Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

thegarfel
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 154
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36

Re: [MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[Català-Español-Galego-日本語][1080p][H264+H265][8bit+10bit]

dc. 20 maig 2020, 21:20

Jopelines Hakyra jaja, un altre cop? Que portem des d'octubre del 18' :)

Ja ho deia una profe que tenia fa anys, allò de "lo bueno es enemigo de lo mejor". Aviam si almenys TV3 fa servir el teu muntatge pels futurs reruns d'Evangelion, allà per l'any 2076 de la nostra era.

Ànims amb el projecte!

mco234
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 321
Membre des de: dl. 10 oct. 2011, 23:32

Re: [MEGA]Neon Genesis Evangelion EDICIÓ DEFINITIVA[Català-Español-Galego-日本語][1080p][H264+H265][8bit+10bit]

ds. 23 maig 2020, 02:53

Gracias per avisar ... esperant la "definitiva" ..
"Poc a poc i bona lletra"
Salutacions.

zbrat
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dj. 19 maig 2016, 20:09

dl. 01 juny 2020, 13:50

Ei Hakyra, ja fa molt que segueixo el teu post però només volia escriure't per donar-te molts ànims! Fa gràcia això de les moltes releases que estas fent però la teva dedicació és descomunal, enhorabona!!!

Si vas pujant poc a poc el que vas fent amb aquesta versió "Ultimate" :yeah: ho podem nar veient tots junts i així et podem reportar algun error en cas que hi hagi, com vulguis.

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 351
Membre des de: dj. 06 set. 2018, 15:00

dt. 02 juny 2020, 18:25

de moment tinc el episodi 1 "presentable" però estic pulint el audio i revisant els subs, basicament, vaig tenir un error a l'hora de pasar els audios a AC-3 i vull que quedin perfectes:
(WAV esquerra, AC-3 Dreta)
Imatge

PD: conservo tots els sources i les versions WAV del audios editats sense comprimir, segurament els penjare apart quan acabi per si algú vol tenir els fitxers per un futur.

Tira-li
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dj. 03 març 2016, 08:36

dj. 04 juny 2020, 20:20

Gràcies, Hakyra! M'he baixat la "versió lleugera" i es veu de meravella!
Per cert, ja has explicat en què consistirà l'edició final?

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dv. 05 juny 2020, 04:28

Tira-li ha escrit:
Gràcies, Hakyra! M'he baixat la "versió lleugera" i es veu de meravella!
Per cert, ja has explicat en què consistirà l'edició final?

La edició final tindra:
5 audios en català:
-Enhanced Stereo Mix (una barreja entre el BD japones per certs parts sense dialeg i el DVD de selecta del 2013 i 2004, amb arreglos de sincronia)
- Original Mix (el mateix que adalt pero sense la barreja del BD japones)
- WebDL de TV3alaCarta en 480p (gràcies a Intervención per pasarme els enllaços)
Bictor_Spirit+cosarara (segur que algú li te carinyo a aquest edit, i no esta de menys afegirlo)
- TVRip fet per en Guiru l'any 2003 (sense retocar, nomes sincronitzat) moltismies gràcies Guiru per aquesta reliquia!!!

El castella es manté igual ja que ja estava bé i l'unic source que tinc son els DVDs del 2004 i 2013.
El doblatge de Netflix que em va deixar en DragsterPS està perfecte i no cal retocar(apart de fly me to the moon pero... pff retocar 5.1 es una matada per mi)

Per el Gallec, he afegit el TDTrip de Hobbes del 2008 ja que es superior al DVD de selecta.

Japones, Linear PCM sense comprimir directament del Blu-Ray Japones.

Subs:
Català ASS: Complets, Per Gracies als WebDL hem aconseguit extreure tots els subtitols complets de la serie + les pelis, els estic refent de zero amb els timings en japones exactes. Gràcies a en Kobasen i amb feedback de Intervención hem retraduit tot el Opening i Ending, i estic pulint els senyals i textos extra i alguns dialegs exclusius del 5.1 que TV3 no va poder doblar. També he corregit certs errors de traducció en alguns diàlegs (la Lei i la Litsuko es seguiran dient Lei i Litsuko)
Catala ASS: Forçats, el mateix que el anterior, però sense els dialegs.
Japones: afegit SRT per temes de compatibilitat.

