Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 796
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22
Ubicació: Borriana

Re: Utena, Edició Definitiva [39/39 + Pel·lícula]

dc. 02 abr. 2014, 06:42

Moltes gràcies, ja està quasi complet. Només faltaria el vídeo del musical, però recomano no veure'l per lo dolent que es XD Està a youtube per si algú el vol corroborar.

Hi ha un torrent actiu amb els 10 discs del CD-BOX aquí.

Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 594
Membre des de: ds. 07 ago. 2004, 12:52
Ubicació: Catalunya
Contacta:

dc. 02 abr. 2014, 10:48

Hosti, si hi ha la pel·lícula i tot! :yeah:

Moltíssimes gràcies per aquesta feinada que t'has currat! "Utena" es mereixia una release d'aquesta qualitat tan bona! Merci, merci, merci! :profident: ;-)
amiboshi.cat · cançons d'anime en català

xxeerriiccaaxx
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dc. 26 set. 2012, 22:33

dj. 03 abr. 2014, 13:04

no hem deiza descarregar els capitols diu que no reconeix el ed2k o algo així quan li clico per que hem redirigeixi..

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

dj. 03 abr. 2014, 15:09

Això sembla un problema tècnic. Jo no t'ho puc resoldre...
Une preguntes tontes per si de cas: Tens l'emule instal·lat? Ja saps que aquests no són links de descàrrega directa?

Linkr2
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 05 abr. 2014, 20:57

ds. 05 abr. 2014, 21:08

Hola, la feina sembla magnifica! En HD i amb subtítols + àudios, genial. :yeah:

Però tinc problemes a l'hora de descarregar...

Afegeix-ho tots els enllaços a emule i gairebé cap comença a descarregar (3 o quatre capítols només) els altres apareixen tots en vermell. Tinc els ports corresponents oberts i l'emule funcionant correctament... Porta un dia sencer i està molt parat.

Algun servidor en especial per connectar-se? Algun consell? És normal que no trobi fonts per la majoria dels capítols? No descarrego normalment res per l'emule i vaig perdut. :ein:

_mogu_
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 151
Membre des de: dg. 27 juny 2004, 10:36

dg. 06 abr. 2014, 00:03

@Linkr2: posa només 1/2 capítols descarregant-se alhora.

I, tot i que no sóc fan d'Utena i per tant no me l'he descarregat, felicitar a l'albert per haver finalitzat un altre excel·lent projecte.

xxeerriiccaaxx
Usuari
Usuari

dg. 06 abr. 2014, 12:55

l'emule esta una mica desfasat ya, per qué no ho pujeu al mega en descarrega directa que va millor?
igualmente gracies per penjarloo!!

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

dg. 06 abr. 2014, 18:03

Per mi és més cómode l'emule. Com ja vaig dir amb Bola de Drac, si algú que ho ha baixat vol compartir-ho per DD és lliure de fer-ho. Sent una sèrie tant "especial" no crec que s'arribi a escampar gaire per l'emule, així que el que ho vulgui fer ja, té el meu permís, pero que m'avisi abans ;)
Per altra banda, això va com va, hi ha gent que en una nit es va descarregar 13 capítols sencers d'Utena de cop! Per tant funcionar funciona i en algus casos és super efectiu. Ara bé, de què depen?? per mi és un misteri :ein:
I en el cas nostre, els servidors d'emule no serveixen per a res, el que ha d'estar sempre conectat és el Kad, pel que tinc entés.

xxeerriiccaaxx
Usuari
Usuari

dj. 10 abr. 2014, 13:15

no s'em baixen els capítols.. el emule va moltlent y no ho entenc. ningú pot pujar-ho a dd? es que nomes le trobat al youtube, y es veu fatal quan me'l descarrego... T_T
serveix per el ares?
per el utorrent no va :S no entenc res... no pot posar-ho algú a dd? si us plau,

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dv. 11 abr. 2014, 15:56

Mira que estiguis connectat a la xarxa KAD.

L'emule té fama de lent, però no és veritat, posa un torrent que només tingui in seed i no gaire bona pujada i ja veuràs que va igual... L'albert precisament té una molt bona capacitat de pujada i baixa molt ràpid, però és clar, si tinc que compartir alguna cosa jo amb 50 kB/s de pujada la persona que s'ho vulgui descarregar ja pot esperar, i més tenint en compte que la pujada es reparteix...

El torrent té molt bona fama perque va sortir quan les pujades eren més decents i perquè normalment el que es baixa la gent té un munt de seeds i leechers, és normal que baixi com a poc a 200 kB/s, el qual ja és més decent.

L'emule és molt bon sistema si la gent comparteix, cosa que no fa. Serà per torrents morts als trackers per aquest motiu...

acid2
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: dj. 02 feb. 2012, 22:34

ds. 12 abr. 2014, 10:04

Jo ja he aconseguit descarregar-ho tot (pel·lícula inclosa) i no he tingut cap problema. Gràcies de nou, Albert. Ja tenia ganes de tornar a veure aquest anime, quan el van fer pel 3xl el vaig trobar molt bo!

Anthyz
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 29 gen. 2014, 21:47

ds. 12 abr. 2014, 12:29

Moltíssimes gràcies Albert per aquest treball tan perfecte! Em moro de ganes de tenir-ho tot en DVDs, amb la seva caràtula, amb el seu menú... Estic per anar a l'impremta a fer una funda de cartró per a tenir tots els DVDs dins *_*.

L'únic que faltaria ja seria el joc en català però em sembla que això són paraules majors xD. Però vaja, seria magnífic poder jugar-lo! :wub:

xxeerriiccaaxx ha escrit:
no s'em baixen els capítols.. el emule va moltlent y no ho entenc. ningú pot pujar-ho a dd? es que nomes le trobat al youtube, y es veu fatal quan me'l descarrego... T_T
serveix per el ares?
per el utorrent no va :S no entenc res... no pot posar-ho algú a dd? si us plau,

Jo t'entenc, l'Emule a mi em descarrega lent (com tu no n'entenc massa d'aquest programa) però això depen dels que comparteixen i de la configuració que cadascú té (de pujada i baixada, ports... per la xarxa pots trobar molts tutorials que et poden ajudar a triar una millor configuració). Amb Utena poques vegades em pujava dels 15kb/s, però això és tenir l'ordinador encès dia i nit fins que acabi la descarrega, llavors ho comparteixes quan tinguis obert l'ordinador i ja està. Que és més còmode per DD? Per mi si, ja que no depens de ningú, però, la veritat, jo amb els 6mb de vomistar no pujo res... si tingués una connexió decent i/o fos la única utilitzant Internet a casa meva seria la primera en pujar-los però no estem parlant d'episodis de 100mb precisament.

De totes maneres comentes que per l'utorrent no et va, és lògic, aquests enllaços són ed2k, no els confonguis amb enllaços torrent perquè et pots passar la vida intentant-ho i no aconseguiràs res.

Jo de tu tindria paciència, que ja veuràs que no et trigarà massa en baixar.

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu

ds. 12 abr. 2014, 22:00

De res a tots! Ha estat un plaer/tortura XD. Mare meva el que costa fer ben fets 39 capítols!
El tema del videojoc... no dono per tant jaja No sabria ni com posar-m'hi per modificar els arxius del joc!

Aquí us deixo un "reportatge fotogràfic" de com m'ha quedat el meu pack en Bluray-Video
No es per que se us facin les dents llargues però amb el que m'ha costat em feia il·lusió compartir-ho :D

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

N'hi ha dos packs així al mon. El meu, i un que vaig regalar. Ho dic per si algú veu l'altre per una casualitat de la vida en mans d'algú pel facebook, aquell no sóc jo, és el regalat XD

Doncs aixó, el que vulgui caràtules, que em digui com les vol perquè no crec que ningú s'ho gravi en 10 discs com jo i s'ho posi en 10 caixes de mida bluray, per tant hauria d'adaptar-ho a el que em digueu. El que parli primer guanya :P

masanama
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dj. 14 març 2013, 08:40

dg. 13 abr. 2014, 09:50

Mare meva, mare meva...

Albert Wesker, no tinc paraules suficients per agraïr-te tota la feinada que has fet, per la meva part amb tot Bola de Drac i ara amb Utena, que és la meva sèrie d'anime/manga preferida... :juas:

Es que flipo amb tu, no només amb el treball ripejant els episodis, amb els audios en català, les cançons i/o les censures... Si nó, a més, amb el gran treball de les caràtules, les galetes i la presentació!!! Hauria de ser feina remunerada!!

Personalment m'encanta com es veu la presentació en format físic que he vist de tot Bola de Drac, queda genial la veritat... llàstima que no tinc espai jo ni pasta per a fer-me la col·lecció així i tenir-la ven visible...

Però, veient com t'ha quedat la box que has fet d'Utena :wub: em sembla que no dubtaré a fer-la si la treus... Jo, si la penges així, me la faig segur, ara bé, necessitaria saber els discos quins has fet servir i com ho imprimeixes tot, per a que em quedi igual... :)

Jo no sé com és la presentació del bluraybox que van treure, però em sembla bé la teva idea de 7 DVD en doble capa ja que les sagues queden ben repartides... i, d'aquesta manera, és poden fer fundes de cartró per cada saga (com has fet tu per a tots el bluray) ja que he vist les imatges per internet de cada saga, com aixó que em sembla son els DVD oficials:

Imatge

La mida de les capses suposos que seria a petició popular, jo soc fan del BR i tot el que em compro és en aquest format, per tant ja faig amb els BR slim o mida normal, m'és igual.
Les caràtules i les galetes que has ensenyat són genials, m'ecanten sobretot les galetes i com has fet la caràtula per dins... Ets un mestre!!!

Bé, ja paro que és massa adulació ja ^^

De debó, ara seriosament, gràcies per la teva generositat i altruisme.

Salutacions,
Marta.

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dg. 13 abr. 2014, 13:00

Impressionant el resultat final de la sèrie, m'he quedat sense paraules. Ho haurien de comercialitzar tal qual, segur que en treies uns calerons :profident:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants