Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, wachimiro

Forty
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: dv. 17 març 2006, 19:14
Ubicació: Les Borges Blanques
Contacta:

ds. 29 des. 2007, 00:28

Weeee!! Gràcies per 5 capítols més! Descarregant i compartint! :yeah:

Per cert, torno a preguntar un altre cop (és que em vaig sentir ignorat :plora: ):
Jo mateix una mica més amunt ha escrit:
Per cert, obmultimedia, tu que tens els dvdrips japonesos, a partir de quin capítol comencen a ser en format 16:9? Sé que els actuals japonesos els emeten en HD i 16:9, però en DVD segur que devien començar més aviat en 16:9. I parlant d'HD, els faràs en HD quan s'hi arribi?
Imatge

obmultimedia
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 588
Membre des de: dl. 19 gen. 2004, 15:54
Ubicació: Sant Vicenç Dels Horts
Contacta:

ds. 29 des. 2007, 11:04

Forty ha escrit:
Weeee!! Gràcies per 5 capítols més! Descarregant i compartint! :yeah:

Per cert, torno a preguntar un altre cop (és que em vaig sentir ignorat :plora: ):

Ni idea Forty, yo me voy bajando los DVDrip japoneses poco a poco dado que miden mucho y no tengo demasiado disco duro para ir acumulando material
Imatge

Evinawer

dg. 30 des. 2007, 11:55

hola! Em sap geu però això del pando no furula bé :(
La idea era boníssima :plora:

obmultimedia
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dg. 30 des. 2007, 17:49

release cancelada.

Me retiro del mundo del ripeo, lo siento mucho, a muerto mi web y por lo tanto me retiro.

A sido grato compartir estos capitulos con todo el mundo.
Imatge

Forty
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: dv. 17 març 2006, 19:14
Ubicació: Les Borges Blanques
Contacta:

dg. 30 des. 2007, 19:27

:plora: Sento que et retiris d'aquest món, sempre he sigut un seguidor fidel d'aquesta release.
Jo et demanaria que tornessis, però la decisió és teva i la respectem.
Gràcies per tot aquest temps de dedicació.

Per cert, em pots dir d'on et baixes els DVDrips japonesos? Almenys m'agradaria tenir-los.
Imatge

Evinawer

dg. 30 des. 2007, 21:08

Ostres! :S

Em sento culpable i tot d'haver dit alguna cosa DX
Just ho dic jo i se'n va :S

Bé, espero que tinguis sort en altres coses!
Es una llástima, però si estàs millor, no hi ha res a dir!!!

Petons!

obmultimedia
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dj. 07 feb. 2008, 23:15

rescato el hilo para comunicaros que tal vez reanude la release.

estoy metido en un nuevo proyecto y si resulta bien, es posible que continue con la serie por donde la deje en su dia.

PD: estan saliendo releases de one piece como enanos bajo las piedras. ¬¬
Imatge

SoulBlooD
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 168
Membre des de: ds. 18 nov. 2006, 13:33

dv. 08 feb. 2008, 16:04

Be aixo es una bona noticia jjejejejejeej jo estik dscarregant la teva release, esperem k segueixi endavant

Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1898
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

dv. 08 feb. 2008, 17:55

obmultimedia ha escrit:

estoy metido en un nuevo proyecto y si resulta bien, es posible que continue con la serie por donde la deje en su dia.

ob, és una bona noticia ja que jo també em baixava la teva versió. Però espero que si tornes a per ella tinguis intenció de fer-la fins al final perquè sinó ens tornarem bojos de anar canviant xD És a dir que si pots tornar-hi i acabar-la, perfecte , però si no ho saps segur...

I lo de la postdata no entenc perquè ho fiques, és normal que surtin més releases, a més la gent veu que l'has cancel·lat i encara tenen més motius per treure la release. No poden esperar que et decideixes si tornes o no.

:adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo

stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 719
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

ds. 09 feb. 2008, 00:10

Jo també em baixava la teva espero que continuïs amb ella així no tindre que canviar de versió.
Imatge

obmultimedia
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dg. 10 feb. 2008, 17:24

Kero ha escrit:
obmultimedia ha escrit:

ob, és una bona noticia ja que jo també em baixava la teva versió. Però espero que si tornes a per ella tinguis intenció de fer-la fins al final perquè sinó ens tornarem bojos de anar canviant xD És a dir que si pots tornar-hi i acabar-la, perfecte , però si no ho saps segur...

I lo de la postdata no entenc perquè ho fiques, és normal que surtin més releases, a més la gent veu que l'has cancel·lat i encara tenen més motius per treure la release. No poden esperar que et decideixes si tornes o no.

:adeu:

tranquilo, que la acabare ;)

PD: estaros atentos por que en breve abriré una nueva web ( no la llevare yo, pero la estoy preparando para que ruede al 100% con mi ayuda)
Imatge

DaNoNe

dg. 10 feb. 2008, 19:01

obmultimedia ha escrit:

PD: estaros atentos por que en breve abriré una nueva web ( no la llevare yo, pero la estoy preparando para que ruede al 100% con mi ayuda)

Tal i com ho dius sembla que en comptes de venir a compartir vens a promocionar la web, et tançan una web paras la release, obres web continues amb la release.

La pregunta seria ¿Si tançan la web nova que dius que vas a obrir també pararas la release?

Ho sento si te empipes pero hi ha molta gent empipada ja que baixaben la release i la has parat ja més de un cop per aquet motiu

Petiso
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1382
Membre des de: dg. 22 feb. 2004, 18:06
Ubicació: Tirán-Lirán
Contacta:

dg. 10 feb. 2008, 19:54

Pos si .... be a fer publicitat directament.

Adéu !
ImatgeImatgeImatgeImatge

obmultimedia
Sushinchu
Sushinchu
Contacta:

dg. 10 feb. 2008, 22:46

DaNoNe ha escrit:
obmultimedia ha escrit:

Tal i com ho dius sembla que en comptes de venir a compartir vens a promocionar la web, et tançan una web paras la release, obres web continues amb la release.

La pregunta seria ¿Si tançan la web nova que dius que vas a obrir també pararas la release?

Ho sento si te empipes pero hi ha molta gent empipada ja que baixaben la release i la has parat ja més de un cop per aquet motiu

En ningun momento estoy publicitando nada, es mas, en esa web solo participare temporalmente para acabar las series que tengo pendientes de acabar, en cuanto las termine dejare de ripear series.

One piece solo la acabare aqui exclusivamente, no va a ser una release conjunta con esa web

PD: Petiso, lo tuyo es crónico , creo recordar que te dieron un toque y a mi tambien indicando que ninguno de los 2 participara en un hilo ajeno de cada uno con posibilidad de ser baneado . Asi que cualquier moderador que tome nota y le den un aviso.
Imatge

kenshinbh
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1342
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 19:44
Ubicació: Granada
Contacta:

dg. 10 feb. 2008, 23:03

Deixem les cuestions "personals" o lo q sigui fora del forum, i es parli nomes de la release sense pullitas d cualsevol direccio.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant