Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Txus
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 900
Membre des de: dv. 03 des. 2004, 16:50
Ubicació: Fox River
Contacta:

dj. 02 nov. 2006, 13:59

Al primer missatge del fil he deixat un nou menú: New Dr Slump.

Txus
Ushinchu
Ushinchu
Contacta:

dl. 06 nov. 2006, 13:08

Segon menú de New Dr Slump al primer missatge del fil :)

KBzon46

dl. 06 nov. 2006, 15:22

Hola, algu que tingui els menus de dragon ball podria repujar els que falten? nomes fallen els que estan en rapidshare que soposo que caduquen abans que al megaupload. He probat amb els elinks pero fa dies que els tinc i alguns no tenen fonts :no:
Moltes gracies

PD:Txus, quin programa utilitzes per fer els menus? Ho dic perque he vist que fent 2 imatges generals i treballant per areas es suficient per fer el menu (potser m'equivoco pero crec q ho fas aixi no? ^^u ). Jo faig servir l'Autoplay media studio 4.0 i es una merda haber de fer els botonets un per un retallats de la imatge general...

Txus
Ushinchu
Ushinchu
Contacta:

dt. 07 nov. 2006, 14:19

En principi estan quasi tots repujats, i els que no ho estan, no fa ni un mes que me'ls vaig baixar per última vegada, per tant encara deuen estar vigents. I per emule els tinc compartint tot el dia, però per la nit desconnecto.

Guillerq
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 435
Membre des de: dl. 14 ago. 2006, 20:38
Ubicació: Cercant un somni

dt. 07 nov. 2006, 18:30

Una pregunta Txus... Aquets menus com funcionen? Els grabes juntament amb el DvD i ja està? Quan els vols veure et surt el menu per triar quin vols?

Es que acabu de veure aquest post que trobu que es molt interressant i que els menus estan molt currats (per cert) i m'agradaria que m'expliquess¡u com funcionen.
Gracies. :adeu:
Imatge

Nickname change: gIRo12 -----> Guillerq

Txus
Ushinchu
Ushinchu
Contacta:

dt. 07 nov. 2006, 18:49

Sempre adjunto un fitxer amb les instruccions, però bàsicament, graves tots els fitxers que vénen al fitxer .rar a l'arrel del DVD i els capítols que tens bé a una carpeta bé a l'arrel del DVD mateix. Com dic, a les instruccions està explicat, però si tens cap problema m'ho dius i t'ajudo :)

I un cop gravat la forma de funcionament és senzillíssima: introdueixes el DVD i s'autoexecuta tot solet :)

KBzon46

ds. 11 nov. 2006, 18:57

Hola de nou, despres d'uns quants dies amb l'emule dia i nit he aconseguit les caratules de bola de drac d'en Txus que no funcionaven en DD i les he tornat a repujar:

dvd1--->http://www.megaupload.com/?d=PR7KP08L

dvd3--->http://www.megaupload.com/?d=V64UAWU7

dvd4--->http://www.megaupload.com/?d=K374JMHS

Per cert Txus, he pensat en fer unes caratules seguint la linia dels teus menus(nomes els de bola de drac). Que et sembla?Ja estic fent la part dels titols dels capitols, pero crec que per acabar d'arrodonir em podries dir el tipus de font que vas fer servir per la lletra i ficar-la igual.

També agrairia a qui trobes una imatge amb millor qualitat del drac que fico a continuació, perque creia que aquesta ja em servia pero no queda del tot be. He buscat per molt llocs pero no en vaig cap de millor :(
Imatge

Txus
Ushinchu
Ushinchu
Contacta:

dl. 13 nov. 2006, 16:13

Gràcies, KBzon! Ara mateix edito el primer missatge amb els enllaços. Jo tinc l'emule encès només durant el dia, així que deu ser per això que has trigat tant a baixar-te'ls. Pel tema caràtules, el tipus de lletra que vaig utilitzar és la Jorvik.

Txus
Ushinchu
Ushinchu
Contacta:

dl. 20 nov. 2006, 20:07

Ja teniu l'últim menú de New Dr Slump al primer missatge del fil.

Kovalon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 315
Membre des de: dc. 08 març 2006, 18:46
Ubicació: Tarragona

dc. 29 nov. 2006, 23:35

Els menús de Bola de Drac no inclouen al nou riper, no? Es que he provat el del DVD 5 i clicant sobre "Animelliure" posava "release de Teparta & bictor_spirit". Crec que bitERROR es mereix sortir com a autor, que s'ho està currant molt, no?

:adeu:
Imatge

KBzon46

dl. 18 des. 2006, 15:29

Hola,ja tinc les caratules de dragonball adaptades als menús en aquest link:

viewtopic.php?p=141197#141197
KBzon46 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 18 des. 2006, 16:09, en total s’ha editat 1 vegada.

Txus
Ushinchu
Ushinchu
Contacta:

dl. 18 des. 2006, 15:59

Kovalon ha escrit:
Els menús de Bola de Drac no inclouen al nou riper, no? Es que he provat el del DVD 5 i clicant sobre "Animelliure" posava "release de Teparta & bictor_spirit". Crec que bitERROR es mereix sortir com a autor, que s'ho està currant molt, no?

:adeu:

Sí, vaig dir que ho faria però no me n'he enrecordat. És clar que es mereix incloure'l!! Aquesta tarda afegeixo el seu nom perquè quedi als crèdits secula seculorum :)

Edito: actualitzats enllaços ed2k; demà al matí pujaré els menús a DD.

Txus
Ushinchu
Ushinchu
Contacta:

dt. 19 des. 2006, 15:52

Ja teniu els enllaços de Bola de Drac correctament acreditats, tant en DD com en ed2k. A més, teniu al primer missatge el primer menú de DVD de Sr Slump, la sèrie de tota la vida, la que avui han tornat a emetre des del primer capítol i que en Kelf n'està fent la release.

4catalonia

dc. 20 des. 2006, 23:55

Merci Txus pel menú de dr. slump, l'altre dia nava navegant per a veure si en trobava cap pq la volia començar a grabar :adeu:

Edito: Per cert, el menú de Maison Ikkoku ja ha caducat, me'l vaig baixar per la mula ja però pq ho sàpigues

schranz

dv. 22 des. 2006, 20:32

hola merci per el menu de dr.slump! feia temps que esperava que algu els fes! avera si ara que tornan a retrensmetra la serie per la tele en Kelf pot treure mes capitols....pq no se si la relase va tan lenta per falta de material o per falta de temps...

wenu ara baixare el menu i grabare el primer dvd! :adeu:
schranz l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 25 des. 2006, 17:02, en total s’ha editat 1 vegada.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants