Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Txus
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 900
Membre des de: dv. 03 des. 2004, 16:50
Ubicació: Fox River
Contacta:

dc. 18 abr. 2007, 19:03

Jo els vaig treure d'una llista d'en bictor spirit, després els vaig anar comparant amb una llista de capítols en anglès i en vaig fer un terme mig. Però no tinc cap llista en format text :(

Titoedu

menus del txus

dt. 05 juny 2007, 13:22

Ei Txus, no has pensat de fer menus d'aquests del teu estil per a la serie Stargate SG-1, en català clar, perquè no he trobat cap menu per aquesta serie en catala, i estaria interessat.

D'igual manera, si algu sap on es troben menus per a Stargate SG-1 en català, si m'ho pot dir, estaré molt agrait.

Moltes gràcies

Darkdook

ds. 23 juny 2007, 15:10

tengo una preguna teneis pensado hacer el menu de musculman pero el de las pelis
gracias

no hos penseis que meto prisas ni nada por el estilo es mas que nada por saberlo

Txus
Ushinchu
Ushinchu
Contacta:

dv. 29 juny 2007, 16:53

D'Stargate no ho havia pensat, però els podria fer, sí, encara que ara a Mecanoscrit.cat tenen previst fer una nova versió d'alta qualitat, potser espero per fer els menús en base a aquesta versió.

De les pel·lícules de Musculman... doncs se m'havien passat. Ara mateix m'hi poso, gràcies per avisar ;)

Edito: doncs dit i fet, ja els tens al primer missatge del fil :yeah:

davile

dj. 23 ago. 2007, 23:13

Tinc un problema amb el menu 2 de bola de drac :
-Primer que no te instruccions i no máclaro.
-E possat el següent i no me surt: Db000a.avi,els capitols aixi Db019.avi
i no me surt res es queda el bsplayer amb la paraule CLOSED i no se que fer.

P.D.:Els altres 8 menus em van a la perfeccio gracies i salutacions .Alludeumeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :ein: :ein:

davile

dv. 05 oct. 2007, 21:33

HOlaaaaaaaaaaaaaaaaa la la la la la la la la

ecooooooooooooo o o o o o o o o

Pues no,no ni ha ningu tu

4catalonia

dv. 05 oct. 2007, 22:35

Tenint en compte que els ha fet amb quickmenu builder si busques l'arxiu btn.inf (o .ini no ho recordo) i l'edites amb el bloc de notes allà veuràs quin nom han de tenir els capítols, no sigui que els noms siguin diferents als que creus tu :adeu:

P.D: L'arxiu està en la carpeta que no es diu capítols, és que ara no tinc cap menú a mà per a dir-te el nom exacte.

davile

dt. 09 oct. 2007, 09:59

Ey e encontrat el arxiu que em vas dir i e llegit aixo:

Action=MenuDir%\Bsplayer\Bsplay.exe
Param=..\Capitols\"019.bsl" -fs
State=1
Close=0
i els capitols el e possat "019.avi" pero no em funcina encara :plora: :plora: :( :( no se que fer.
I gracies per la resposta

4catalonia

dt. 09 oct. 2007, 13:53

davile ha escrit:
Ey e encontrat el arxiu que em vas dir i e llegit aixo:

Action=MenuDir%\Bsplayer\Bsplay.exe
Param=..\Capitols"019.bsl" -fs
State=1
Close=0
i els capitols el e possat "019.avi" pero no em funcina encara :plora: :plora: :( :( no se que fer.
I gracies per la resposta

Pq el que necessites són les playlists del bsplayer (Param=..\Capitols"019.bsl" -fs) això és la playlist del capi 19, així que has de tenir l'arxiu avi amb el nom 019.avi i llavors també l'arxiu 019.bsl, que sempre venia amb el rar.

Si no vols haver de fer servir el bsplayer pq tens un programa millor o simplement pq no se t'obren els vídeos o pq n'estàs fart de que no et vagi pots posar això:

Action=MenuDir%\Capitols\019.avi

És a dir, canvies les línies Action i Param i poses el que t'he posat jo; si fas això t'anirà segur pq jo ho he fet a molts menús que he trobat per inet :adeu:

P.D: Si tens cap dubte ja saps ;-)

davile

dt. 09 oct. 2007, 17:56

:juas: :juas: :juas:
Ostras tu,q ve,ara si que em funciona jajajajajajaja :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:

Un altre cosa,ya que estem :bleh: saps el que tindria q fer per que al igual que en els altres menus amb cada capitul em sortis el opening i el ending

Multissimes gracies per solucionar-me el problema.Que be jejejejeje

4catalonia

dc. 10 oct. 2007, 00:20

davile ha escrit:
Un altre cosa,ya que estem :bleh: saps el que tindria q fer per que al igual que en els altres menus amb cada capitul em sortis el opening i el ending

Per aconseguir això l'únic que pots fer és crear-te una playlist, amb el bsplayer o el que sigui i posar-li els tres arxius a dins, vamos que hauries de tenir un fitxer .bsl amb l'opening, el capi i l'ending a dins i posar que quan cliquis al capítol s'obri el fitxer .bsl, vamos com ho tenies abans; si fas el que he dit jo de passar d'això i tenir només l'avi no podràs fer-ho sense haver de fer servir el virtualdubmod i a sobre t'ocuparan més espai els capis i no te n'hi cabran tants :adeu:

davile

dj. 11 oct. 2007, 09:45

Be,dons els deixare aixi que ya em funciona i ya es moltissim jajajajaja gracies un altre cop per tot company :adeu:

:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:

Txus
Ushinchu
Ushinchu
Contacta:

dt. 20 nov. 2007, 19:20

He estat fora un temps i veig que hi havia dubtes... que ja s'han solucionat. Per cert, estic intentant tornar a muntar alguns menús, ja que els he tornat a perdre tots :plora: Paciència.

De moment, us deixo amb els dos menús de PlanetES.

Monky D.Luffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 697
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 02:16
Ubicació: Envoltat de monguers
Contacta:

dt. 20 nov. 2007, 21:35

ja se que no va aqui pero com que a peticions no i miren gaire, algú podria fer un menu per DVD de sobretaula de FLCL quan tingui temps? d'aqui poc treura la nova relase el Lordnightmare amb triaudio i m'agradaria molt tenir-lo. Gracies :adeu:
Imatge
Por las mañanitas cuando me levanto tengo la colita ¡Dura como un Canto!

Txus
Ushinchu
Ushinchu
Contacta:

dt. 20 nov. 2007, 22:50

Per sobretaula vols dir DVD? És que jo només en faig per a PC...
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants