Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

Re: Utena, Edició Definitiva [39/39 + Pel·lícula]

dl. 14 abr. 2014, 14:54

Jaja sí, oi? Tant de bo fos remunerat...

Merci a tots pels comentaris :)

Masanama,
Si faig la versió en 7 carátules, se m'acut que podria fer servir les 6 imatges que has postejat aquí, més la del mikage i el mamiya, que existeix tot i que finalment no es va fer servir. Així quedaria quadrat.

Però si prefereixes una sel·lecció de les que tinc jo també està bé, com prefereixis.

La capsa que m'he fet jo está amb capses bluray slim, i els discos son BD-DL de 50GB. I és que el que m'he grabat jo són blurays amb menus animats i tal. Per això vaig necessitar 10 discs.
Pero sempre es pot fer una versió amb una capsa més prima.

La capsa me la vaig muntar amb cartrons rígids. Hi ha mil maneres de fer-les. Mentre aguanti dreta al final XD. Després vaig fer-me imprimir en paper autoadhesiu les imatges que hi ha, vaig forrar els papers amb aironfix, ho vaig retallar deixant unes solapes generoses que després es tapen les unes amb les altres i no es veuen, però així evites que el paper enganxat quedi arran del cartró amb el perill que amb el temps comenci a desenganxar-se per tot arreu. I finalment ho vaig enganxar a la capsa.

I com petició popular de moment no n'hi ha jo optaria per mida bluray també jaja

masanama
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dj. 14 març 2013, 08:40

dl. 14 abr. 2014, 15:25

Em sembla bé fe servir les imatges per fer les carátules dels DVD, i més si en total son 7 i no 6 com les que he mostrat jo. Així quedaria ben repartit i no sé, penso que quedaria genial, no? Els discos per dins i les galetes podrien ser del mateix estil però del color de la portada...

Ara bé, si vols aprofitar les imatges que ja tens a mi no m'importa, tampoc vull donar-te més feina eh!! Que ja has fet molt.

Lamentablement no veig viable fer servir discos BR de 50 GB en el meu cas, bàsicament per què el DVD-DL és més barat :lol:

En el cas del cartró de fora que has fet, la veritat és que m'encanta, però jo soc nula per a les manualitats i em quedaria una figa segurament... hauria de demanar a algú que m'ho fes o bé pagar... :blink:

Ho deixo a les teves mans en tot cas per a que ho facis (si vols) de la manera que et sembli millor.

I, com no, donar-te les gràcies de nou!

xxeerriiccaaxx
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dc. 26 set. 2012, 22:33

dl. 14 abr. 2014, 21:36

tinc molt mala connexio y el vaig deixar obert tot el dia y ni va començar a descarregar. Si algú es tan amable de pujarlo a dd si us plau.. Es l'única manera en el que el pobre descarregar.. No sé.. el emule no hem va y m'estressa... a cambi si algu el puja puc pasarli alguna serie, mangues, o alguna cosa així (tinc molts mangues en pdf per que tinc un blog, aíxí que potser podríem fer un cambi ) si algú es tan amable.. per que vull veure si es veu millor que la versió que vcaig trobar al youtube.
merci a tothom per contestar-me

babidi442
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dt. 17 nov. 2009, 21:21

dv. 18 abr. 2014, 12:45

Ostres nano, ets una màquina!
Cada sèrie que montes és un luxe. Estaré atent al fòrum a veure quina serà la següent!!

cbaulies
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 18 abr. 2014, 21:55

dv. 18 abr. 2014, 22:16

Vaja, sembla que arribo massa tard per descarregar-me la serie. Sembla que ja no hi ha ningú compartint. Quan vaig trobar això... quines ganes que tenia! :plora: Hi ha alguna manera de que pugui aconseguir aquesta versio? Alguns links que encara estiguin actius, potser?
M'encantaria poder veure-la

Agrairia qualsevol ajuda que em poguessiu donar!

snatcher
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 96
Membre des de: ds. 24 ago. 2013, 19:31
Ubicació: Barcelona

dv. 18 abr. 2014, 23:20

Yo la tengo compartida desde el primer dia, es más, la he tenido que meter en disco externo 24 horas al dia conectado, por falta de sitio en el disco del eMule. Pero con adsl de 3Mb poco puedo hacer, mi subida máxima es de 50ks y además tengo que recompartir mis propios ripeos. La generación megaupload tiene la culpa, todos con sus 20MB al torrent en vez de apoyar un sistema libre y gratuito.

:xiulant:

cbaulies
Usuari
Usuari

dl. 21 abr. 2014, 13:42

Ya, pero es una pena que tanto trabajo no se pueda difundir por no poder descargarlo. Entiendo tus argumentos, pero no hay otra forma de obtener la serie que no sea por emule (ya que, como mínimo en mi caso aun no he obtenido ninguna fuente)? No hay otra forma más efectiva de compartirla?

Anthyz
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 29 gen. 2014, 21:47

dj. 24 abr. 2014, 13:55

Uf, acabo de veure ara mateix com t'han quedat les caixes i m'he enamorat, podria passar perfectament per una edició de qualsevol distribuïdora :cor: :wub:.

Jo, per desgràcia, hauria de fer-ho en DVDs, doncs no tinc cap reproductor de BDs... Si, hi puc ficar solució però ara mateix no és una prioritat. Així doncs, no sé com ha quedat al final la cosa, si compartiràs caràtules i demés per a format BD o DVD, quin tipus de DVD hauria de fer servir (no n'entenc gens jo d'això)...

De totes maneres, ara per ara, no és una cosa que em corri pressa. Ho tinc tot guardat al disc dur extern així que imagino que m'ho rumiaré, treballaré amb els menús i tota la pesca. Així doncs, tu fes l'edició que tingui més demanda que, personalment, t'ho agrairé igualment :yeah:.

Per cert! Si que vaig veure per Instagram l'edició del teu amic. Vaig entrar al compte d'Instagram de Utena en català (el vaig començar però, al final, no li hem donat més ús) i vaig veure que ens havia mencionat a la seva publicació :). No és per res però tan de bo fossis amic meu! :lol:

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

dj. 24 abr. 2014, 19:45

Jajaj que bo!!
Jo com no tinc ni feisbus ni instagram em faig un embolic amb aquestes coses però me n'alegro que hi hagi certa difusió de que aquesta edició existeix, encara que sigui en un grup petitet.

Val, doncs a veure si trobo una estona pel tema caràtules. Ara estic liadíssim amb un mega projecte que em preu moltíssimes hores, tant de lleure com de son!! Però segur que les faig quan vulgui descansar un xic del que estic fent ara

Si a algú li interessa per casualitat:
re4hd.com

És el projecte més ambiciós que he fet fins ara però no té res a veure amb l'Anime :lol:

Que coi! M'ho poso a la firma ara mateix XD

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3274
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dj. 24 abr. 2014, 21:12

albert wesker ha escrit:
Jajaj que bo!!
Jo com no tinc ni feisbus ni instagram em faig un embolic amb aquestes coses però me n'alegro que hi hagi certa difusió de que aquesta edició existeix, encara que sigui en un grup petitet.

Val, doncs a veure si trobo una estona pel tema caràtules. Ara estic liadíssim amb un mega projecte que em preu moltíssimes hores, tant de lleure com de son!! Però segur que les faig quan vulgui descansar un xic del que estic fent ara

Si a algú li interessa per casualitat:
re4hd.com

És el projecte més ambiciós que he fet fins ara però no té res a veure amb l'Anime :lol:

Que coi! M'ho poso a la firma ara mateix XD

:o de quin RE4 es? l'ultim que va sortir que es diu ultimate edition o algo aixi que van ferlo a partir de la versio de gamecube o es el vell que van fer a partir de la versio de ps2 amb certs defectes?

Igualment... suposo que ho fas per a arribar a mes gent pero, tot esta en angles :plora:

cbaulies
Usuari
Usuari

dv. 02 maig 2014, 10:44

Sento fer-me pesada, pero es que realment vull aquesta versió de la serie. Sempre m'ha encantat utena i m'encantaria tenir una versió tant bona!
Algú no podría pujar-la a mega? Ara es gratuit no com l'anterior megaupload. Siusplauuuu :plora:

EDIT:
Dic això perque porto mes d'una setmana ja amb l'emule encès 24h i no hi ha manera :no: ... ni tansols han començat a descarregar-se...

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

dv. 02 maig 2014, 15:21

cbaulies ha escrit:
EDIT:
Dic això perque porto mes d'una setmana ja amb l'emule encès 24h i no hi ha manera :no: ... ni tansols han començat a descarregar-se...

Alguna cosa tens malament segur, tens ID alta? Estàs connectada a la xarxa KDA? Aquestes dues coses son les més importants.

Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 989
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

dv. 02 maig 2014, 17:55

Aquestes releses haurien de ser pujades a servidors DD. Amb les releases antigues de qualitat DVDrip encara s'entenia perquè podien pesar senceres de 5 a 8 GB, però descarregar una release BDrip de 44 GB (sense comptar la pel·licula) com aquesta per Emule és una tortura xinesa...

No ho dic per faltar, ni molt menys, és que la veritat que no entenc per què tanta feinada per a que després la puguin tenir només quatre gats...

Felicitats a albert wesker per la feina ben feta.
Imatge

_mogu_
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 151
Membre des de: dg. 27 juny 2004, 10:36

ds. 03 maig 2014, 01:22

Pels que tenen problemes descarregant la sèrie per emule, ja s'està pujant a Mega aquí.

cbaulies
Usuari
Usuari

ds. 03 maig 2014, 14:07

Doncs moltissimes gràcies a qui les estigui pujant :D !

soloku, deus tenir raó, perque jo tampoc ho entenia. Be, igualment me la descarregaré poc a de mega

albert wesker, moltes felicitats per aquesta feinada (he començat a veure el primer capitol i quina passada!) i moltisimes gràcies per compartir-ho amb tothom :P

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: MSN [Bot] i 4 visitants