Anime i manga en català

Moderadors: Steve Maister, wachimiro, Bilkoff

quiquetti
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 22 març 2014, 04:03

Re: [MEGA][030/128][DVDRip - Dual] Campeones (Remasteritzada

dt. 01 abr. 2014, 15:33

Xabe ha escrit:
quiquetti ha escrit:
Hola, algú hem podria tirar una maneta, hem descarrege els capitols i quan vaig a descomprimirlos hem diu q la contrasenya q introdueix es incorrecta, hem podrieu dir quina es?, jo fique la q esta al primer post i no hem funciona. gracies.

Es la que hi ha, sense espais al davant.... i sense els "[]" . Prova-ho i diga'm algo.

Per la resta, tranquils que no el deixo penjat.... per motius alien a mi vaig molt a poc a poc ara...... ja sabeu que està la feina ara.. :no: :no: .... no pots jugar gaire i has de fer el que et manen... ^^u

No em deixa descomprimir amic, fico la que hi ha, sense espais al davant i sense "[]", fico CR by Xabe, i hem diu q es incorrecta

Poplamanopla
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 17 nov. 2013, 17:49

dj. 10 abr. 2014, 23:56

quiquetti ha escrit:
Hola, algú hem podria tirar una maneta, hem descarrege els capitols i quan vaig a descomprimirlos hem diu q la contrasenya q introdueix es incorrecta, hem podrieu dir quina es?, jo fique la q esta al primer post i no hem funciona. gracies.

Després de descarregar el fitxer [CR]Campeones Ending 2 [DVDrip][Dual-Divx-MP3][by Xabe] he utilitzat la contrasenya [CR by Xabe] i funciona.
Pots copiar tot el text en vermell.

Ens veiem ;)

PD: Aquest post està una mica abandonat, si vols Xabe, puc provar a pujar alguns capítols.

Xabe
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 368
Membre des de: dg. 05 abr. 2009, 23:19
Ubicació: En un lloc no reconegut.......

dt. 15 abr. 2014, 21:03

Poplamanopla ha escrit:

PD: Aquest post està una mica abandonat, si vols Xabe, puc provar a pujar alguns capítols.

Tens tota la raó Poplamanopla però el capis que pots pujar no son els mateixos que estic pujant jo.... bé com a mínim la correcció dels subs (ortografía i uns quants delays).....

Demano disculpes per estar una "mica abandonat".... de veritat que no es per mí..... :no: :no: quan disposi de temps i medis continu.... ^^u ^^u

Merci per la comprensió

Xabe
Sanshinchu
Sanshinchu

Re: [MEGA][031/128][DVDRip - Dual] Campeones (Remasteritzada

dl. 16 juny 2014, 14:54

:banana: :banana: :banana: :banana: uuuuueeeeeee :banana: :banana: :banana: :banana:

Per fí puc tornar a penjar capis de nou...... ja era hora renoi ^^u ^^u

De moment el 41.... (ara mateix s'esta pujant el 42).... :jaja:

[CR]Campeones 041- ¡Choque! Benji contra Mark [DVDrip][Dual-Divx-MP3][by Xabe]

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2615
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [MEGA][031/128][DVDRip - Dual] Campeones (Remasteritzada

dl. 16 juny 2014, 18:07

Veig que et falta temps, Xabe. Doncs ja en som dos. Benvingut al club. :profident:

Fora broma, a veure si et passo algun sub més aquest cap de setmana llarg, tinc pont el dilluns, i avanço feina amb les meves coses.

Xabe
Sanshinchu
Sanshinchu

Re: [MEGA][032/128][DVDRip - Dual] Campeones (Remasteritzada

dl. 16 juny 2014, 19:56

tato25 ha escrit:
Veig que et falta temps, Xabe. Doncs ja en som dos. Benvingut al club. :profident:

Fora broma, a veure si et passo algun sub més aquest cap de setmana llarg, tinc pont el dilluns, i avanço feina amb les meves coses.

Bone tato25!!! com m'agrada veuret per aquí, això es bon senyal. Doncs ja ho veus, de feina fins al co......, pero bé, ara si tinc una mica més de temps aniré pujant algun més. (espero que tot et vagi molt bé en els nous camins..... :yeah: )

Aprofitem per penjar el 42.....

[CR]Campeones 042- El tigre salvaje enseña sus garras [DVDrip][Dual-Divx-MP3][by Xabe]

Xabe
Sanshinchu
Sanshinchu

Re: [MEGA][038/128][DVDRip - Dual] Campeones (Remasteritzada

dc. 25 juny 2014, 23:35

fabrebatalla18 ha escrit:

El títol esta bé, encara que hi hagi pujat el capi 48 els 10 primers no estan pujats, per tant hi han 38 capítols penjats... :yeah:
Xabe l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 26 juny 2014, 09:42, en total s’ha editat 1 vegada.

suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

Re: [MEGA][043/128][DVDRip - Dual] Campeones (Remasteritzada

ds. 28 juny 2014, 12:16

Moltes gràcies! :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants