Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

4catalonia

dc. 31 gen. 2007, 12:45

És un problema del teu bsplayer això, alguna cosa mal configurada del bsplayer o el problema de xoc de versions del bsplayer, la versió que carrega l'exe i la versió que tens posada tu al pc; sona molt raro però a mi em passa amb tots els menus antics que tinc grabats (però no recordo si em surt això o es queda el programa en blanc).

Per a mirar de trobar la solució hauries de mirar què intenta carregar el bsplayer quan l'obres i llavors el millor és anar al fòrum d'aquesta gent a veure si trobes què pot passar.

schranz

dv. 02 feb. 2007, 12:19

eyyys ja u e solucionat els menus em van perfectes!

el problema era que vaig instalar el BSplayer 2.10 com a reproductr de dvd's pero el vaig desinstalar pero encara i axis van quedar residus d´entre ells l´executble i aixo produiar conflictes entre versions per si algu mes li a pasat jo e anat a buscar archivos e buscat BSPlayer i e borrat tot el que m´ha sortit, menys el que sortia en el menu de txus clar jejejeje

apa merci!! :adeu:

Monky D.Luffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 697
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 02:16
Ubicació: Envoltat de monguers
Contacta:

dg. 04 feb. 2007, 21:04

Ola tinc els capitols de one piece i els menus, explikes com posar-ho i veureu al pc amb el bs player, pero com ho puc fer per posar-ho en un dvd i que surti el menu indikeume el programa i els passos que he de seguir gracies ;-)
Imatge
Por las mañanitas cuando me levanto tengo la colita ¡Dura como un Canto!

Monky D.Luffy
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dl. 05 feb. 2007, 21:17

Sisplau que algu em respongui que hi ha temes on tothom respon i a veguades em sembla que parli amb una paret ¬¬
pre ve millor que calli :xiulant:
Bé si algu em pogues respondre que crec que sí hem faria un gran favor ^^u
:adeu: i gracies ;-)
Imatge

braveheartsmj
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 992
Membre des de: dl. 19 des. 2005, 20:17

dl. 05 feb. 2007, 21:31

Aquests menus nomes es poden veure pel PC, MAI pel dvd de sobretaula per veure'l per la televisio. Si ningu et respon es perque estan cansats sempre de respondre les mateixes preguntes.
Espero haber-te ajudat :adeu:
Imatge

Txus
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 900
Membre des de: dv. 03 des. 2004, 16:50
Ubicació: Fox River
Contacta:

dl. 05 feb. 2007, 22:35

O si no el responen és perquè encara no ho havia llegit ;-)

Per gravar-ho en un DVD només has de seguir les instruccions que inclou cada menú, el fitxer Instruccions.txt Allà t'ho diu tot. Bàsicament has de gravar tot el contingut a l'arrel del DVD, reanomenar els capítols com dic i ja està.

JVX_18
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 40
Membre des de: dl. 08 maig 2006, 20:56
Ubicació: Vila-real

dt. 06 feb. 2007, 13:49

Jo tinc una altra pregunta. Vist que els menus sols funcionen en el PC, si a la fi decidisc grabar els dvd amb menú, el dvd de sobretaula no em reproduira el menú, pero em deixará accedir a la carpeta capítols no??

I si la sèrie te subtitols, aquestos van en la mateixa carpeta del menu que els capítols??

Gracies :jiji:

Txus
Ushinchu
Ushinchu
Contacta:

dt. 06 feb. 2007, 13:55

Sí, tranquil. Els capítols els podràs veure. Només caldrà que obris la carpeta on hi ha els capítols. A més, els subtítols porten el mateix nom que el vídeo, i la majoria (per no dir tots) de reproductors divx de sobretaula t'ho agafen i ho pots veure bé.

JVX_18
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 40
Membre des de: dl. 08 maig 2006, 20:56
Ubicació: Vila-real

dt. 06 feb. 2007, 14:50

Gracies Txus :yeah: , vag a baixarme ara mateix els de bola de drac, que es la que estic recopilant ara

Monky D.Luffy
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dt. 06 feb. 2007, 15:18

Gracies, el que he fet es gravar-m'ho pel menu de l'ordinador i tal com heu dit doncs quan ho poso en el dvd de sobretalua doncs obro la carpeta i em va perfectament ;-)

:excl: PD: m'agradaria cometarte txus k el menu numero 6 no esta disponible en descarrega directa sisplau tornel a penjar ;-) :adeu:
Imatge

rey_nikochan

Gracies

dc. 07 feb. 2007, 12:51

No hi estava grabant el opening, el ending si que el tenia pero el opening se me pasó.
Gracias.

Txus
Ushinchu
Ushinchu
Contacta:

dl. 26 feb. 2007, 20:25

Teniu el menú del DVD 9 de One Piece al primer missatge. El DVD 6 el tornaré a pujar quan tingui una mica de temps (i ample de banda). Sempre pots provar l'emule. Si no hi sóc connectat, no cancel·lis, que em connecto cada dia.

4catalonia

dc. 28 feb. 2007, 19:00

Moltes gràcies per un nou menú Txus, la veritat és que em van la mar de bé :P

Txus
Ushinchu
Ushinchu
Contacta:

dt. 27 març 2007, 23:59

Afegit el desè menú de One Piece :adeu:

Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1898
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

dc. 18 abr. 2007, 18:25

eis, una pregunteta, algú té els noms dels capítols en un text? Els noms que apareixen en els menús de BOLA DE DRAC vull dir... és per una bona causa :adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants