Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Semi-Demonio

Miracle Giants ( Dome, el petit geni del baseball) 06/49

dl. 20 març 2006, 19:50

Bé, començo la release de "Dome, el petit geni del beisbol" per la meva part despres d'haver cançelat la que feia amb Cirdan88

Dome, el petit geni del Baseball

Imatge

Review by Cirdan88:
Dome Shinjo es un mocos de 10 anys, fill d'un llegendari jugador dels Yomiuri Giants mort quan en Dome era petit. Del seu pare ha eretat l'amor per el béisbol i les grans habilitats per aquest esport, tot i que la seva mare, i la seva germana gran intenten evitar que el practiqui. De fet, el seu pare, abans de morir, va poder ensenyar-li un tir magic. El noi, després de que la seva mare li dongués el guant del seu pare, fá el seu llançament magic a un entrenament dels Giants, i rapidament es fitxat. Amb el respatlle del veterans jugadors de l'equip, a partir de llavors, el Giants son immbatibles en casa, i cap dels batejadors de la lliga profesional japonesa aconsegueix acabar amb el llançament màgic de Dome, que únicament pot jugar el partits que es juguen a casa, al Tokyo Dome, per petició de la seva mare. A partir d'aqui van començar a sortir rivals com un jugador capaç de trobar el secret al llançament d'en Dome, un noi que bateja amb una tecnica de calcular la trajectoria de la pilota com si d'un ordinador es tractes, una noia amb llançaments espectaculars, i finalment un "torero" misterios anomenat Carlos. A rel d'això, en Dome es veura forçat a crear nous llancçaments, per tal de guanyar els partits.
¿Aconseguirà donar-li la lliga als Giants?

He de comentar una cosa sobre la release. Lo primer, es que no utilitzarem els episodis ja pujats per Pussol, utilitzarem directament els VHS, treient al maxim la qualitat ( tret dels primers episodis, que seran raws japoneses ). Estarà amb audio català i japonés sempre que es pugui... amb aixo vull dir lo seguent: falten els 3 primers audios en català, i falten audios en japonés del 10 cap amunt ( sembla ser que els VHS que venien només abarca els 10 primers episodis ), per tant, la release en principi serà en català, pero els 10 primers episodis, duran també el japonés. De moment, no hi han subtitols pels episodis que no tinc audio català, continuaré la recerca...

PD: Els primers 4 episodis son de l'anterior release que feia amb en Cirdan, només he cmabiat el nom per que quedi estetic amb els que jo usaré, pero continua duent a en Cirdan88 al nom també :bleh:

Agraiments:

Vull agrair el soport de tots els que heu fet posible aquesta "re-release" xD , a Cirdan88 que va ser el que em va animar a fer-la, als que s'han prestat per fer de fonts/seeds, i sobretot, a en Pussol, ja que m'ha cedit els VHS per tal de treuren la maxima qualitat, moltisimes gracies, ets l'amo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :yeah:

Caracteristiques

Video: 640x480
Codec: XviD
Audio: Català i japonés ( només del 1 al 10 )

E-links
Miracle Giants (Dome, el petit geni del baseball) -01- Detesto als Giants!
Miracle Giants (Dome, el petit geni del baseball) -02- Confien en mi per l'inici de la temporada!
Miracle Giants (Dome, el petit geni del Baseball) -03- El llançament perfecte! La técnica especial d'en Dome
Miracle Giants (Dome, el petit geni del Baseball) -04- L'entrenador Oshino entra en acció!
Miracle Giants (Dome, el petit geni del Baseball) -05- El primer partit contra l'Ochiai!
Miracle Giants (Dome, el petit geni del Baseball) -06- En Dome elimina 6 jugadors seguits!

Captures
Imatge
Imatge
Imatge

[ Afegeix els 6 enllaços al teu client d'ed2k ]
Semi-Demonio l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 08 des. 2006, 19:00, en total s’ha editat 3 vegades.

Semi-Demonio

dl. 20 març 2006, 19:59

Afegit episodi 5!

Miracle Giants (Dome, el petit geni del Baseball) -05- El primer partit contra l'Ochiai!

En dome s'enfronta perfí amb le gran batejador de la lliga japonesa, l'Ochiai dels Dragons... Aconseguira en Dome batre al seu rival?

Imatge
Imatge

dogsout

dl. 20 març 2006, 20:10

ei sento sentir axo k us separeu a lora d fer akesta re-lease :( jo d momen tagraeixo lesforç k fas i seguire amb els teus capis!!!gracies pel 5!!!

wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dl. 20 març 2006, 20:59

Baja una tragica separacio pero almenys seguim amb la release!!
Imatge
DIARI D'UN INFORMÀTIC
Gràcies al Maki_ per la firma!

eugeni128
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1571
Membre des de: dv. 10 set. 2004, 00:42
Ubicació: Sant Esteve Sesrovires (BCN)
Contacta:

dl. 20 març 2006, 21:21

Gràcies per seguir la serie :yeah:

Llastima de la separació :( pero la segueixes endavant :)

:adeu:
Imatge

drsenbei
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 80
Membre des de: ds. 26 nov. 2005, 12:57
Contacta:

dl. 20 març 2006, 21:48

Gràcies per continuar :mrgreen: :bleh:
fins la propera Spanishare!

bepo12

dl. 20 març 2006, 21:50

T'envio el meu condol pel divorci... Però quan no estàs bé amb la parella, el millor és deixar-ho... :bleh: :mrgreen:
Moltes gràcies Semi-Demonio!! :yeah:

vicvctor15

dl. 20 març 2006, 23:10

Bajando el 5.
Gracias.

MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

dl. 20 març 2006, 23:28

M'imaginava que els problemes es traslladarien també a aquesta release ^^u

M'imagino que l'altre exmembre no li donarà per fer-ne una altra ^^u

:adeu:
Imatge

jaser
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dc. 07 set. 2005, 15:38
Ubicació: ...vent de llibertad...!!!

dt. 21 març 2006, 00:30

gracies x l'esforç en continuar la serie :yeah: !!!!
http://www.mundofirmas.tk >> per apendre a fer firmes!!

stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 721
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dt. 21 març 2006, 00:55

gracies pel nou capitol.

krilin

dt. 21 març 2006, 06:33

Moltes gràcies Semi. :yeah:

Cirdan88

dt. 21 març 2006, 16:28

No, no haré otra version.
Yo estoy aki x si algun dia kiere k siga ayudando, sino no puedo hacer nada mas, solo esperar.

k_nox_

dc. 22 març 2006, 16:32

Moltes gracies per la serie. :yeah:
1 pregunta, domes amb pasa a mi o altres persones tmb, que en el cap. 1 s'escolta domes l'audio en japo? osigui domes hi ha una pista d'audio.

Semi-Demonio

Re: Miracle Giants ( Dome, el petit geni del baseball) 05/49

dc. 22 març 2006, 16:42

Semi-Demonio ha escrit:
He de comentar una cosa sobre la release. Lo primer, es que no utilitzarem els episodis ja pujats per Pussol, utilitzarem directament els VHS, treient al maxim la qualitat ( tret dels primers episodis, que seran raws japoneses ). Estarà amb audio català i japonés sempre que es pugui... amb aixo vull dir lo seguent: falten els 3 primers audios en català, i falten audios en japonés del 10 cap amunt ( sembla ser que els VHS que venien només abarca els 10 primers episodis ), per tant, la release en principi serà en català, pero els 10 primers episodis, duran també el japonés. De moment, no hi han subtitols pels episodis que no tinc audio català, continuaré la recerca...

^^u
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google Feedfetcher i 23 visitants