Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

kishin
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 389
Membre des de: dl. 08 des. 2003, 09:10
Ubicació: BENICARLO (CASTELLON)
Contacta:

Re: DVDs DE DRAGON BALL EN CATALAN + EXTRAS by KISHIN 16/22

dc. 04 ago. 2010, 22:39

tengo puestos a compartir del 4 asta el 16
por si acaso alguien le falla alguno
Imatge

kinoket
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dj. 22 jul. 2010, 17:01

dc. 04 ago. 2010, 22:42

HIEI ha escrit:
Gracias por el siguiente, por cierto podrias poner el 15 tambien en lanzamiento que lo tengo al 53,2% y ahora mismo sin fuentes, sino no lo podre descargar nunca... Gracias!

Jo volia començar a baixar, al menys algun DVD però res, no tenen fonts o 1, i de cop sense de nou, he estat 1 setmana amb el 1er i no va baixar ni el 10 per cent, i això que l'emule em va bé, deu ser que ja gairebé ningun la baixa i els que ho van baixar (potser no mes de 10) ja no ho comprtaixen, jo ja he desistit ^^

kishin
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

dj. 05 ago. 2010, 09:43

estoy partiendo los archivos para ponerlos en descarga directa
ya que mucha gente no ha podido bajarselos
asi que apartir de mañana empezaran a estar disponibles en ese formato

PD: el ultimo siempre estara durante bastante tiempo en el emule, luego pasara a DD
Imatge

kinoket
Arashinchu
Arashinchu

dg. 08 ago. 2010, 16:40

Estaria molt bé, però m'esperaré a que s'acabi al release (potser un 2 - 3 anys), segur que és molt bona venint de'n Kishin, figura clau d'animelliure :yeah: .

Llàstima que el ritme s'hagi ralentit de manera tan bestial, mirarnt les 1es pags del post, hi havia molts comentaris de molta gent, però només s'han tret 3 DVDS en 2 anys i és normal que la gent vagi desistint, gairebé només hi ha 2 - 3 persones que ho comenten i fonts poquíssimes.

Sobre tot tenint en comte que la release DDVDBOX en divx en boníssima també i està completa fa una anys i està en DD, de totes formes s'agraeix molt aquesta, l'únic pero és el temps que es triga, tants anys la genmt sol desconnectar d'una reease i es dificil que n'estigui pendent, no se, 6 - 7 ays ^^u .

Gràcies de nou :yeah:

kishin
Sanshinchu
Sanshinchu
Contacta:

dg. 08 ago. 2010, 18:08

kinoket ha escrit:
Estaria molt bé, però m'esperaré a que s'acabi al release (potser un 2 - 3 anys), segur que és molt bona venint de'n Kishin, figura clau d'animelliure :yeah: .

Llàstima que el ritme s'hagi ralentit de manera tan bestial, mirarnt les 1es pags del post, hi havia molts comentaris de molta gent, però només s'han tret 3 DVDS en 2 anys i és normal que la gent vagi desistint, gairebé només hi ha 2 - 3 persones que ho comenten i fonts poquíssimes.

Sobre tot tenint en comte que la release DDVDBOX en divx en boníssima també i està completa fa una anys i està en DD, de totes formes s'agraeix molt aquesta, l'únic pero és el temps que es triga, tants anys la genmt sol desconnectar d'una reease i es dificil que n'estigui pendent, no se, 6 - 7 ays ^^u .

Gràcies de nou :yeah:

esta relase la hice en un principio para mi, pero la gente me pidio que la compartiera porque en ese momento no habia ninguna igual.
lo de el tiempo que llevo haciendola, estoy casado y con un hijo,y ademas el tiempo no me sobra.
como dije antes esta relase la hice para mi, sin prisa pero sin pausa
Imatge

kinoket
Arashinchu
Arashinchu

dl. 09 ago. 2010, 02:07

Sí ja ho sabem tot això, jo no ho critico pas, només dic el que penso encara que fos per tu una vegada ho comparteixes saps que hi haurà gent pendent de tu i que potser no poden estar molts anys pendent d'una release, que al tenir un ritme tant lent passa que gairebé ningú s'ho baixa ja (es nota amb els comentaris que hi havia fa 3 anys i ara ja gairebé no n'hi ha), però està molt bé que la comparteixis, encara que sigui poca gent sempre hi haurà algú que li interessi :adeu:

Camaron
    Ishinchu
    Ishinchu
    Entrades: 43
    Membre des de: dt. 24 abr. 2007, 12:24

dc. 11 ago. 2010, 14:03

descarga al 84%, lastima de ONO y la ID baja. archivo en lanzamiento y alguno ya ha recibido mas de 2GB mias :p

yo sigo esperando estos DVD's con ansia, sea al ritmo que sea ;)

kinoket
    Arashinchu
    Arashinchu

dg. 15 ago. 2010, 02:20

He provat de baixar a vore el 16 però no hi ha manera, només hi ha 1 font completa i 2 incompletes, en Hiei i un altre, si només s'ho baixen 2 persones està xungo, per si de cas em quedaré amb la versió DVDbox de'n Teparta i cia i si algun any es completés i en DD intentaria baixar-me almenys 1 DVD per veure com són, :adeu:

HIEI
    Ushinchu
    Ushinchu
    Entrades: 1202
    Membre des de: dt. 16 nov. 2004, 11:36
    Ubicació: Montcada i Reixac
    Contacta:

dg. 15 ago. 2010, 18:39

inisisteix k jo ja el tinc al 87,5% i valen la pena :yeah:
    Imatge

kishin
    Sanshinchu
    Sanshinchu
    Contacta:

dl. 16 ago. 2010, 12:00

kinoket ha escrit:
    He provat de baixar a vore el 16 però no hi ha manera, només hi ha 1 font completa i 2 incompletes, en Hiei i un altre, si només s'ho baixen 2 persones està xungo, per si de cas em quedaré amb la versió DVDbox de'n Teparta i cia i si algun any es completés i en DD intentaria baixar-me almenys 1 DVD per veure com són, :adeu:

no creo que tardaras mucho en bajarte cualquiera de los dvs ya que tengo una subuda de 500Kb ( 60 reale mas o menos)

sibajas alguno para probar dime tu nick y te pongo preferente
    PD: baja el 1 y asi sabre que eres tu
    Imatge

kinoket
    Arashinchu
    Arashinchu

dv. 20 ago. 2010, 03:45

HIEI ha escrit:
    inisisteix k jo ja el tinc al 87,5% i valen la pena :yeah:

Venint de'n Kishin estic segur que valen la pena, pero això m'estranya que només s'ho baixin 2 persones, és massa poc, ei Kishin gràcies, però esperaré degut a que fa 5 anys i mig que vas començar, prefereixo esperar a si acabes algun dia (m'imagino que en 2 - 3 anys) i si la penjes en DD molt probablement me la baixés, però ara mateix haver-me de baixar 16 DVDs sense quasi fonts i amb lo lent que és l'emule en comparació a la DD per ara no val la pena, :adeu:

kishin
    Sanshinchu
    Sanshinchu
    Contacta:

dv. 20 ago. 2010, 20:02

tu mismo
    yo ya llevo compartidos mas de 17 GB del dvd 16

PD: ya se que tengo una subida de 500kb (60KB reales) pero a ver que pasa con la gente que solo me veo a mi de fuente ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬ ¬¬
    Imatge

genesi2010
    Arashinchu
    Arashinchu
    Entrades: 90
    Membre des de: dg. 24 gen. 2010, 14:09

dt. 24 ago. 2010, 12:47

moltes gracies kishin per un altre, fa dos anys que no me'n baixava cap perque pensava que estava el projecte aturat, veien que no quants dvds has publicat en aquests dos anys?

kinoket
    Arashinchu
    Arashinchu

dt. 24 ago. 2010, 17:07

genesi2010 ha escrit:
    moltes gracies kishin per un altre, fa dos anys que no me'n baixava cap perque pensava que estava el projecte aturat, veien que no quants dvds has publicat en aquests dos anys?

Ei et responc jo mateix, en 2 anys 4 DVDS, queden 6 DVDS, pel que m'han dit són molt bons, així que paciència que segur val la pena, jo com vaig dir, si s'acaba i es posa en DD segur m'ho baixaré, però tampoc tinc pressa, :adeu:

condedooku
    Sushinchu
    Sushinchu
    Entrades: 771
    Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

dt. 24 ago. 2010, 18:18

moltes gracies :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants