Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Hakyra
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

[MEGA]Neon Genesis Evangelion [HEVC][Català-Japonès][10bit]+ The End Of Evangelion COMPLETA (7.19 GB)

dv. 14 set. 2018, 17:10

Imatge

He vist molts muntatges de Evangelion en Català, el problema es que ocupen massa, com 55 GB o són de baixa qualitat i no es veuen be en televisions UHD.
Aquesta es la meva Solució: Evangelion en 1080p HEVC, no ocupen gaire, es veuen be i esta completament al català (excepte les parts censurades)

Fitxa Tècnica
Source:Neon Genesis Evangelion DC [BD-1080p] [DUAL-AUDIO] [MULTI-SUB] [x265] [HEVC] [AAC] [10bit] {FILTERED}
Còdec:x265 [HEVC]
Tamany:Els episodis varien entre 150 MB i 415MB (Tamany total: (sense The end of Evangelion: 6GB) Sumant the End of evangelion: 7.19GB )
Resolució:1440x1080p
Audio:Català (MP3 128 Kbps de bictor_spirit, sincronitzat amb OP i ED per cosarara (Gràcies per el muntatge dels Blurays!!, re-sincronitzat i adaptat per Mi), Japonès (AAC Legacy de Bonkai77 (sona millor que els 5.1 dels Blu-rays)
Subtitols: Català forçats (nomès en els capitols que parlen en anglès (traduit exactament del script), i episoidis amb escenes Extra (fets per mi, .ass), Anglès (de 2D4U, cançons més diàlegs, .ass), Castellà(Dvd's de Selecta Visión, tambe de Bonkai77, .ass).

Notes Importants:
- Anire actualitzant la carpeta del mega quant em sigui possible, no crec que tardi molt, vaig fent episodis de forma saltejada depenent de la feina que em porti fer-lo.
- Si Mega borra la carpeta AVISEU-M'HE!!
EPISODIS FETS: TOTS.
- El episodi 16 te un Upscale degut a que Gainax va perdre la cinta en negatiu de 16mm original, desde aleshores han fet servir una cinta internegativa de molt baixa qualitat de 35mm, no existeix una versio alternativa, a no ser que algun fan amb moltisim temps lliure la arregli fotograma per fotograma. (Hi ha un projecte en marxa, però de moment sembla que no dona senyals de vida).
- el inici del episodi 18 (la part que parlen amb anglès te subtitols forçats en català.
- Les escenes extres dels episodis 21,22,23 i 24 que no estan doblades al català tenen subtitols en catala fets per mi, la traducció hauria de ser exacte del anglès, no soc un professional, per tant es possible que la traducció tingui errors i faltes de ortografia. (No em pensava que traduïr 9 minuts em portes 2 hores i mitja... sera un procès llarg...)
- Tambe he inclòs the end of evangelion, Ocupa 1.1GB i es veu exacte que el Blu-ray:
La seva fitxa tècnica: 1920x1080p(source: Bonkai77), Catala(MP3 320Kbps (source: alternativo, Gràcies!!) re-sincronitzat amb audacity per mi.) Japonès. Subs: Angles (Extrets de Accurate Subs for the end of evangelion (re-sincronitzats amb AegiSub per mi). Castellà (de bonkai77).
- Fare un Torrent quant la serie estigui acabada, en cas que mega me la tombi la pujare encriptada (no en tinc ni idea de com es fa)

(ja no es necesari, gràcies anolimo!!)SI ALGU EM POT PASAR ELS AUDIOS EN CATALÀ DELS DVD'S DE SELECTA VISIÓN EN QUALITAT MÀXIMA LI AGRAÏRIA MOLTÍSSIM. (i si tenen castella i gallec millor)
QUALSEVOL PROBLEMA EN EL MUNTATGE, MANCA DE SUBTITOLS SERA ARREGLAT TANT DE PRESA COM PUGUI! SIUSPLAU DEIXEU UN COMENTARI PERQUE VEGI EL ERROR!

Tambe faré els rebuilds of Evangelion, actualitzare la versio de Evangelion amb audios en castellà, català i gallec per acomodar a més usuaris, dono permís per repujar aquest release, editeu-l'ho, milloreu-l'ho i si podeu feu-l'ho arribar a més fans de la sèrie.

Link: (carpeta de Mega)
Hakyra l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 18 set. 2018, 19:02, en total s’ha editat 14 vegades.

Erokrates
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 14 set. 2018, 23:56

Re: [MEGA]Neon Genesis Evangelion [HEVC][Català-Japonès][10bit]

ds. 15 set. 2018, 00:01

Ets un crack titu!

Gràces!

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1743
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

Re: [MEGA]Neon Genesis Evangelion [HEVC][Català-Japonès][10bit]+ The End Of Evangelion INCOMPLETA

ds. 15 set. 2018, 14:03

Gracies :)
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

anolimo
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 30 maig 2018, 19:14

Re: [MEGA]Neon Genesis Evangelion [HEVC][Català-Japonès][10bit]+ The End Of Evangelion INCOMPLETA

ds. 15 set. 2018, 15:48

A mi me interesa en castellano, asi que esperare a esa version, gracias

Hakyra
Usuari
Usuari

ds. 15 set. 2018, 16:10

anolimo ha escrit:
A mi me interesa en castellano, asi que esperare a esa version, gracias

No tengo el audio, si lo tuviera la haria encantado, por eso pedí que si alguien me podria pasar las versiones en castellano, gallego y catalán de los DVD's de Selecta actualizaria esta version encantado

Hakyra
Usuari
Usuari

dg. 16 set. 2018, 18:49

Nomes fa falta subtitular els capitols 22,23 i 24 haurien de estar acabats en unes hores o dies.

Hakyra
Usuari
Usuari

dg. 16 set. 2018, 20:31

Captiol 22 Subtitulat! hauria de estar a la carpeta en uns moments

Afegire els episodis 23 i 24 a la vegada.

Hakyra
Usuari
Usuari

Re: [MEGA]Neon Genesis Evangelion [HEVC][Català-Japonès][10bit]+ The End Of Evangelion COMPLETA (7.19 GB)

dl. 17 set. 2018, 00:05

Sèrie Acabada! ja la podeu baixar al complet! gràcies per la espera.

Cocheperdido
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: ds. 01 ago. 2015, 14:14
Contacta:

Re: [MEGA]Neon Genesis Evangelion [HEVC][Català-Japonès][10bit]+ The End Of Evangelion COMPLETA (7.19 GB)

dl. 17 set. 2018, 00:26

Moltes gràcies! Sempre he tingut curiositat per aquest anime i fa temps que la tinc "en espera". Ara, amb aquest fantastic post, tinc excusa per començar-la! Merci de nou!! ^U^

Hakyra
Usuari
Usuari

dl. 17 set. 2018, 00:28

Cocheperdido ha escrit:
Moltes gràcies! Sempre he tingut curiositat per aquest anime i fa temps que la tinc "en espera". Ara, amb aquest fantastic post, tinc excusa per començar-la! Merci de nou!! ^U^

Moltes gràcies per el compliment!! disfruta de la sèrie!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Kyoichi, Steeler [Crawler] i 4 visitants