Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 413
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: [MEGA] Keroro (103/256) (Cat/Jap DVDrip)

dt. 02 oct. 2018, 00:47

Bé, tinc els àudios de tots els episodis menys un. És una pena que tregessin la serie per aquestes queixes, encara sort que TV3 va anar estirant les queixes ficant-ho a horaris de nit fins que al final van acabar treient-la del tot. Sobre el que dius tampoc no sabem realment si es va doblar més material del que es va emetre (sigui pelis o episodis). De totes maneres no crec que TV3 hagués deixat la despesa feta sense cap mena de benefici així que no crec que es doblés més del que tenim.

Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 416
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

dt. 02 oct. 2018, 11:56

Cortexian05 ha escrit:
Bé, tinc els àudios de tots els episodis menys un. És una pena que tregessin la serie per aquestes queixes, encara sort que TV3 va anar estirant les queixes ficant-ho a horaris de nit fins que al final van acabar treient-la del tot. Sobre el que dius tampoc no sabem realment si es va doblar més material del que es va emetre (sigui pelis o episodis). De totes maneres no crec que TV3 hagués deixat la despesa feta sense cap mena de benefici així que no crec que es doblés més del que tenim.

Es va treure a causa de queixes (de pares)? Jo pensava que la van treure quan van canviar el K3 pel Canal S3 (jo vaig pensar que van voler canviar la graella de dalt a baix). En fi, almenys aquí anem recuperant el que es va emetre! Gràcies!

Cocheperdido
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: ds. 01 ago. 2015, 14:14
Contacta:

dj. 11 oct. 2018, 12:17

Tinc un dubte: pujareu les pel·lícules també? Es que tinc entés que hi ha cinc i no les trobo enlloc (ni en VOSE ni res).

Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu

dj. 11 oct. 2018, 18:17

Cocheperdido ha escrit:
Tinc un dubte: pujareu les pel·lícules també? Es que tinc entés que hi ha cinc i no les trobo enlloc (ni en VOSE ni res).

Si busques Keroro amb subtítols en català/castellà ja et dic que no trobaras res (més que res perquè ningú s'interessa a subtitular-ho faltant només dos pel·lícules per doblar en castellà). Potser després de la sèrie m'animo a fer les pel·lícules (amb l'àudio castellà en les 3 primeres i amb subtítols en català) però de moment em vull centrar en la sèrie en català. De la mateixa manera, potser després faig una versió triàudio però tot això són idees llunyanes.

Si domines bé l'anglès hi ha força fansubs que han traduït la sèrie sencera i les pelis també.

Cocheperdido
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: ds. 01 ago. 2015, 14:14
Contacta:

dv. 12 oct. 2018, 00:23

Cortexian05 ha escrit:
Cocheperdido ha escrit:

Si busques Keroro amb subtítols en català/castellà ja et dic que no trobaras res (més que res perquè ningú s'interessa a subtitular-ho faltant només dos pel·lícules per doblar en castellà). Potser després de la sèrie m'animo a fer les pel·lícules (amb l'àudio castellà en les 3 primeres i amb subtítols en català) però de moment em vull centrar en la sèrie en català. De la mateixa manera, potser després faig una versió triàudio però tot això són idees llunyanes.

Si domines bé l'anglès hi ha força fansubs que han traduït la sèrie sencera i les pelis també.

Moltes gràcies per la info! No se m'havia ocurregut buscar-ho subtitulat a l'anglès. Merciii! ^U^
No tinc res contra el doblatge al castellà, (és més, M'ENCANTA), però en aquesta sèrie la veu de la Natsumi em posa molt nerviós: em sona fatal posar-li la veu de la Misae de Shin-Chan en castellà. Per això ho buscava VOSE... óuò

Airin
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dg. 28 ago. 2016, 13:02

dc. 14 nov. 2018, 15:11

Quan pujareu nous? :DDD Estic desitjant-ho! ^^

hetur
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 04 des. 2018, 21:46

dt. 04 des. 2018, 21:51

Hola Cortexian;
primer agrair-te perque has pujat la millor serie d´anime que es va emetre al k3 jejeje, segón; una pregunta, he descarregat les dues primeres temporades, la pregunta es si tornaras a pujar les temporades 3,4 i 5. de nou et donó les gracies per la gran feina de pujar la serie ;)

Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu

Re: [MEGA] Keroro (120/256) (Cat/Jap DVDrip)

dt. 04 des. 2018, 22:36

Doncs just vens en bon moment jaja
Acabo de pujar els primers 17 de la tercera temporada. Que els gaudiu :yeah:

Alfàbrega
Usuari
Usuari
Membre des de: dj. 13 set. 2018, 23:13

dc. 05 des. 2018, 18:14

Sí!! Gràcies mestre!

Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 416
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

dj. 06 des. 2018, 19:04

Cortexian05 ha escrit:
Doncs just vens en bon moment jaja
Acabo de pujar els primers 17 de la tercera temporada. Que els gaudiu :yeah:

Genial! Gràcies!

Alfàbrega
Usuari
Usuari
Membre des de: dj. 13 set. 2018, 23:13

dj. 13 des. 2018, 19:17

Bona tarda! Diria que LCRYPT.EU està fora de joc, té els servidors caiguts des de fa dies. No ho podem accedir als links de baixada... Alguna alternativa?

Em falten els capis nous. Gràcies!

J04np
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 06 maig 2018, 14:45

dj. 13 des. 2018, 20:58

Algú que els tengui descarregats o no em pot passar un enllaç directe a Mega?. No em deixa accedir als que hi ha aquí.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google Feedfetcher i 9 visitants