La resta sera igual que la maximum edition, Sephirotic de base, i aquesta vegada encodificare jo el H265 en base de Sephirotic.

Preview dels subs (no són finals)
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Tambe trigo més en fer els audios ja que de mitjana he de fer aixo unes 4 vegades per episodi:
Imatge

PD: al grup de Telegram hi han alguns previews en video i de tan en tan puju algun fragment, no els puc pasar per aqui pero si us interesa, alla hi són!
Hakyra l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 05 juny 2020, 04:50, en total s’ha editat 1 vegada.

.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1328
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dv. 05 juny 2020, 07:57

Com mola, realment. Gràcies a tothom que fa possible aquesta release! :botar2:
PD: penúltima captura, el subtítol hauria de ser "Com pot ser que es mogui?" (sense accent)
Si convé m'ofereixo per repassar subtítols, que per alguna cosa feia traduccions i correccions quan estava al fansub d'Animelliure :yeah:

:adeu:
Imatge

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dv. 05 juny 2020, 08:44

.:MorPheuS:. ha escrit:
Com mola, realment. Gràcies a tothom que fa possible aquesta release! :botar2:
PD: penúltima captura, el subtítol hauria de ser "Com pot ser que es mogui?" (sense accent)
Si convé m'ofereixo per repassar subtítols, que per alguna cosa feia traduccions i correccions quan estava al fansub d'Animelliure :yeah:

:adeu:

m'ha sorprès que m'ho diguessis perquè els subtítols els vaig fer en base de uns que ja va fer TV3 en el seu dia i he vist que es van deixar de posar aquesta línia i la vaig afegir jo XD per tant esta malament culpa meva!!

WebDL de Tv3
Imatge

Imatge

ara ho arreglo.

Edit:
Per el que sembla en Kobasen ja m'ho va corregir XD
Imatge

.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1328
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dv. 05 juny 2020, 09:10

Hahaha :lol:
Ja passen aquestes coses, però no es tracta de qui és culpa o no, sinó de procurar que quedi bé. I el que deia, si hi puc donar un cop de mà, només cal avisar.
:yeah: :adeu:
Imatge

Hakyra
Sanshinchu
Sanshinchu

dv. 05 juny 2020, 09:42

M'encantaria!! pasa't per el grup de telegram allà ho discutim tot XD
https://t.me/Animelliure

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2041
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dv. 05 juny 2020, 11:14

Us informo d'això. Em tingut que amagar 3 releases d'Evangelion ja... Aquest fil encara no ha sigut reportat, així que segueix a la secció de DD, però és possible que li acabi arribant el torn... Així que si de sobte un dia no podeu accedir-hi serà perquè estem ocultant-lo ^^u
Imatge
Anime-Planet.com - anime | manga | watch anime online

thegarfel
Arashinchu
Arashinchu

dg. 07 juny 2020, 23:14

Steve Maister ha escrit:
Us informo d'això. Em tingut que amagar 3 releases d'Evangelion ja... Aquest fil encara no ha sigut reportat, així que segueix a la secció de DD, però és possible que li acabi arribant el torn... Així que si de sobte un dia no podeu accedir-hi serà perquè estem ocultant-lo ^^u

Perdona per fer-te quotes als dos fils, però si poseu aquest fil en modo privat hi haurà alguna manera d'accedir-hi pels usuaris registrats - en plan permisos individuals?

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2041
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dl. 08 juny 2020, 11:11

thegarfel ha escrit:
si poseu aquest fil en modo privat hi haurà alguna manera d'accedir-hi pels usuaris registrats - en plan permisos individuals?

Si l'ocultem estaria uns dies inaccessible (sense permisos), però seria una cosa puntual, quan es tornés a la normalitat (esperem que el més ràpid possible) sí que es donarà permís perquè puguin tornar a visitar la distribució privada tots els usuaris registrats que hagin postejat al fòrum.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | manga | watch anime online

thegarfel
Arashinchu
Arashinchu

dl. 08 juny 2020, 19:59

Val merci per l'aclaració!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants