un altre arxiu a la mateixa carpeta amb el mateix nom però amb extensió srt i el subtitulen. En principi no hi hauria d'haver cap problema. Si l'ordinador o la TV no agafen els subtitols és que deus tenir alguna cosa mal configurada, ja que en principi, si detecten un arxiu srt amb el mateix nom que un de video, el subtitulen sol. Tot i que crec que els subtitols ja tenen el mateix nom que el capítol, o sigui que segurament no cal configurar res. :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant