Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Balak239
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 22 jul. 2018, 22:55

[MEGA] Orphen el bruixot + Orphen: La Revenja [DVD-RIP] [REPUJADA]

dl. 23 jul. 2018, 14:36

Imatge

L'Orphen, un jove bruixot, emprèn un viatge per salvar l'Azalea, la seva mestra i amiga de la infància. Aquesta s'ha convertit en un terrible drac conegut com Bloody August. Per això haurà de dominar el gran poder de l'espasa de Varthanders. Juntament amb els deixebles, en Majic i la Creao, l'Orphen buscarà el drac al que li haurà de clavar l'espasa al cor. Malgrat tot, la Cort de la Torre de l'Ullal, vol matar el Bloody August per salvar la seva reputació i intentaran recuperar l'espasa així com impedir que l'Orphen aconsegueixi el que es proposa.

Dades Técniques
Títol Original: Majutsushi Orphen
Duració: 22min/cap
Nº capítols: 24
Resolució: 640x480
Pes: 231Mb/cap
Idioma: Dual Catalá/Español

Descárrega (24/24):

Imatge

Dádes Técniques
Duració: 22min/cap
Nº capítols: 23
Resolució: 512x384
Pes: +-200Mb/cap
Idioma: Dual Catalá/Español Latino

Descárrega (23/23):

SuperB
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: ds. 25 maig 2013, 01:59

Re: [MEGA] Orphen el bruixot + Orphen: La Revenja [DVD-RIP] [REPUJADA]

dv. 10 ago. 2018, 04:36

Hola Balak239, en primer lloc moltíssimes gràcies per repujar la sèrie perquè l'estic buscant en català.
Malauradament, sembla que el link no funciona, doncs al clicar a l'enllaç de mega que posa em redirigeix al login i el de jdownloader o mipony directament no fan res.

En fi, que gràcies per intentar-ho, i si ho puguessis repujar algun dia seria fantàstic. Viam si deixen de tumbar links de mega en menys de 15 dies de crear-los.

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1751
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

dv. 10 ago. 2018, 08:37

Balak239 els enllaços no funcionen :(.

SuperB ha escrit:
Hola Balak239, en primer lloc moltíssimes gràcies per repujar la sèrie perquè l'estic buscant en català.
Malauradament, sembla que el link no funciona, doncs al clicar a l'enllaç de mega que posa em redirigeix al login i el de jdownloader o mipony directament no fan res.

En fi, que gràcies per intentar-ho, i si ho puguessis repujar algun dia seria fantàstic. Viam si deixen de tumbar links de mega en menys de 15 dies de crear-los.

Si vols pots descarregar-la aquí http://lcrypt.eu/70
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 269
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dv. 10 ago. 2018, 12:09

Ho corroboro, no funciona ni copiant enllaç ni cargant directament a Jdownloader.
S'hauria d'arreglar.

Salut!

SuperB
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: ds. 25 maig 2013, 01:59

dv. 17 ago. 2018, 22:36

wachimiro ha escrit:
Balak239 els enllaços no funcionen :(.

SuperB ha escrit:

Si vols pots descarregar-la aquí http://lcrypt.eu/70

Perfecte! Moltes gràcies Wachimiro, finalment podré tenir les dues en condicions i en català ^^

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants